DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Da, incerc sa-mi fac "pile" pe forum ;)

http://www.volvoab.hu/Castro_Volvo%20Olajtabla.pdf

La motoarele cu DPF trebuie obligatoriu ulei A5/B5 (low ash), iar la D5-ul euro3 merge ulei norma A3/B3/B4 .

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

A5/B5 Similar to A3/B3 but for engines capable of using low friction, low viscosity and low HT/HS oils.

Sursa - http://www.penriteoil.com.au/FactSheets/Fact%20Sheet%20-%20API%20Classifications.pdf

Da, nu poti folosi A1/B1.

Exista un topic despre ulei, incheiem discutia aici si o continuam dincolo daca doresti neaparat.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

D-le agr350r, va rog sa va priviti pe dvs. in primul rand si sa judecati daca sunteti persoana potrivita pentru a-i adresa altuia astfel de ofense. sau incercati sa va gudurati pe langa un moderator?

Midnight caller: acel ulei nu e bun pentru ca nu se recomanda de Volvo. Am gasit si o poza pe acest forum- http://www.volvo-clu...attach_id=35066

Probabil un magazin disperat sa vanda ceva din stoc a considerat ca si-a gasit fraierul.

Nu m-a fraierit nimeni. Nu este prima data cand bag acest ulei. Este Castrol 5w30 A5 B5. In s80 bag de 100k 5w40 Castrol edge si nu tuseste.

Scuze de offtopic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Grey, fara suparare dar nici macar nu ai idee ce motor are XC90-ul lui Zack, este vb de un D5 EURO4 ce are nevoie obligatoriu de ulei A5/B5, acest ulei poate fi 0W-30 sau 5W-30 .

Cumparat azi 2 anvelope noi(Pirelli Scorpion Zero Asimmetrico 265/45 R20) la tractor si incaltat tractorul cu jantele vopsite cu mare pasiune si devotament de colegul Claudiu2525 (aka Pletosu), masina arata intr-un mare fel acum iar de scuturat nu scutura precum fostul V70 cu roti de 18" .

Poze dupa ce spal masina, momentan e plina de insecte .

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiam ca si 5w e recomandat, am crezut ca doar 0w.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am luat amortizoare pentru porcbagaj si lampa pozitie bara spate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost in weekend pe langa Hamburg la un prieten mecanic si am schimbat impreuna garniturile de la supape la un 850 10V de la un amic. Masina are putini km (159.000) si totusi garniturile erau terminate. Majoritatea garniturilor au putut fi foarte usor extrase semn ca erau terminate.

Operatiunea am inceput-o sambata la pranz si pe la 6 dupa masa am pus la loc capacul de la chiuloasa si am lasat sa se usuce garnitura lichida. Azi in vreo 2 ore am terminat de montat restul (distributie, si restul periferiei). Pe langa cele 10 garnituri de supape noi au mai venit noi cureaua de distributie (doar cureaua restul fiind schimbat cu 30.000km in urma cu 3 ani), cele 4 simeringuri de la axele cu came si cele 5 garnituri de la bujii.

post-5223-0-18379300-1399832849_thumb.jp

post-5223-0-56098900-1399832854_thumb.jp

post-5223-0-61732400-1399832859_thumb.jp

post-5223-0-75593300-1399832864_thumb.jp

post-5223-0-61215500-1399832869_thumb.jp

post-5223-0-87192700-1399832874_thumb.jp

post-5223-0-42857600-1399832881_thumb.jp

post-5223-0-13632900-1399832887_thumb.jp

post-5223-0-04502500-1399832892_thumb.jp

post-5223-0-20976600-1399832897_thumb.jp

post-5223-0-89642500-1399832907_thumb.jp

post-5223-0-79317300-1399832911_thumb.jp

post-5223-0-84768400-1399832916_thumb.jp

post-5223-0-02597000-1399832923_thumb.jp

post-5223-0-31493500-1399832928_thumb.jp

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai usoara muinca la 10 valve:) Feliciatri pentru inca o reusita !

P.s. Vezi ca are si tamponul de motor rupt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai usoara muinca la 10 valve:) Feliciatri pentru inca o reusita !

P.s. Vezi ca are si tamponul de motor rupt.

