DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Eu nu am asa timp liber ca voi sa-l toc pe mochete, cand am putin timp mai fac un soft la C30 si dau o fuga pana la Ploiesti ca sa vad cum a iesit .

Crede-ma ca ma tin sa mai bibilesc si eu la masina...din pacate am stat foarte prost cu timpul. Nici la intalniri nu am mai avut cand sa ajung. Poate...ajung azi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au stiut sa-ti faca update-ul ? :D

Pai cei de la primus au spus ca nu merge pe cemul meu updateul ,si le-am zis celor de la cta exclusiv auto noua reprezentanta volvo sa imi faca update la aum pe barba mea si au fost intr-un final de acord, pentru ca sunt incepatori primeau consultanta de la primus si ce zicea bucurestiul o luau de buna.

Cei de la kamssas constanta nu mai sunt reprezentanta volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, si eu ce ti-am zis ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fac linistit update Apl hu 803 eu. Si kamssas nu mai e volvo :salut:

Edited by adrian mangalia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi eu cu Zackariah am demontat ICM-urile de pe xc-uri si am facut schimb sa vad daca problema mea este de acolo! Al meu nu a mers la el (oricum nu mergea), al lui nu a mers la mine! Am scos creierul radioului lui sa-l punem la mine dar era diferit de al meu! Pana la urma am mers la un service GSM (de telefoane) si l-am rugat pe mesterul de acolo sa-mi relipeasca procesorul "X". Chestia nasoala a fost ca pe placa respectiva erau procesoare pe ambele parti, adica daca incercai sa-l relipesti pe asta cu probleme, riscai sa-l dezlipesti pe celalalt! Mesterul nu a vrut, dar i-am spus ca nu merge si nu avem ce strica. Mi-a incalzit putin placa cu statia de lipit, dar mai ales procesorul "X" (fara a folosi fludor)! Nu a vrut sa-mi accepte bani si i-am spus ca voi reveni sa-i spun rezultatul!Cum am ajuns la masina, m-am apucat sa asamblez ICM, l-am montat pe masina si surpriza: radioul se trezise la viata! Am zapat pe toate posturile, l-am butonat prin toate functiile pana m-am plictisit (am si ascultat muzica :D :D :D)! Dupa ce am mai mesterit la masina lui Zackariah, zic hai sa mai pornesc radioul, dar nu a mai vrut sa porneasca! Pe seara cand am pornit masina sa plec, pornise si radioul :D :D :D!!!

Concluzie: am stat 8 ore si ceva dar am aflat sursa problemei. Saptamana ce vine refacem lipiturile procesorului "X"!!!

Pe site-urile din SUA cei cu aceasta problema au platit de la 700-800 $ in sus pentru a schimba ICM-ul!!!

Poze mai tarziu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat intr-un final si eu motorasul la heater, ca si asa statea in cutie din primavara, iar iarna se apropie. Merge ..'ca uns'.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat intr-un final si eu motorasul la heater, ca si asa statea in cutie din primavara, iar iarna se apropie. Merge ..'ca uns'.

Secretul la astea, ca sa iti mearga fara probleme, cica ar fi sa il pui sa mearga non-stop... fie iarna, fie vara.

Multa bafta! :hello:

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Montat incalzirea Webasto :smile:

Muncit 10 ore aproape fara pauza. Cea mai mare problema a fost sa gasesc un loc unde sa o montez. In mod normal ar avea loc intre motor si "firewall" (cum se cheama ? ) La mine in schimb acolo e montat pulmonul de la instalatia GPL si mai am si instalatia Deltamil de aer conditionat. Deci acolo era exclus sa o montez. Singurul loc unde a avut loc in compartimentul motor a fost sub baterie. A fost necesar sa mut pompa de la Cruise. Restul a mers destul de bine, inclusiv instalatia electrica care e relativ triviala prin faptul ca am ECC (se conecteaza iesirea de ventilator de la Webasto direct la Pinul A2 de la conectorul mare de la unitatea ECC si gata). Poze din pacate nu am facut pentru ca dimineata a murit celularul :(, doar dupa ce practic terminasem tot...

Ce a mai ramas de facut este sa montez doua furtune de apa si sa aerisesc instalatia, dar asta saptamana viitoare ajunge pentru moment :smile:

post-5223-0-55158000-1379792895_thumb.jp

post-5223-0-43367900-1379792896_thumb.jp

post-5223-0-14600800-1379792897_thumb.jp

post-5223-0-82634200-1379792897_thumb.jp

Edited by Cristian Scutaru
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noua achizitie: un amplificator

Crunch Groundpounder 1000.2.

E mai bun decat jbl-ul anterior :)

Stie cineva daca la bass remote control pot pune si de alt amplificator ca jbl de exemplu (tot cu mufa de tel)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secretul la astea, ca sa iti mearga fara probleme, cica ar fi sa il pui sa mearga non-stop... fie iarna, fie vara.

