DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Normal ca sunt superbe doar au fost ale mele . :D

Tizule trebuia sa le dai si tu o vopsea noua daca tot le-ai schimbat anvelopele .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal ca sunt superbe doar au fost ale mele . :D

Tizule trebuia sa le dai si tu o vopsea noua daca tot le-ai schimbat anvelopele .

prioritar a fost sa le indrept ca una din ele era cam najpa. Oricum arata aproape impecabil , cu mici urme de borduri dar deocamdata inseaizabile si nu merita cel putin in bucuresti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am luat la curatat impamantarile de prin compartimentul motor. Si le-am bagat carne in frigider, mama lor de suedeji betzi, ca una din mase era SUB TRAGER !!! Ca sa desfaci surubul ala, trebuie sa scoti farul, cu doua maini sa tragi de trager si cu a treia sa desfiletezi.

Problema cu eroarea aleatorie de debitmetru pare sa nu se fi rezolvat din pacate.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am schimbat capacele de la faruri cu unele OEM. Cand am cumparat farurile, le-am luat fara capacele din spate, iar de la cele vechi nu s-au potrivit si am facut eu niste improvizatii, acum sunt ok. Zilele trecute am schimbat pompa de servo directie si cred ca maine urmeaza pompa de servo frana

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat si pompa de servo frana. O operatiune destul de dificila. Insa am rezolvat-o in vreo 4-5 ore si acum merge si Cruise controlul :D

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am folosit mini concediul de 1 mai pentru a mai eliminina unele lucruri de pe lista de To Do :smile:

- schimbat alternatorul de 80A (facut de Denso ) cu unul de 100A Bosch

- montat fisele de bujii corespunzatoare (primisem de la un prieten cadou un set nou nout dar erau din pacate pentru motoarele 10V). Fisele sunt diferite (au rezistente diferite) si motorul merge definitiv mai bine cu cele corecte si consumul a si scazut.

- schimbat bobina de inductie cu una tot Bosch.

- montat conductele de la aerul conditionat...

La A/C am avut un fel de "fail"- Eu am primit instalatia (conductele) de la un 850 model 97. S-a potrivit tot mai putin senzorul de presiune de pe traseul cu presiune inalta (cel din spatele farului care controleaza ventilatorul), Senzorul de la modelul 97 are 3 pini, conectorul de la masina mea are 4. In schemele electrice nu apare decat cel cu 4 pini la V70 e cel cu 3. In Vadis in schimb sunt trecuti amandoi...ciudata treaba. Cu codul din Vadis am gasit ca nu se mai livreaza senzorul cu 4 pini :( Pe eBay am gasit unul nou nout in schimb cu 60€ care e acuma deja in posta :smile:

Azi voi prelua si farurile noi de la posta si le voi monta cand voi merge in service pentru ca trebuie sa le si reglez...

In rest am curatat pielea de pe scaune si am tratat-o cu "crema hidratanta" :smile:

post-5223-0-98011500-1399274762_thumb.jp

Edited by Cristian Scutaru
4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimbat rulment fata dreapta , schimbat colierele de pe burduful planetarelor, curatat motorul dedesubt pt ca avea ceva mizerie acumulata sub scut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am coborato pana si cauciucul si-a dat acordul:d

[va trebuii sa roluiesc aripile...]

nf4jv6.jpg

fw3xpg.jpg

Edited by onezero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Burdufe planetara, burdufe directie, bielete+capete de bara si evident, unghiul de fuga. ;D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri am schimbat uleiul utilajului,am trecut pe Liqui Moly mos2 plus filtru Mann. In poza apare ajutorul de incredere, frate'su bantuia prin portbagaj

post-76-0-16107800-1399449938_thumb.jpg

Edited by alf 08
4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca tot tine de masina am platit impozitul 21500 ron !!! Urmeaza curea accesorii si role accesorii ..

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai taie un zero mai Salman ca nici la 12000 cmc nu e mai mult de 15.000 lei . :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am montat farurile noi si am terminat de montat instalatia de A/C (senzorul de presiune inalta) si cuplat filtrul la conducte, ceea ce nu reusisem in Polonia in weekend. La senzorul de presiune cablul care vine montat pe el avea toti cei 4 pini terminati (a stat neconectat 20 de ani masina neavind instalatie de A/C originala). Am scos unul cate unul si am crimpat (nu se cheama asertizare in romana??) conectori noi (AMP JPT).

