DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Azi, nu i-am facut nimic. I-am facut ieri, numai de-ale bune. Am lasat masina in fata casei, si dupa o jumate de ora am gasit-o cu oglidna sparta. In urmatoarele 5 minute, am plecat de pe loc si mi-a sarit o pietricica in parbriz care mi-a facut o fisura de vreo 1 cm jumate. Macar am rezolvat cu parbrizul, am gasit 2 baieti in oras care se ocupa de treaba asta, si l-au rezolvat de nu se mai vede decat o intepatura ca de ac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

Azi am schimbat urmatoarele

-kit distributie

-placute frana fata+spate

-ulei motor + toate filtrele

un tambur sau bucsa nu stiu cum se numeste de la cutie

1270 ron piesele si 300 ron manopera

numai bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Facut soft nou la cobai, acum fara fum dar nu asa de fun :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am achizitionat brake booster pe Ate si doi litri de ulei original pentru m56

post-3286-0-71559200-1377105550_thumb.jp

post-3286-0-79342600-1377105567_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

La un V70 R refacut cablajul de la ampificator pt a monta un SC 901. Masina avea deja sistemul Dolby dar proprietatur anterior a montat un radio cu touch si a masacrat cablajul. Nici macar nu a legat corect firele, cele de la boxele din spate erau in scurt si se auzea ca din butoi...Apoi am mai schimbat tampoanele de la motor sus ambele fiind terminate. Masina a fost "prelucrata" (injectoare marite, alt esapament si remapata pentru a merge cu E85) si are in jur de 280cp. Problema e ca are cutie automata si curba cuplului este foarte "lina" pentru a nu demola cutia de viteze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stau cu masina lovita si astept un raspuns de la asigurator de o saptamana. Mama lor cu calculele lor . :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mehe9ugy.jpg

Am trait sa vad si sofer care la semafor in loc sa se duca in fata la culoarea verde a plecat spre spate :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)) Tare asta...

Lasa ca ai scapat usor.Acum rabdare si drumuri usoare catre service :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toata lumea cere rabdare. Noroc ca avea asigurare la Asirom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am patit ceva de genul. Am condus un BMW Z3 si acolo marsarierul e ca la Volvo viteza 1....Am adormit la semafor :) si cand am fost trezit de claxonul celui din spate din graba am bagat in R si am plecat cu scrasnet de roti evident spre spate. Nu l-am atins dar omul arata destul de crispat si a pastrat o distanta respectabila fata de mine mai incolo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La asigurari toti erau mirati...bmw seria 5 cu senzori parcare, avertizare sonora si camera pe spate. :) Era un om serios la volan ca daca mai dadeam si de vreun cefar lipsit de bun simt cine stie ce mai iesea :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu daca e atat de bine sa avem un topic comun de 120 de pagini, cu multa informatie valoroasa dar greu (daca nu imposibil) de gasit.

Poate ar trebui sa ne rezumam aici la interventiile minore, altfel scriem informatie valabila 5 zile.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In perioada asta, confruntandu-ma cu lucruri noi, am tot incercat search-ul dar tare greu sa dai peste ceva util... orice metoda am incercat.

Nu stiu daca trebuie neaparat ceva nou infiintat... se pot face topicuri separate sau fiecare sa aibe topicul lui pe sectiunea dedicata... cum era odata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am mai terminat o turbină, a 3-a! Prima ( originală) s-a dus după 240k km, a 2-a (recondiţionată) după vreo 74k, iar ultima după doar 16k. Să fi fost doar prost recondiţionată sau pot fi şi alte cauze care au dus la defectarea turbinei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prost reconditionata,uleiul nu a fost de calitate,dupa forja ai oprit motorul imediat..cauze pot fi multe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de răspuns! M-ar interesa ce alte "probleme" mecanice, electrice etc. duc la defectarea turbinei, în afară celor de exploatare/ întreţinere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ce anume s-a stricat la turbina ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fum alb mult, precedat de consum de ulei, lipsa putere mai ales cu AC pornit, şuierat... Toate astea cam în ultimele 2k km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 turbine...cam multe. O fi ea consumabila, dar chiar asa ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şi lipsa de putere era însoţită iniţial de fum negru şi senzaţia de "înfundat" (poate prea mult aer?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matrixxx: şi eu zic la fel, prea multe! Tocmai d-aia întreb, poate e o altă cauză în afară de cele de exploatare/întreţinere pe care eu le cam exclud. Fac cam 30k pe an, mers normal, nici f. sportiv, da nici bătrîneşte, ulei bun la 10-12k, cu 2-3 minute de ralanti înainte de oprire după un drum mai lung sau o perioada de timp mai lungă de oraş.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am pus o instalatie de GPL, la o cursa de 400 ron am ajuns la una de 220 ron pe Gpl :) .Chiar daca voi fi criticat ,masina mea face in jur de 2000 de km pe saptamana .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vector, vezi ca nu se unge turbina cum trebuie, verifica presiunea de ulei la intrarea in turbo .

Fara ungere o turbina noua tine cam 180 de secunde .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

La v40 am reusit sa Montez sambata :

-incalzirea in scaune (o disparut eroarea pe ccm :))

-Kenwood DNX 5240BT cu antenna gps, microfon, camera pentru mers inapoi

-senzori de parcare

-un stabo 3044 (pana iau un Albrecht AE6980 sau 6981)(antena Wilson little will)

Revin cu poze :)

+spalat 244 sa nu se supere :)

Edited by volvo 244

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now