DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Deci ATE sunt originalele pana la urma :)

Probabil sunt facute la fostul FERMIT :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Placutele sunt ate facute in romania cumparate din germania dar pe cutie nu scrie nimic in romana

Discurile sunt volvo si facute in suedia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam pe un' te duci si cand ?...poate ne intersectam :smile:

N-am vazut post-ul decat acum.

Fusei maica in Elvetia sa vad cum e si pe acolo.

Nu m-a impresionat decat natura, soselele de munte si masinile incepand de la 1900 pana ieri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ce vreti sa-i faceti voi masinii voastre in Elvetia ? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ce vreti sa-i faceti voi masinii voastre in Elvetia ? ;)

M-a intrebat omul ceva, am considerat frumos sa-i raspund unde m-a intrebat.

Ca sa-ti raspund si tie (sa nu ma consideri necioplit): :love10:

In Elvetia am fost sa-i fac masinii mele kilometrii, multi, cat mai multi, vreo 5500, pe serpentine de munte la 2000 metrii altitudine.

Daca nu gresesc cateva mai jos:

http://en.wikipedia.org/wiki/San_Bernardino,_Switzerland

https://en.wikipedia.org/wiki/Spl%C3%BCgen_Pass

https://en.wikipedia.org/wiki/Gotthard_Pass

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceeeee va mai place offtopicu' :))

Hai sa ne imprietenim daca si poati pe PeMe...

Danke de intelegere !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frate cat de rigizi au devenit moderatorii :D ....pe forumul asta :P

Cred ca de la E-urile de la Penny :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi:

1 - am alimentat;

2 - m-am oprit intr-o Super Nova. Lui i-a sarit rugina de pe aripa si eu m-am pricopsit cu o mica zgarietura!

Edited by Andu G

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-am evitat dar l-am atins cu coltul dreapta fata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-am evitat dar l-am atins cu coltul dreapta fata!

Deci i-ai dat de l-ai julit :laughing4:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine n-a vazut emisiunea FlipThatHouse care de difuza pe Discovery are mai jos varianta FlipThatCar.

Dupa un drum de retur din Elvetia-Bucuresti cu 2 copii in masina si cu escala de 2 zile la Viena si dupa 5-6 ore de munca si vreo 3 beri.

post-137-0-46707000-1375340624_thumb.jpg

post-137-0-84359000-1375340636_thumb.jpg

post-137-0-28472800-1375340647_thumb.jpg

Edited by Maurice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine n-a vazut emisiunea FlipThatHouse care de difuza pe Discovery are mai jos varianta FlipThatCar.

Dupa un drum de retur din Elvetia-Bucuresti cu 2 copii in masina si cu escala de 2 zile la Viena si dupa 5-6 ore de munca si vreo 3 beri.

Dar copii unde au stat, ca in spate nu cred ca mai aveau unde sa stea :hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mic avea scaunul montat pe dreapta (se vad centurile montate) si cea mare pe scunul din stanga cu picioarele sus ca jos era ocupat.

Am observat ceva ce nu le apartine, oglinda retrovizoare suplimentara pe care am dat-o eu jos cand am intrat in curte.

Rectificare: asta e doar mizeria de la Viena pana la Bucuresti cu oprire pentru somn in rulota la Drobeta ca la Viena am facut un clean-ing superficial cat am stat acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La un amic cu un 850 din 96:

- recositorit modul ABS clasicul "senzor stanga spate defect"

- investigat cauza nefunctionarii inchiderii portbagajului desi cu un an mai devreme a fost inlocuit toata incuietoarea...gasit stecherul care era bagat numai pe jumatate inauntru -- priceless

- demontat pt a 3-a oara bordul : prima oara ca sa inlocuiesc rotita de la kilometraj si ca sa dau inainte kilometrajul cu vreo 45.000km cati fusesera parcursi cu rotita stricata. A doua oara ca sa scot resturile microscopice de la vechea rotita care blocau traseul celei noi si acuma a 3-a oara ca sa poata omul reseta kilometrajul partial pentru ca nu am fost atent la montaj si butonul era blocat :(

La cea personala

- montat la usile din spate rulourile pt soare originale Volvo . Din pacate au fost construite numai in gri dar asta este :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am lasat cobaiul 30 mm mai jos, acum e ceva mai rigid .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am lasat cobaiul 30 mm mai jos, acum e ceva mai rigid .

I-ai desumflat rotile? :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat numai arcurile, dar interesanta ideea cu dezumflatul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inlocuit la un coleg de servici la V40-ul lui tranzistorul de putere de la ventilator (mergea in continuu indiferent de pozitia butonului din bord, doar pe 5 se mai accelera putin). A fost la un service (Volvo) si aia i-au pus diagnoza ca e dus modulul de comanda si cu tot cu schimbare (piesa second) vroiau sa si "calibreze" cereau 600euro.

Tranzistorul a costat 3€ si o lada de bere :)

Pt al meu am facut (in sfarsit) rost de un SC805 negru din UK. Acuma e pe drum spre Berlin :)

post-5223-0-21585400-1376041346_thumb.jp

post-5223-0-88861100-1376041352_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Codul trebuie sa fie prezent daca nu nu e o tragedie cunosc pe un tip in UK care are acces la baza de date Volvo si i-mi da codul la radio pe baza seriei. Singura conditie este ca radioul sa fi fost livrat initial in UK... Pe radio am platit 75lire din care 30 este posta :). Oricum e foarte bun pretul aici un SC 805 negru functional cu cod trece de 150euro lejer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate sunt putin off topic, si imi cer scuze, dar imi poate spune si mie cineva ce are acest SC-805 negru asa special de e atat de scump in romania? asa ceva am eu si este sc-805 dar nu-i stiu codul. eram gata sa renunt la el, dar mi-a zis un tip care se ocupa cu decodatul ca mi-l decodeaza pentru 50 de lei, singura conditie sa i-l duc desfacut, ca nu are timp sa stea sa-l desfaca

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand sunt foare rare :smile:

In al doilea rand Volvo si-a dat foarte mult "silinta" sa produca un radio cu un sound "adevarat". Asa este SC 805 care combinat cu amplificatorul original care si acesta este optimizat pt 850 scoate un sunet super ca lumea. Pentru a surclasa combinatia trebuie lucrat mult si luate componente care sunt f scumpe. Cu un radio de 100euro nu te apropii calitativ de acest radio. La fel si SC 90x care foarte mult timp au fost radiouri de referinta pe scena audio (masina ma refer). Sistemul cu boxele Dynaudio (11 in C70 cabrio) si amplificatorul Alpine e "de poveste". La 850 mai este SC 801 care e comparativ ca sound, doar ca nu are unitate CD.

Daca stii codul VIN de la masina pe care a fost montat 805-ul dealerul Volvo iti poate spune codul radioului. Teoretic el poate da codul la orice radio pe baza seriei radioului. Majoritatea nu o fac insa pt a nu "incuraja" furtul de radiouri.

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

am inteles. deci sunt lamurit. am vazut statia in spate pe aripa. e mare, imi place :P

in situatia asta o sa merg cu el sa il decodez. din ce am inteles, de la electronist, schimba ceva in el si e gata. sper sa mearga. multumesc de informatii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now