Apoi am bypasat presostatul pentru a verifica ca imi cupleaza compresorul si...nu cupleaza :(. Maine am sa urmaresc mai intai traseul electric dar tare mi-e teama ca e defect compresorul luat la second...cand era demontat am verificat daca cupleaza si a cuplat...Tot maine trebuie sa merg sa reglez farurile intr-un service azi a fost prea tarziu pentru asta.

Ma rog daca e dus o sa cumpar unul nou pe eBay sunt la 120€ si cu asta basta.

post-5223-0-36164200-1399490284_thumb.jp

post-5223-0-35037900-1399490285_thumb.jp

post-5223-0-22158800-1399490286_thumb.jp

Edited by Cristian Scutaru
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In sfarsit am reusit sa schimb parbrizul.As avea totusi o nelamurire?Ma uitam pe forumuri straine (si aici pe forum s-a discutat undeva), la faptul ca la s 80 se fisureaza parbrizul si daca sta in parcare.Ieri seara , in timp ce mi se schimba parbrizul, ma gandeam la chestiunea asta.Stie cineva motivul pentru care se intampla asta?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alarma falsa la compresor :) Am studiat un pic planurile si (era clar nu ? ) 20V e total diferit in ce priveste climatizarea fata de Turbouri sau 10V. La Turbo si 10V curentul care vine de la releui de A/C mai trece doar prin presostat inainte sa ajunga la compresor. De aceea ajunge sa pui in scurt cei 2 pini de la presostat pentru a verifica ca merge compresorul.

La 20V e altfel. Nu degeaba senzorul de presiune inalta are 4 pini si nu 3 ca la celalalte...Aici curentul care vine de la presostat mai trece si prin senzorul de presiune inalta. Daca el nu da "OK" atunci nu pleaca compresorul. Asa ca am pus in scurt atat presostatul cat si pinii 3 si 4 de la senzorul de presiune inalta si compresorul cupleaza si nu face zgomote dubioase. Dupa ce ies de la servici merg sa incarc instalatia :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi i-am schimbat cablul de acceleratie pt. ca aveam eroare pe kickdown switch.

Era rupt in 2 bucati si flencanea langa firewall...

Inca 230RON bagati in masina ca doar pe original se gaseste :))

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In sfarsit am reusit sa schimb parbrizul.As avea totusi o nelamurire?Ma uitam pe forumuri straine (si aici pe forum s-a discutat undeva), la faptul ca la s 80 se fisureaza parbrizul si daca sta in parcare.Ieri seara , in timp ce mi se schimba parbrizul, ma gandeam la chestiunea asta.Stie cineva motivul pentru care se intampla asta?

Am explicat acest lucru pe topicul respectiv, e vb de structura masinii care e destul de prea elastica .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am explicat acest lucru pe topicul respectiv, e vb de structura masinii care e destul de prea elastica .

Eu cand ies din parcare am pe partea stanga un "crater" de 20 cm. (este o gura canalizare gen "rigola"). Iarna cand toata masina este bocna (inghetata) se aud niste pocnituri cand intru in groapa. Probabil ca "flexeaza" caroseria.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiti ce este si mai interesant.Faptul ca ieri am fost pe un drum putin mai rau si auzeam cum parbrizul este supus la o presiune in partea superioara, se aude un sunet ca si cand fortezi la capete o bucata de sticla si scrasneste cu sunetul acela specific de sticla.Si asta numai cand intram in vreo gropa ,si vorba aia, cand se distorsiona caroseria.Jur ca se aude clar, fara dar si poate ! In situatia asta nu cred ca raman cu ea intreaga , pentru mult timp.Sau sa ma duc iar la baieti si sa le spun de scrasnetul ala si sa mi-l lipeasca din nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa te uiti si singur cat de aproape e de caroserie, trebuie doar sa ridici acea garnitura de cauciuc.

Edited by Grey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut refizia la xc90, schimbat toate filtrele mann am bagat din nou ulei Castrol 5w30 A5 B5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca motivul tau e... ?

Sent from my GT-I9190 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

... prea ca la tara :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

D-le agr350r, va rog sa va priviti pe dvs. in primul rand si sa judecati daca sunteti persoana potrivita pentru a-i adresa altuia astfel de ofense. sau incercati sa va gudurati pe langa un moderator?

Midnight caller: acel ulei nu e bun pentru ca nu se recomanda de Volvo. Am gasit si o poza pe acest forum- http://www.volvo-clu...attach_id=35066

Probabil un magazin disperat sa vanda ceva din stoc a considerat ca si-a gasit fraierul.

Edited by Grey
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now