DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Azi am remapat si al doilea Smart... JAR mananca ! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fain.

Nu imi dau seama unde vin exact montate... ?

Sub placile mici in portbagaj in stanga si dreapta sunt aerisirile. Se monteaza la piesa cu nr 1

post-5223-0-42213500-1383505592_thumb.jp

post-5223-0-99695300-1383505764_thumb.jp

Edited by Cristian Scutaru
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am remapat si al doilea Smart... JAR mananca ! ;D

Salut Alex! S70-ul il mai ai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Alex! S70-ul il mai ai?

Il are, dar il foloseste ca si garaj pt Smart :)))

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am remapat si al doilea Smart... JAR mananca ! ;D

Soft de unde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca nu mi-am luat inca prezoane (piulitele) la masina nu a mai fost pornita de 5 zile. Am pornit-o astazi dar nu a stat la relantiu mai mult de 3-4 secunde apoi nici nu a mai vrut sa porneasca si invartea fff foarte greu. In cele 3-4 secunde cat a fost pornita se auzea un zgomot cum n-am mai auzit vreodata. Efectiv mi-a tremurat lenjeria intima pe mine am crezut ca s-a rupt cureaua de distributie. Pana am dat capacele jos sa ma uit la curea numai la asta ma gandeam. "S-a rupt, acum motorul e terminat nu mai am masina, nu mai am VOLVO" Din fericire totul era in regula doar ca acum imi trebuie prezoane si baterie noua ca dupa ce i-am dat curent a pornit si mergea normal. Problema e ca la mine, daca bateria nu are amperaj sau ma rog e cosumata, imi palpaie in bord un bec galben foarte repede dar azi nu a palpait nimic. In fine, cert e ca trebuie si baterie. Ooffff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cumpara un Power Block(Berga) de 56 sau 60 Ah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lik1999 Mersi mult chiar vroiam sa intreb ce baterie mi-ar trebui, ma refer ma Ah. Deci 12V 56 sau 60 Ah. Mersi fain

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lik1999: soft facut de subsemnatul

@marian: da,il mai am, astept sa imi fac curaj sa ma duc la BogdanG sa desfac Ecu

@paunionutz: moare unii de invidie bre ca nu le bate altora nimic la roti ;D

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lik1999: soft facut de subsemnatul

@marian: da,il mai am, astept sa imi fac curaj sa ma duc la BogdanG sa desfac Ecu

@paunionutz: moare unii de invidie bre ca nu le bate altora nimic la roti ;D

Samsung Galaxy S on JellyBean

Pai de ce nu ai zis bre, ca trebuie sa bag si eu un Smart in portbagaj, sa nu mai troncane! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai d-aia am doua ! Cu unu' merg si pe unu' il pun contragreutate ! :))))

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare, azi am avut o criza de nervi si m-am descarcat pe masina. am aplicat una bucata pumn displeyului consolei central. Acum caut sa-l inlocuiesc. Poate sa ma ajute cineva cu informatii unde pot sa gasesc unu sh? va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai bine dateai in parbriz! Vezi ca trebuie luat de pe acelasi tip de masina si acelasi am de fabricatie. In alta ordine de idei, vezi unde il schimbi, ca este pe fibra optica si poti strica altceva.

Vorbeste cu Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Montat ventilatoarele suplimentare pentru aerisire in portbagaj"

Cristian, spune-mi si mie cum reusesc sa traga aer afara ventilatoarele alea, care sint acoperite de bureti, mocheta si lemn ?

De exemplu la break, trebuie sa dai niste gauri laterale...

post-96-0-73452700-1383560198_thumb.jpg

post-96-0-81999500-1383560207_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si in kitul original nu sunt gurile respective de aerisire...Ieri a postat cineva pe forumul german instructiunile originale de montaj si acolo scria ca pentru ca sistemul sa fie mai eficient sa se scoate izolatia de sub partile laterale...De dat gauri nu scria nimic...Am sa vad cand se va aburi masina cat de bun este sistemul pana acuma nu am avut cum sa i-l testez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca se dau gauri. Se monteaza in dreptul aerisirilor, in spatele plasticelor, zic eu.

Sent from my Lumia using Tapatalk

Pentru o mai mica rezolvare, poate ar merita incercat modificarea butonului de actionare a incalzirii, sa nu mai decupleze. A incercat cineva?

