DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

interesant, pt ca le-am dat modelul, motorizearea anul fabricatiei si VIN-ul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesant sau lipsa de chef/neprofesionalism din partea lor.

post-3-0-39165600-1386941140_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu e exclus.Dar daca tot vorbim de volanta diferita a benzinarului fata de diesel, care este diferenta reala?adica prin ce difera, sau doar caracteristici de natura tehnica?

Edited by Stronghold

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Tare asta .

Pai volanta de benzinar nu trebuie sa reziste la vibratii asa de mari si cuplu asa mare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am atins-o de un perete cu pragul de la roata dreapta spate. Sarit vopseaua pana la plastic cam juma de unghie :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

- I-am facut presiunea la rotile fata (erau fleasca - 1,2 bari);

- i-am facut plinul;

- am verificat temperatura de inghet a antigelului (-25 grade);

- am scos din vasul de expansiune 400 ml antigel si am completat cu antigel concentrat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am bagat Volvica la reconstruire maxilo-faciala. O sa ma demoleze probabil costul lucrarii dar la ce planuri am pt ea, sper din tot sufletul sa merite investitia.

Va tin la curent :)

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi, pentru a scapa din casa ne-am facut de lucru!!! Am inceput cu un surub, o saiba si tot asa :D :D :D!!!

post-1775-0-16918300-1387033329_thumb.jp

post-1775-0-95565900-1387033331_thumb.jp

post-1775-0-92170600-1387033334_thumb.jp

post-1775-0-28563200-1387033337_thumb.jp

post-1775-0-40632200-1387033339_thumb.jp

post-1775-0-35723100-1387033341_thumb.jp

post-1775-0-76842400-1387033343_thumb.jp

post-1775-0-42373400-1387033346_thumb.jp

post-1775-0-80906600-1387033348_thumb.jp

post-1775-0-98835500-1387033350_thumb.jp

post-1775-0-16183100-1387033373_thumb.jp

post-1775-0-75602600-1387033375_thumb.jp

post-1775-0-34190600-1387033378_thumb.jp

post-1775-0-83350900-1387033380_thumb.jp

post-1775-0-96497000-1387033382_thumb.jp

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat becurile de la iluminare CCM

cost 3x40 lei(oem)

Edited by volvo 244

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am facut si eu azi timp de masina si am pus geamul la loc, ca sarise din cleme si am schimbat amortizorul la torpedou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andule ce-ti mai place sa-ti bagi manutelele,spor la treaba. Cata turbina ai pe ea !In comparatie cu ale mele :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat becurile de la iluminare CCM

cost 3x40 lei(oem)

Alta alternativa nu aveai? Cam mult 40 lei pe un bec, foarte mult!

Andule ce-ti mai place sa-ti bagi manutelele,spor la treaba. Cata turbina ai pe ea !In comparatie cu ale mele :(

Laure, nu la a mea am mesterit azi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Heim

Mi-a bubuit ceva aseara la motor urmat de un fluierat permanent pe sarcina, de la 1400rpm pana unde ii dai....

Iar astazi am verficat furtunele sa nu fi sarit din coliere ( toate erau la locul lor) si daca am umblat acolo am scos si intercooler-ul sa-l elimin din ecuatie, nu are nici o fisura.

Sunetul a ramas in continuare, masina nu trage, scoate fum, iar furtunul de turbo nu se intareste deloc.

Ramane de verificat!

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da' ce-aţi meşterit, totuşi?

Probleme cu turbina! Scapa presiune pe undeva si am desfacut tot circuitul turbinei, inclusiv intercoolerul! Cred ca ii ating si palele de evacuare carcasa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am montat bujia incandescenta la xc90!! Acum porneste mai repede, nu se mai balbaie (nu mai oscileaza turatia) motorul timp de 20-30 sec...si nu mai da cu fum la pornire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi i-am facut test dyno la Smart

Din cate am inteles si lui @victorgheorghe i-au iesit vreo 20 de cai lipsa desi masina lui e in mintile ei,deci inca mai trag sperante ca am scos mai mult de 30% din soft fata de stock (40hp, 100Nm). Rezultatele arata 50Hp, 120Nm. Motor 0.8CDI.

Samsung Galaxy S on JellyBean

post-3-13870555079303_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulţumesc pentru răspuns, dar farurile trebuiau date jos neapărat?

Ca sa scoatem spoilerul trebuiau date jos!

Am montat bujia incandescenta la xc90!! Acum porneste mai repede, nu se mai balbaie (nu mai oscileaza turatia) motorul timp de 20-30 sec...si nu mai da cu fum la pornire.

Nu prea ingreuneaza pornirea o bujie arsa!

Azi i-am facut test dyno la Smart

Din cate am inteles si lui @victorgheorghe i-au iesit vreo 20 de cai lipsa desi masina lui e in mintile ei,deci inca mai trag sperante ca am scos mai mult de 30% din soft fata de stock (40hp, 100Nm). Rezultatele arata 50Hp, 120Nm. Motor 0.8CDI.

Ar trebui ca standul sa fie testat cu o masina noua, maxim 5000 km parcursi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu chiar. E pe topicul de "ce i-ai facut azi masinii tale". E si ea saraca masina mea pana la urma ;D

Nu detaliez, si nu incit la offtopic am postat doar o poza si am scris 2 fraze, nu am deschis un topic :)

Chiar rog pe cei care doresc sa comenteze pe marginea a ce am postat, sa o faca in topicul de la racing-code, unde de asemenea am postat fisa dyno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Tare asta .

Pai volanta de benzinar nu trebuie sa reziste la vibratii asa de mari si cuplu asa mare .

.

Da asa este Bogdane, asta am stiut si eu ca , cuplu, vibratii mai puternice, doar ca eu ma referam la dimensiuni sau .....scuze daca nu m-am exprimat corect.In rest stiu ce este benzinar ( am avut la un moment dat un Seat Leon Cupra 1,8 T , 5 cilindiri, 182 BHP stock, mariti la 260 Bhp,364 Nm,7 sec 100 Km h, cu schimb de injectoare, popa de benzina, bielete , pistoane forjate 650 BHP +, ambreiaj si volanta ptr puterea asta, etc si un chip custom facut in UK de catre REVO ,stage 3).Volvo este primul meu diesel si asa sunt intr-o perioada de acomodare cu acesta (o am de 6 luni).In rest multam de informatii.

Edited by Stronghold

Share this post


Link to post
Share on other sites

Difera diametrul cu 10 mm si probabil ca nr de dinti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am folosit-o pe post de cobai! Din pacate testul nu a fost un succes! :laughing5:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A incercat Bogdan sa repare o clapeta de acceleratie si nu avea pe ce sa o probeze. A muncit ceva la ea si pana la urma a constatat ca este electronica dusa. Masina mea a fost cobai pentru clapeta! :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi cer scuze fata de cei carora le-am spus ca sunt volante "facute" de sachs.Interesant e faptul ca le ei pe site am facut o configurare cu masina mea si mi-a dat volanta la 500 si ceva euroi.Insa, dupa discutiile de pe acest forum am crezut de cuviinta sa trimit un email celor de la Sachs.Azi, printr-un email primit de la Sachs performance, Hamburg Germany, s-a confirmat faptul ca nu se mai produc volante pentru modelul meu si ca pot sa ofere doar LUK la 833 E + VAT( ce preturi frate)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now