DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Eu am distantiere de 5mm pe spate ca sa n-atinga cu 225/45/17

asta se face cel mai usor din discuri de frana

vechi

se taie la strung si voila distantieru :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-au sosit piesele comandate din SUA :glasses9: :glasses9: :glasses9: !!! Merci Dragos :kiss2: :kiss2: :kiss2: !!!

Si, ca sa va convingeti cat de jepcari sunt cei care dezmembreaza volvo, pe protectia de aripa (semicerc) mi s-a cerut 150 lei si eu am cumparat-o cu 40 dolari, adica 120 lei :D :D :D!!!

post-1775-0-80124600-1401002307_thumb.jp

post-1775-0-36538000-1401002311_thumb.jp

post-1775-0-38989600-1401002314_thumb.jp

post-1775-0-85833100-1401002316_thumb.jp

post-1775-0-31584700-1401002319_thumb.jp

post-1775-0-42928800-1401002321_thumb.jp

post-1775-0-61267600-1401002323_thumb.jp

post-1775-0-10561800-1401002327_thumb.jp

post-1775-0-31302200-1401002329_thumb.jp

post-1775-0-80189600-1401002331_thumb.jp

post-1775-0-65242500-1401002340_thumb.jp

post-1775-0-85226100-1401002342_thumb.jp

post-1775-0-58762700-1401002345_thumb.jp

9 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa le folosesti sanatos ANDU >:D<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am scos fumul din stopuri, cu peria de spalat sticle :)

Cu stopul din stanga nu am facut poze before and after, doar cu cel din dreapta;

Stop stanga - era foarte afumat, agr350r mi-a atras atentia vineri

Rezultatul after

etehy3en.jpgeme5eqa6.jpg

Stop dreapta - before

agy4u4eq.jpg

byny9e3y.jpg

6a7e6y4a.jpg

&after

e9eganup.jpg

2ate4uru.jpg

4uhugu2a.jpg

Rezultatul; excelent ! :)

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa le folosesti sanatos ANDU >:D<

Multumesc!

Astazi am scos fumul din stopuri, cu peria de spalat sticle :smile:

Sa-ti dau si stopurile mele :D :D :D!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am scos fumul din stopuri, cu peria de spalat sticle :smile:

Astept un cico pentru idee :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cea de-a doua poza (in pozele postate de tine), se vede unul din capetele cipului. Cipul este de fapt un cilindru mic, din sticla, cam de 1 cm lungime si de grosimea unei paste de pix. Trebuie sa tai usor cu cuterul cauciucul rosu, pana poti scoate cip-ul

Trebuie sa fi foarte atent cand desfaci capul cheii, ca sa pui cipul, pentru ca ai un arculet care face lama sa culiseze si este destul de greu de pus la loc. Incearca sa desfaci usor, sa vezi cum a venit. Dupa ce ai terminat de montat si ai facut proba pe masina de mai multe ori (sau dupa 2-3 zile) desfaci cheia din nou, cracanezi un pic capul cheii si unde sunt piciorusele de platic care clipseaza carcasa, pui un pic de picatura sau alt lipici :D

Ionut , cum desfac si eu capul cheii ca sa ajung la arcul acela ? ( fara sa stric chip-ul si sa o mai pot pune si la loc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca are un surub sub capacul de la baterie. Il scoti....si din cate imi aduc aminte se desparte cheia in 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ionut , cum desfac si eu capul cheii ca sa ajung la arcul acela ? ( fara sa stric chip-ul si sa o mai pot pune si la loc)

Daca ai cheia originala tip briceag, nu prea ai cum, ca este liupita. Trebuie taiata si apoi lipita la loc, insa capul o sa ramana mai mic (subtire), decat restul cheii. Chip-ul are locasul lui si daca nu bagi surubelnita pe acolo, nu ai cum sa-l strici. Daca s-a stricat arcul si nu mai sta lamela, vorbeste cu Bogdan, ca are el capete de chei briceag (sau cel putin avea) si muti lamela si chip-ul din a ta in cealalta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai cheia originala tip briceag, nu prea ai cum, ca este liupita. Trebuie taiata si apoi lipita la loc, insa capul o sa ramana mai mic (subtire), decat restul cheii. Chip-ul are locasul lui si daca nu bagi surubelnita pe acolo, nu ai cum sa-l strici. Daca s-a stricat arcul si nu mai sta lamela, vorbeste cu Bogdan, ca are el capete de chei briceag (sau cel putin avea) si muti lamela si chip-ul din a ta in cealalta

Am inteles , credeam ca o pot desface si pe asta, o sa vorbesc daca are tot ca aceasta originala cu scrisul volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles , credeam ca o pot desface si pe asta, o sa vorbesc daca are tot ca aceasta originala cu scrisul volvo

Tot ca aia este!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Andu, esti varza ca de obicei, in SUA o protectia din aia este 12 USD la dezmembrari. Nu mai compara mere cu pere pt ca nu are nici un sens, iar 40 USD inseamna 129 lei iar transortul la acea piesa din SUA pana in RO este tot atat . Daca vrei piese ieftine ia din SUA de la demontari, gasesti pe craigslist o gramada de piese de XC90 la preturi de nimic, ia de acolo .