La 440 mergea non-sop si nu am avut probleme cu rezistentele. Oglinzile s-au ars pe la 240k km.

Sent from my Lumia using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orice masina are temporizator . Daca merg non stop soliciti alternatorul aiurea .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la astea cu temporizator daca apesi butonul non-stop, nu e acelasi lucru? :)

Sent from my Lumia using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adi2727, nu pentru ca nu o sa apesi butonul nonstop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masurat tomberonul iar masuratorile au iesit asa 0-100km/h scos 7.3 sec, 400m in 15.3 sec @140.8 km/h . Aproape ca un T5 veritabil, mai lucram .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Adi2727, nu pentru ca nu o sa apesi butonul nonstop.

nonstop nu dar de 3-4 ori consecutiv am fost in situatie.

Sent from my Lumia using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

In weekendul asta am lustruit atat s80-ul cat si xc90-ul. Este o diferenta semnificativa dupa lustruire. Din pacate...de poze a beneficiat doar xc90-ul....poza de la bord fiind a s80-ului care a implinit 200 000 km!!

Acum ceva timp...am reusit si am schimbat cele 2 pompe de la spalatorul de faruri si de la parbriz/luneta. Am luat pentru parbriz/luneta unul FEBI care este IDENTIC cu cel care era pe masina (probabil...original). Cel "desfacut" este cel care era pe masina. Cel de la faruri a fost inlocuit cu unul aftermarket marca vemo pentru bmw/seat/skoda/audi. I-am daiat plasticul de jur imprejurul celor 2 pini de la mufa pompei, am pus 2 papuci care au intrat fix in mufa masinii dupa care am dat cu SILICON pentru a nu intra apa. MERGE PERFECT. Din pacate nu am facut poze.

ps: Furtunul de la spalatorul de faruri are un mic cot de plastic cu o siguranta care intra in pompa. Pentru ca se prelingea (probabil datorita garniturii) am preferat sa il dau jos si sa bag furtunul direct in pompa...asigurat de un colier.

1. Pompa spalator parbriz (5075743aa042a)

Cantitate: 1, Pret unitar: 42,25 RON, TVA: 10,14 RON

2. Pompa spalator faruri (5078b6b0825a9)

Cantitate: 1, Pret unitar: 59,01 RON, TVA: 14,16 RON

Total produse: 125,56 RON

post-621-0-20615000-1383601526_thumb.jpg

post-621-0-69124400-1383601528_thumb.jpg

post-621-0-47366600-1383601531_thumb.jpg

post-621-0-01837800-1383601534_thumb.jpg

post-621-0-20528300-1383601536_thumb.jpg

post-621-0-61981500-1383601538_thumb.jpg

post-621-0-51710400-1383601541_thumb.jpg

post-621-0-99837800-1383601543_thumb.jpg

post-621-0-24893900-1383601932_thumb.jpg

post-621-0-95382900-1383601933_thumb.jpg

post-621-0-67037500-1383601935_thumb.jpg

post-621-0-55592500-1383601937_thumb.jpg

post-621-0-09627100-1383601940_thumb.jpg

post-621-0-81433800-1383601941_thumb.jpg

Edited by zack
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zack, tu ai facut o polisare, lustruire e altceva. La polisare rezultatul este mai spectaculos dar nu se recomanda sa fie prea des polisata asa ca data viitoare ii tragi o lustruire si o sa fie ca noua tot timpul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel de pe maşină era Ford (scrie pe el FoMoCo). Aşa era şi al meu şi am pus de pe un Mondeo.

Da Heim, am vazut si eu ca este identic cu cel de Ford. Am omis sa va spun.

Desi motorasul pentru parbriz/luneta era Febi...produsul este FoMoCo. Asa am patit si cu tampoanele de la motor (care au avut razuita firma)

@zack, tu ai facut o polisare, lustruire e altceva. La polisare rezultatul este mai spectaculos dar nu se recomanda sa fie prea des polisata asa ca data viitoare ii tragi o lustruire si o sa fie ca noua tot timpul.

De cand am s80-ul...o data...de 2 ori pe an ii aplic un tratament cu pasta neagra de la Turtle Wax.

Am si o pasta pentru crom tot de la ei...dar nu am avut timp sa o aplic la xc90 pe crom.... Sunt curios daca il face ca nou. Cred ca mi-ar trebui o masina de polis mai mica...sau sa pun scoci pe caroserie pentru a nu o atinge cu pasta aia.

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now