DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

A fost contactul pe "tangenta". Masina e intacta oarecum, adica in afara de bara nu prea s-a spart nimic, ci doar s-a "mutat".

Adica in loc sa fie botul |__| , acum este /__ / . Farurile nu s-au spart !

Capota e la locul ei :smile:)

Lonjeroanele sunt si ele pe loc, a plecat doar tragerul si a scos aripile din cleme.

Iete poze :

Pff... Groaznic! Imi pare rau. :(

Daca te ajuta, acum ceva luni am vazut pe zona de sud a tarii (parca) S70 la dezmembrat, culoarea ca a ta. Daca ai intre far si capota un ~3 cm iti incape mana daca te pui in pozitia corecta. Nu pare suficient spatiu dar cu ceva epiderma pierduta, merge.

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saru'mana de sfaturi !

Acum m-am intors de la masina. Am dat bara jos, am reusit sa scot grila

Pana acum avem asa :

Tragerul e doar rupt la cleme. O sa iau totusi unul calumea ca al meu era crapat.

Suportul de baterie s-a ridicat si s-a dus spre filtrul de aer.

Capetele de lonjeroane s-au botit spre dreapta... Aici nu e bine :(

Cadrul de motor e pe loc, ceea ce e bine.

Farurile sunt intregi. Semnalele sunt 2 bani bucata, nu stau in ele.

Aripile le-am pus la loc, exista un luft de doar 1cm intre capota si aripa, deci partea de SUS a caroseriei nu e mutata.

Radiatorul de apa e spart din pacate. Asta e, luam unul nou.

Bara - la gunoi. Intaritura metalica si tamponul din polistiren sunt intacte. Yey !

post-3-0-51859600-1386518273_thumb.jpg

post-3-0-18714100-1386518347_thumb.jpg

post-3-0-50934000-1386518382_thumb.jpg

post-3-0-52895900-1386518429_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce pacat, o masina atat de frumoasa, imi pare tare rau, iti doresc

din tot sufletul sa o refaci cat mai repede, bafta multa Alexule.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu impreuna cu ucenicul meu am spalat si schimbat antigelul in instalatia de racire a masinii! Pentru spalare am folosit 3,5 litri de otet plus 2 litri de apa distilata. Pentru clatire am folosit 32 litri de apa de la chiuveta si 6 litri de apa distilata. Dupa ce am scos apa distilata am umplut cu 3,75 litri de antigel si 2 litri de apa distilata. Am pus cantitatea de antigel mai mare pentru ca sigur a ramas in instalatie apa distilata! Zilele urmatoare o sa verific temperatura de inghet (daca rezista la -30 sau -35 grade, il lasa asa, daca nu, mai completez cu antigel concentrat)! Operatiunea s-a desfasurat de la ora 10:00 pana la ora 18:30 (a durat cam 45 minute pana am scos scutul de metal ce proteja radiatoarele)! In toate aceste ore motorul a mers continuu (plimbari si ralanti) in afara de cateva opriri de maxim 5 minute! Kilometri parcursi cu otet si apa in instalatie au fost in jur de 55-60 (15 km cu otet, iar restul impartiti in opriri si goliri de instalatie din 6-8 km in 6-8 km)!

Merci ucenicule :D :D :D!!!

Ucenicu' Dinoco, de el vorbesc ;D ;D ;D!!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

A fost contactul pe "tangenta". Masina e intacta oarecum, adica in afara de bara nu prea s-a spart nimic, ci doar s-a "mutat".

Adica in loc sa fie botul |__| , acum este /__ / . Farurile nu s-au spart !

Capota e la locul ei :smile:)

Lonjeroanele sunt si ele pe loc, a plecat doar tragerul si a scos aripile din cleme.

Iete poze :

Slab, slab !

Lasand gluma la o parte

Bine ca e doar atat !

Se poate si mai rau, din pacate.

post-100-0-09652400-1386547422_thumb.jpg

Edited by Roberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer, imi pare rau .Spor la reparatii !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate si mai rau, din pacate.

Si tu i-ai dat-o? Nasol!

De fapt eu vorbesc, care, vineri i-am dat-o in fund unei doamne/domnisoare care mi-a franat brusc pentru ca i-am dat flash-uri si am claxonat-o!

