DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Schimbat maneta de la semnalizor

post-5223-0-33325900-1396520967_thumb.jp

post-5223-0-51503600-1396520968_thumb.jp

post-5223-0-31643300-1396520970_thumb.jp

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

extraljus le zic suedezii(lumini suplimentare)

si sunt foarte utilizate mai ales in nordul Suediei...dar s-a mai discutat pe tema asta

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

tocmai am incarcat instalatia cu freon, verificat = totul OK

si as avea si o intrebare : ma uitam pe aparatul acela de incarcat instalatia, si pe un ecran digital a aprut valoarea de 5 g si a urcat pana la 255 g, asta inseamna ca mi s-au pus 255 g freon sau ce?

DA.

In instalatie intra cam 700-750 grade,depinde de masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

un mic teaser, mai multe pe threadul meu [ce reclama :| ]

post-6070-0-22208700-1396641390_thumb.jp

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi i-am facut o diagnoza cu VST-ul proaspat venit !

Multumim din suflet DragosGD, daca mai citesti ceva pe aici ! :)

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vreo 2 ani si ceva nu a mai intrat dar daca vrei cu adevarat poti sa-i multumesti.

Ti-ai calibrat CCM-ul ?

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am calibrat o lae. Tot imi da eroare de "Signal too high" pe motorasul ala si mi s-au decalibrat si alelalte :(

Trebuie sa masor firele intre CCM si mufa de la motoras, daca si aia e in regula, mai incerc un motoras de la Vadimutz. Daca nu, probabil CCM-ul e pa. :(B

Speranta mea sta in faptul ca daca tineam cu patentul de motoras si nu-l lasam sa se miste prea mult, imi dadea "calibration failed", iar daca il lasam liber imi dadea "signal too low".

Deci....

Share this post


Link to post
Share on other sites

DA.

In instalatie intra cam 700-750 grade,depinde de masina.

.

da, in sesnul ca mi-a pus 255 grame?la s 80 s-a uitat baiatul si mi-a spus ca intra 820 grame.Oeratiunea a durat vreo 37 minute.In fine, daca mi s-au pus 255 grame atunci poate ma trezesc in toiul verii ca am ramas fara freon :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca instalatia nu a fost complet goala,poti sa ti imaginezi ca nu e nevoie de 820 grame :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La S40, 1.6d, 2007 intra 530g stiu sigur ca am vazut vineri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La seful tau . :D

La S80 din ce stiu sunt 2 "gramaje", unele au 1kg iar altele vreo 900g .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca instalatia nu a fost complet goala,poti sa ti imaginezi ca nu e nevoie de 820 grame :D.

.

poi a cam fost goala, pentru ca abia daca mai intra ceva aer rece.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am recalibrat motorasele de clima ! YEEEEEEEEY !

Acu' am eroare intermitenta pe MAF ;D

O iau pe urmele lu' Heim, masina lu' Mesteru' Manole.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare,

Azi I-am schibat caseta de directie, urmeaza volanta, ambreiajul, mi s-au blocat ambele usi dreapta ( nu se ma dechid deloc), ce sa mai mi-a mincat ficatii aceasta minunata masina. Cand se strica una cand alta. de cand am achizitionat-o am bagat la bani in ea si degeaba, cand m-e lumea mai draga se strica iar. Dar spiritul Volvo invinge mereu.

Va doresc o zi minunata.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am luat 2 becuri de la Ring,cica xenon premium incarcate un gaz.Ramane de vazut.

post-312-0-73354300-1396966000_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu i-am facut revizie si asigurare in februarie iar inainte de ultima lapovita am trecut pe rotile de vara (oricum se cam odihneste in timpul saptamanii). Dupa ultima revizie, am inceput sa ma gandesc la un V8 (de fapt, benzinaaaaaa) :machinegun: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Facut un service mai mare la un V70 2.5T:

- oil trap cu toate furtunele (erau terminate unele iar in oil trap era deja ulei solidificat :smile: )

- inlocuit toate furtunele de la turbo

- schimbat bucsa de la suportul de sus de la motor cu una OEM (de fapt am inlocuit tot suportul cu unul in care presasem in prealabil bucsa originala ca sa mai economisesc timp)

- inlocuit filtrul de benzina

- schimbat uleiul

- inlocuit termostatul

La masina respectiva debimetru raporta la relanti 6,5 kg ceea ce e mult prea putin (14 ar fi nominal) si era suspect ca trage aer fals ceea ce s-a si adeverit. Nu am mai apucat sa citesc Livedata ca sa vad daca s-a ameliorat situatia. Oricum persoana respectiva a cumparat un debimetru Bosch si in caz ca valorile sunt tot aiurea i-l vom proba pe cel nou pentru a elimina posibilitatea ca debimetrul sa fie dus (desi nu da eroare).

Edited by Cristian Scutaru
4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am ornamentat batrana cu niste folie pe geamurile spate sa fie mai "jmmecheraa" :hello2:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat amortizoare fata, nu mai e barca. Alex cel mai bun comerciant al anului, cel mai bun raport calitate-pret.

Urmatoarea problema urgenta EGR-ul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inmatriculat C30-ul, acum are numere deosebite . >:D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat tapiteria plafonului care se deformase (din cauza apei intrate pe langa parbriz, pana sa-l schimb) in 2 ore si montat plafoniera la loc in o ora :D. Problema a fost, ca Ionut mi-a trimis tapiterie dupa o masina 2003, iar plafonierele difera si cred ca si aranjamentul cablurilor, ca acolo am intampinat probleme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat lichid de frana + ulei servo la service, si a iesit mecanicul in proba si mia zis ca am motor de 1.6 :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum ca mesajul a fost inteles de toata lumea, s-a facut curat (inclusiv mesajele mele off-topic, ma luase valul si imi cer scuze).

Va multumesc.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La un amic cu un 850 10V din 96 am instalat releul de lumini din V70 cu functie de Coming Home si am cablat-o la motorul de la inchiderea centralizata pentru ca sa poata activa functia cu telecomanda.

Al doilea "pacient" cu un 850 10V din 97 am terminat de montat sabloanele din bordul de V70 cu simboluri pentru CRUISE si portbagaj deschis si am terminat cablarea lor. O parte facusem cand i-am schimbat bordul in toamna. Acuma urmeaza 2 saptamani de abstinenta la surubait la Volvo :D

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now