Tamponul motor e ok a fost schimbat nu de mult. Masina a fost intretinuta numai la Volvo pana acuma vreo 6 luni cand a preluat-o fiul care bineinteles nu dispune de resurse ca sa o repare in continuare la reprezentata...Tamponul de jos de la motor de langa bratul drept si cel din fata jos sunt duse dar ambele nu sunt o problema. Simeringurile de supape au fost mai urgente pentru ca masina merge azi la inspectie (TüV) si probabil ar fi cazut la testul de gaze asa albastru cum scotea. Consumul de ulei de la hala pana la el acasa (640km) a fost zero :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un prieten si-a aprins agale o TIGARA in masina, crezandu-se acas' la ma-sa. Dupa ce am "betut bine la el", explicandu-i motivul deabia dupa, m-am hotarat sa scap de bricheta, fiind un accesoriu absolut INUTIL la mine, in loc ramanand doar priza. ;D

Am mai prins o Columba nou nouta de vanzare in dezmembrari, pe care nu m-a lasat inima sa o las acolo, fiind buna ca full-size spare wheel. La fel ca setul de Tethys, a primit o guma noua, ca nu stii cand ai nevoie de ea.

post-3677-0-36659800-1399911240_thumb.jp

post-3677-0-37434200-1399911250_thumb.jp

post-3677-0-52375300-1399911631_thumb.jp

Edited by Bogdan S
6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

vineri i-am schimbat incaltarile cu unele de vara FULDA, acum este mai multa liniste in interior :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fulda ce model?Carat exelero?

.

Yap

Si pentru a ma reintoarce la schimbatul parbrizului, is "bucuros" de nu mai pot.Ieri dupa o furtuna apriga, a trebuit sa merg la un prieten, si cand dau sa ma asez confortabil in scaun, vad urme de apa pe bord, iar in adancitura aia de sub panoul de clima, s-a adunat apa.A plouat inauntru pe undeva si mi-a curs pe oglinda retrovizoare si de acolo a picurat exact in adancitura aia.Ca norocu` ca nu s-a infiltrat multa apa si nu a mai curs apa nicaieri.

Asa, si sa revin la cele spuse de I love volvo, iaca, se poate sa fie pus prost un parbriz plus ca, asa cum am zis, cand eram pe un drum mai rau auzem scrasnete de sticla in partea superioara.Exact pe acolo s-a si infiltrat apa.Mama lor de cioflingari !!! azi ma intorc si il lichidez cu firma cu tot .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

intre timp i-am schimbat si balamaua de la usa rezervorului - Multumesc Midnight !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anytime ! Chiar vroiam sa te intreb daca ai reusit sa te descurci cu bumbii aia :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

In 5 minute l-am schimbat.Am folosit un ciocan si o bucata de metal pe care l-am asezat deasupra bumbilor si a mers fara probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi, dupa ce am spalat s80-ul si xc90-ul am lipit pe fiecare un stiker "volvo-club.ro" :hello2:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

A venit o cunostiinta la mine pentru niste mici verificari cu un 850. Toate roz, doar ca pivotul din stanga cam bagase divort, iar ala din dreapta nu era in urma cu mult.

I-am zis clar ca masina nu pleaca de la mine in starea in care e. Dupa demontare am vazut ca cel din stanga aproape 5 mm juca sus-jos. Schimbat bascule stanga+dreapta ~600 ron~ bani pe care nu prea ar fi vrut sa-i cheltuie.

Ieftina a devenit viata umana in zilele noastre...

post-3677-0-43429000-1400948593_thumb.jp

post-3677-0-84181700-1400948600_thumb.jp

post-3677-0-05564200-1400948611_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vopsit jantele de vara la s80. E dementiala culoarea... :love10:

post-621-0-41538000-1400951585_thumb.jpg

post-621-0-75797900-1400951585_thumb.jpg

post-621-0-12335500-1400951586_thumb.jpg

post-621-0-56715400-1400951586_thumb.jpg

post-621-0-92083200-1400951586_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa demontare am vazut ca cel din stanga aproape 5 mm juca sus-jos.

Sa-l vezi pe al meu de pe stanga ce joc are, cred ca-i mai mare de 1 cm :evil6: :evil6: :evil6: !!!

Am vopsit jantele de vara la s80. E dementiala culoarea... :love10:

Interesanta culoarea! Eu le faceam aurii in locul tau, mai ales ca este neagra masina!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am Bemweu sa le fac aurii....imi place culoarea ca este plina de metal...practic e numai metal. :evil6: Urmeaza la s80 sa ii aduc anvelope...si sa-i fac o geometrie dupa care o scot in oras la agatat c30-uri :hello2:

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care bemve cu jante aurii?! Ala-i Subaru!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau asa :)

post-96-0-14146900-1401001967_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cat are oare distantiere la rotile din spate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am distantiere de 5mm pe spate ca sa n-atinga cu 225/45/17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now