DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

I-am schimbat suportul motor fata , il aveam de 1 an jumatate in portbagaj :D il luasem cu tot cu motorul de 2.0 , dar la momentul cand am schimbat motorul , surubul de jos al suportului nu a vrut sa se desfaca .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am spalat 960-ul si i-am pus rotile de iarna si pe spate.

La 440 am constatat ca ultima oara cand l-am vizitat i-am uitat usile deschide dar ea a ramas fidela si nu s-a oferit la nimeni. :D Inca ma vrea numai pe mine.

Drept rasplata, i-am mai bagat un bidon de motorina in rezervor si i-am dat vreo 2 chei; a pornit dar se oprea, asa ca am lasat-o in pace. Mai dureaza ceva pana se autoregenereaza. :smile:

Pe la primavara, din pacate, una dintre ele va trebui sa dispara.

post-169-0-86517300-1385205350_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adi2727 Si eu am uitat azi noapte usile deschise la masina. A mea s-ar oferi altuia, dar nu o ia nimeni :). Incearca sa nu scapi de masina din poza ca arata chiar bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Facut revizie (toate filtrele inclusiv polen + ulei)...deh se apropie iarna .....si cum iarna nu-i ca vara , I-am pus ulei Castrol Magnatec 5w40 , motorul are 260.000Km , sunt curios cat o sa manance in 10.000 km :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La v am montat cauciucurile de iarna

+un plin de benzina:)

imi da autonomie 518km

Share this post


Link to post
Share on other sites

La a mea am schimbat aseara rotile de vara cu cele de iarna si la un V70 am montat sistemul premium sound!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat tractoru' cu un benzinar,tot v40 dar din 2001 :).

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joi i-am schimbat tripodele planetarelor fata. Desi aveam de gand sa folosesc doar rulmentii fara suport, i-am pus cu totul! La test am observat ca in linie dreapta merge perfect, iar la viraj maxim trosneste! Vineri dimineata am desfacut planetarele, am scos tripodele, am separat rulmentii noi de suporti si i-am pus suportii cei vechi! Diferenta intre suporti este ca cei vechi permit rulmentilor sa se miste cu 1 mm mai mult (in stanga si in dreapta) decat cei noi!

Dupa lucrare, in timp ce-mi indreptam spatele am polishat ornamentele din crom de la geamurile laterale ale portbagajului! Nu am frecat prea mult, dar se observa diferenta!

post-1775-0-93632700-1385590530_thumb.jp

post-1775-0-12977600-1385590533_thumb.jp

post-1775-0-04907400-1385590535_thumb.jp

post-1775-0-10253400-1385590537_thumb.jp

post-1775-0-97288500-1385590538_thumb.jp

post-1775-0-72553400-1385590540_thumb.jp

post-1775-0-48790100-1385590542_thumb.jp

post-1775-0-17184000-1385590544_thumb.jp

post-1775-0-25523800-1385590546_thumb.jp

post-1775-0-16283400-1385590548_thumb.jp

post-1775-0-68271500-1385590554_thumb.jp

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 244 am montat cauciucurile de iarna pe 15"

si un capat de bara (TRW)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am golit rezervorul lichidului de parbriz (aveam solutie de vara)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scos becul ars , pozitie stanga fata si a ramas asa, la Al Padrino

e inchis din motive patriotice ! pana Luni Dulcie e cam chioara si fara

baterie am incuiat-o cu mana...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La un 850 10V am schimbat distributia (cu ambele role, pompa de apa si intinzator) si filtrul de benzina. Avea 400.000km si nicaieri nu aparea cand a fost schimbata ultima oara. Masina in general ok dar foarte neingrijita. Cureaua de la alternator nu era rupta deloc ceea ce ma face sa cred ca nu era de foarte mult timp pe masina... Oricum ultima oara a fost facuta cu piese originale.