Multa bafta! :hello:

Multumesc Adi ! Pai pana acum vara nu aveam cum sa il pornesc pentru ca nu aveam softul pus pe masina pentru ..el :) Acum am :) Alta viata !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pozele mele:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi i-am "dat cep" la a doua suta de mii de kiolmetri. S-a întamplat pe Autostrada A3.

post-677-0-24347900-1379866198_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat mai multi inainte si fara evenimente neplacute!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri :

Am fost la rar pentru schimbare culoare + motor + omologare roti 205/55/16 , buuuuun .... toate bune si frumoase , iese masina din hala , ma felicita inginerul ca masina este perfecta si anume : frana , frana de mana ( dreapta mai trebuie stransa un pic dar este OK ) , directie ,suspensii bla bla bla . Ma duc sus in birou la omologari , vine si dl.Inginer dupa 20 de min si imi spune ca am fost respins la ITP :-X pe motiv ca rotile 205/55/16 nu au fost puse pe masina asta de fabrica si nu mi le poate omologa ( ironic sau nu Capi le are omologate si din cate am inteles si Matrix) , i-am dat nr de inmatriculare a lui Capi sa verifice in baza de date si evident a spus ca nu se poate .

Drept urmare am vorbit cu Capi (caruia ii multumesc inca o data :occasion14: ) si am plecat pana la Slobozia ca sa iau niste jante pe 15" cu anvelope 185/65/15 OEM dom'le :D cu ocazia asta am montat si scaunele de piele pe masina 8)

Maine ma duc inapoi la rar si sper sa o rezolv de data asta ... btw maine o sa fie al 3-lea drum la rar intr-o saptamana .

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Brava : Volvo a dat o omologare pentru dimensiunea asta . Am documentul german cu care pot circula aici daca am dimensiunea asta. Banuiesc ca nu ajuta ca e in germana, dar poate poti suna la centrala Volvo Romania si intrebi daca nu iti pot livra documentul respectiv in limba romana.

Volvo850Reifenfreigaben.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Or să-i spună să-şi cumpere maşină nouă. ;D

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda , noi suntem mai primitivi ca neam . Am sa sun astazi la Primus sa vedem daca au asa ceva .

Multumesc mult !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca astepta domnu inginer astepta una de o suta :evil6: ca alta explicatie nu e.

Edited by adrian mangalia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da Vadim, eu am o stampila la rubrica Observatii pe C.I. cu "noile" dimensiuni - rezolvat dupa patania cu RAR-ul pe drum si bineinteles ajutat de Capi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

În weekend, am desfăcut parking heaterul şi, spre surprinderea mea, atomizorul nu a fost deloc destrâns iar funinginea depusă, neglijabilă. Plasticele, mufele şi firele nu sunt coapte sau casante, senzorul de flacără e curat. Legat de mufe, am avut şi o surpriză în legătură cu motoraşul şi cablul. Am curaţat ce-am putut, pe-acolo, am lubrefiat motoraşul şi am asamblat totul la loc, dar încă nu l-am montat pe maşină.

post-820-0-27093100-1380011144_thumb.jpg post-820-0-53052900-1380011145_thumb.jpg

Volvo V70 2004 D5 parking heater Volvo D5 parking heater turbulator

Tot în weekend, am mai avut parte de încă o surpriză, şi anume să constat că "montarea" kitului de reparaţie a scaunului (cele patru "ace") a dus la dispariţia completă a pocnetului scaunului şoferului.

post-820-0-63702600-1380011210_thumb.jpg

Volvo 30642228

.

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot în weekend, am mai avut parte de încă o surpriză, şi anume să constat că "montarea" kitului de reparaţie a scaunului (cele patru "ace") a dus la dispariţia completă a pocnetului scaunului şoferului.

Esti amabil sa imi dai si mie mai multe amanunte ? Si eu experimentez aceleasi sunete (pocnituri) din partea scaunelor fata , la fiecare curba putin mai stransa .

Multam ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ştiu dacă la maşina dvs. e la fel.

Oricum, toate detaliile sunt cuprinse în imaginea de mai sus.

PS: La P2, de fapt, mai există un bulletin, de înlocuire a niturilor faţă cu şuruburi.

... dacă n-o fi fosrt activat, cumva, cândva, WHIPS-ul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare exista

Nu ştiu dacă la maşina dvs. e la fel.

Buna intrebare afirmatie. Oare pt S40 exista un asemenea kit de reparatie? Si mie-mi trosneste scaunu' ala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am lubrefiat motoraşul şi am asamblat totul la loc, dar încă nu l-am montat pe maşină.

Bre', sa nu spui ca ai dat cu wd40 la motoras! Asa a procedat Andreos si l-a belit!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now