Eu nu am avut nimic, ca de obicei iar ea avea lampa de numar atarnata si un luft mic la spoiler! Pana sa-i trag o poza la spate, a plecat ,dupa ce mi-a spus ca nu are nimic!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-a venit manerul interior de la usa sofer, comandat pe Ebay.

La al meu lipsea un clips, iar acum cateva saptamani am dat sa inchid portiera si am ramas cu manerul in mana. E un fel de ornament de fapt.

$T2eC16N,!zcE9s4g09trBRYVczF8F!~~60_12.JPG

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

intrebare scurta : vin frigurile , nu voi folosi masina vreo 7-8 zile si inca vreo 7 zile la sf anului.Scot bateria? intreb pt ca nu cumva sa mi se decalibreze ceva (cassul sau mai stiu e u ce).multam !

Share this post


Link to post
Share on other sites

intrebare scurta : vin frigurile , nu voi folosi masina vreo 7-8 zile si inca vreo 7 zile la sf anului.Scot bateria? intreb pt ca nu cumva sa mi se decalibreze ceva (cassul sau mai stiu e u ce).multam !

Eu nu cred că e cazul pentru o perioadă atât de scurtă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sincer, la mine la Miercurea Cucuclui, scuze ,Ciuc, ii frig de crapa pietrele, si sa nu o pornesc o sapt, nu stiu ce sa zic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Suedia (de unde e mama si tata Volvo-urilor) cum crezi ca e iarna acolo ??...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am schimbat becurile de la modulul de clima, am pus albe fara

caciuli albastre, alea vechi erau deja albite si lipite de becurile vechi,

arse, asa ca o sa vad galben; deh, chestiile marunte nu prea se gasesc

originale, dar cel putin o sa vad gradatiile; am eliminat soclurile si

am lipit beculetele direct pe contactele din placa, maine ma duc sa pun

la loc modulul, sper sa mearga ... am gasit beculete nu la Lizeanu, ci in

prelungirea strazii, se numeste Maica Domnului, intrun singur loc, cu 2 lei

buc. terminalele mai subtiri, nu cred ca ar fi facut contact in soclu asa ca

le-am lipit!

PS

Tin sa le multumesc lui Bogdan G si lui MC, nu neaparat in aceasta ordine;

informatiile si demonstratia practica a lu Bogdan G mi-au usurat munca si

am avut curajul sa desfac si sa scot modulul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravos nenea Alex, pe viitor trebuie stiut ca la Volvo orice problema se rezolva cu un dos de palma sau "zeama de ciocan" . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am montat un ceas pentru incalzirea Webasto, telecomanda pe care o am nu bate la distantele la care las cateodata masina parcata... In rest ma lupt cu sirena originala de la alarma Guard II ca sa i-i dau de cap la electric si caut un acumulator pentru ea (7.2V 280 mAh)

post-5223-0-56610800-1386617566_thumb.jp

post-5223-0-63445900-1386617567_thumb.jp

post-5223-0-97053900-1386617749_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Telecomanda este originala de la Webasto se cheama Telestart. Eu am incalzire "aftermarket"..

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am gandit la varianta asta tre sa studiez cum functioneaza cel de la Webasto...Cel OEM e f simplu : livreaza 12V la incalzire si in timpul asta incalzirea functioneaza. Problema e ca nu gasesc un ceas OEM fara sa cumpar toata instalatia...Momentan is happy asa ca ma tot ofticam sa ma sui dimineata in masina congelata stiind ca am de fapt o incalzire :smile:

Acuma am citit manualul Webasto si ceasul functioneaza analog cu cel OEM deci as putea folosi ceas OEM (daca gasesc evident)

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciudat... Eu mi-am luat 2 type IV din Germania, unul gri si unul negru, asa de eventualitate. Intre 1 si 3EU m-au costat. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciudat... Eu mi-am luat 2 type IV din Germania, unul gri si unul negru, asa de eventualitate. Intre 1 si 3EU m-au costat. :smile:

De unde ? eBay?? M-am tot uitat si nu am vazut nimic. Nici macar instalatia completa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ebay.

Ce-i drept a trecut ceva timp de atunci.

...Cred ca dupa part no. le-am gasit, ca la descriere era ceva de genul "ceas" sau "chestie Volvo".

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimat bateria originala ... inlocuita cu Varta Silver Dynamic... sa tot fie frig acum.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now