Pentru a mea am cumparat faruri suplimentare Hella Comet 550, azi sper sa ajunga si kitul original de montaj . Asta a fost cadoul meu de Craciun :D

La 850 T5 de la prietenul meu de aici am inceput sa schimbam evaporatorul azi trebuie sa terminam masina. Ne-am chinuit o gramada sa deconectam o conducta de la evaporator si sa scoatem "cutia" de la ventilatie afara. Azi mai vrem sa schimbam si ventilul de expansiune si toate o-ringurile peste care o sa dam si sa fac un pic ordine in cablaje ca arata destul de tragic. Condensatorul si filtrul o sa le schimbam in alta sesiune de lucrari :smile:

post-5223-0-63311200-1386136667_thumb.jp

post-5223-0-47863600-1386136668_thumb.jp

post-5223-0-27765800-1386136669_thumb.jp

post-5223-0-08988200-1386136670_thumb.jp

post-5223-0-92411500-1386136670_thumb.jp

post-5223-0-87342500-1386136671_thumb.jp

post-5223-0-79355700-1386136672_thumb.jp

post-5223-0-52199100-1386136673_thumb.jp

post-5223-0-26505200-1386136674_thumb.jp

Edited by Cristian Scutaru
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joi i-am schimbat tripodele planetarelor fata. Desi aveam de gand sa folosesc doar rulmentii fara suport, i-am pus cu totul! La test am observat ca in linie dreapta merge perfect, iar la viraj maxim trosneste! Vineri dimineata am desfacut planetarele, am scos tripodele, am separat rulmentii noi de suporti si i-am pus suportii cei vechi! Diferenta intre suporti este ca cei vechi permit rulmentilor sa se miste cu 1 mm mai mult (in stanga si in dreapta) decat cei noi!

Dupa lucrare, in timp ce-mi indreptam spatele am polishat ornamentele din crom de la geamurile laterale ale portbagajului! Nu am frecat prea mult, dar se observa diferenta!

Cati km ai cu planetarele ca parca ai mai umblat la ele si te rog ce polis ai folosit pentru ornamente?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am terminat de reasamblat T5-ul la care am inlocuit evaporatorul. Am mai schimbat si ventilul de expansiune si o-ringurile de la conductele de la evaporator si supapa de la senzorul de presiune inalta. Am avut un fel de fail cand am dat drumul la motor, tevile de la radiatorul din interior nu erau intrate complet si a curs o gramada de antigel la sofer :( Acuma sper ca e etans daca nu trebuie inlocuita prinderea.

Evaporatorul vechi arata destul de nasol..In schimb radiatorul era ca nou

La a mea am montat farurile suplimentare Hella Comet 550, maine trebuie sa mai conectez electricul era deja tarziu si a lipsit motivatia :smile:

post-5223-0-02110500-1386194313_thumb.jp

post-5223-0-87515400-1386194313_thumb.jp

Edited by Cristian Scutaru
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi, impreuna cu aghiotantul meu Dinoco :salut: :salut: :salut: am schimbat rotile de vara cu cele de iarna, am fost la un service GSM sa lasam ICM-ul pentru refacut lipituri si am cumparat becuri pentru radio si clima!

Cati km ai cu planetarele ca parca ai mai umblat la ele si te rog ce polis ai folosit pentru ornamente?

Marius, am mai umblat la ele in 2011. Aveam un clantanit cand schimbam de pe Drive in Reverse si invers, clantanit care s-a mai diminuat cu schimbarea rulmentilor! Am constatat ca rulmentii vechi erau buni si clantanitul se datoreaza grupului :D :D :D!

La ornamente am folosit o crema polish W5 cumparata de la Lidl (6 sau 7 lei). Nu am frecat prea mult, dar rezultatul este vizibil!

Azi am terminat de reasamblat T5-ul la care am inlocuit evaporatorul.

Alo, Cristi, tu nu ai nevasta sau pretena? Toata ziua surubaresti la masina ta sau la masinile prietenilor! Nu ti-au inghetat mainile? :D :D :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alo, Cristi, tu nu ai nevasta sau pretena? Toata ziua surubaresti la masina ta sau la masinile prietenilor! Nu ti-au inghetat mainile? :D :D :D

Si nevasta si jr (7 ani) :smile: service-ul unde lucrez de obicei e incalzit :D

post-5223-0-59266100-1386197231_thumb.jp

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si nevasta si jr (7 ani) :smile: service-ul unde lucrez de obicei e incalzit :D

Bravo! Sa-ti traiasca :D!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am inlocuit becurile de la lumina de interior cu led-uri.dar am o problema...pe fata merg...la picioare merg...dar in spate nu mai merg deloc...nici led-urile si nici alte becuri...ce sa fie de vina?? Am lumina in toata masina mai putin lampa de interior din spate...ma puteti ajuta cu vreo idee??? Siguranta am vazut ca e aceeasi pentru toate luminile de curtoazie...ce sa fie de vina? Va multumesc.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si nevasta si jr (7 ani) :smile: service-ul unde lucrez de obicei e incalzit :D

No auzi mai frate, asa ceva... La ce poza ai in "hai sa vedem individul din spatele tastaturii" ma gandeam ca ai maxim 25 de ani.

Astazi a primit dricul cadou de Craciun bratele de pe fata noi si o tija de la directie. Am fost cu vecinul de peste drum sa le cumpar, mai ales tija aia cu bucsa ca na ... :dontknow: . Maine dupa ce le monteaza ai fi zis mecanicul ca trebuie sa-i mai faca si unghiurile si gata. Am verificat azi dimineata joja si parca ar mai trebui completat cu 200-300g ulei dar ramane pe maine la service. ( de fapt astazi )

Share this post


Link to post
Share on other sites

No auzi mai frate, asa ceva... La ce poza ai in "hai sa vedem individul din spatele tastaturii" ma gandeam ca ai maxim 25 de ani.

Astazi a primit dricul cadou de Craciun bratele de pe fata noi si o tija de la directie. Am fost cu vecinul de peste drum sa le cumpar, mai ales tija aia cu bucsa ca na ... :dontknow: . Maine dupa ce le monteaza ai fi zis mecanicul ca trebuie sa-i mai faca si unghiurile si gata. Am verificat azi dimineata joja si parca ar mai trebui completat cu 200-300g ulei dar ramane pe maine la service. ( de fapt astazi )

Pai mai adauga 10 si ai suma corecta :)

Salut, am inlocuit becurile de la lumina de interior cu led-uri.dar am o problema...pe fata merg...la picioare merg...dar in spate nu mai merg deloc...nici led-urile si nici alte becuri...ce sa fie de vina?? Am lumina in toata masina mai putin lampa de interior din spate...ma puteti ajuta cu vreo idee??? Siguranta am vazut ca e aceeasi pentru toate luminile de curtoazie...ce sa fie de vina? Va multumesc.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

La 850 becurile pe spate din interior au polaritate inversa fapt care nu intereseaza la un bec clasic dar este vital la un LED. Verifica cu un multimetru unde ai plus si masa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am schimbat un pivot, o bieleta antiruliu, o bucsa (nu mai stiu de care), incaltata cu cauciucuri firestone, schimbat uleiul plus filtrele, schimbat niste sigurante de la stergator , schimbate placutele frana fata-spate, completat cu antigel , curatat interior.

Apropo, antigel am bagat G12 , dar nu stiu ce a avut anterior, sper sa nu fie vreo problema.Ce fel de antigel sa folosesc.Vreau sa-l schimb peste 2 saptamani cu totul.Am inteles ca-mi trebuiesc vreo 7 litri antigel si 5,5 litri apa distilata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foloseste original VOLVO, ca nu costa cu mult mai mult decat cel de la HEPU (care este cel mai bun calitativ de pe piata aftermarket)

Share this post


Link to post
Share on other sites

am sa intreb de un pret sa vedem cat costa 1 litru.Eu mai aveam atigel , nou, ramas de la masina mea de pe grupul vw

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...] Am inteles ca-mi trebuiesc vreo 7 litri antigel si 5,5 litri apa distilata?

Păi, se pare că nu e chiar aşa, vezi aici:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now