Azi am asamblat broscoiul la loc si i-am pus fise Beru noi de la colegul MC, toarce broasca superb acum . Mai am cateva calculatoare de schimbat si e gata de iesit pe strada .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sictir Bogdane! Nu inteleg ce-i cu revoltarea asta de sari de kur in sus!

1 - Nu ma intereseaza cat costa la dezmembrari in SUA, eu mi-am cumparat-o noua!

2 - Ba compar!

3 - cand mi-am cumparat piesele, dolarul era 3 lei!

4 - la transportul pieselor pana la noi am platit 100 lei!

Share this post


Link to post
Share on other sites

În sfârșit după aproape doi ani de când am luat mașina azi am schimbat stopurile mele urâte (au avut niște dungi negre urâte pe lateral, una vopsită celălalt cu folie ca să fie simetric) cu unele mai frumoase. :lol:

Before:

h_1401193979_4957965_19d813d492.jpg

After:

h_1401193979_5539032_762b290a8d.jpg

Are cineva vreo recomandare pentru "fund"ățare stopuri? Cea din dreapta este mai veche (era cea de pe mașină am scos numai autocolantul) și se vede. Sau rezolvarea este să iau perechea celui din stânga?

Mai am de montat un scaun și aștep un proiector de ceață care sper că este pe drum. :smile: Între timp am găsit încă un consumabil la S60...proiectoarele de ceată sau sunt eu mai ghinionist și iau prea multe pietre pe drum.

Și pe această cale îi mulțumesc lui dl. Ciprian (cipilika) pentru piese.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo! Vezi dacă am stat cu gura pe tine :))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cineva vreo recomandare pentru "fund"ățare stopuri? Cea din dreapta este mai veche (era cea de pe mașină am scos numai autocolantul) și se vede. Sau rezolvarea este să iau perechea celui din stânga?

4 postari mai sus, Dinoco a spus si aratat, ca a curatat stopurile spate, cu peria de sticle!!!! Sunt poze cat monitorul, iti sar in ochi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 postari mai sus, Dinoco a spus si aratat, ca a curatat stopurile spate, cu peria de sticle!!!! Sunt poze cat monitorul, iti sar in ochi!

Am văzut pozele și îl și fericit, au ieșit excelent. Dar una e să cureți stopuri care sunt negre de fum și altul să cureți plasticul mat/mătuit de 10 ani. Din interior am spălat-o și eu problema este la exterior dar o voi duce probabil la un atelier care se ocupă de faruri mătuite (fac și stopuri).

Bravo! Vezi dacă am stat cu gura pe tine :smile:)))

Mersi :D mă deranjau de demult dar în sfârșit am ajuns să le și schimb.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am văzut pozele și îl și fericit, au ieșit excelent. Dar una e să cureți stopuri care sunt negre de fum și altul să cureți plasticul mat/mătuit de 10 ani. Din interior am spălat-o și eu problema este la exterior dar o voi duce probabil la un atelier care se ocupă de faruri mătuite (fac și stopuri).

Mersi :D mă deranjau de demult dar în sfârșit am ajuns să le și schimb.

Daca le polishezi, sa le pui si folie (transparenta), ca altfel in 6 luni se albesc, INSA polish= 50 lei, folie= 50 lei, mai bine il iei si pe fratele geaman si ai incheiat bataile de cap :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca le polishezi, sa le pui si folie (transparenta), ca altfel in 6 luni se albesc, INSA polish= 50 lei, folie= 50 lei, mai bine il iei si pe fratele geaman si ai incheiat bataile de cap :D

Mai văd, probabil va urma și celălalt (fratele celui din stânga). Iar să revin la topic am schimbat și scaunul șofer (al meu avea pielea ruptă la un loc) acum aproape totul arată ok în interior. Mâine revin cu poze. :smile:

P.S. Cine vrea să-și schimbe/demonteze scaunele din față are nevoie de un torx cam mare (T50) să desfacă centura de siguranță. Cheie care nu găsești în fiecare trusă de scule. În afară de acel torx totul este ușor de demontat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat filtrul de aer si de la habitaclu, reparat fata de la usa de la portbagaj, a ajuns si semnalizorul drept care atunci cand am schimbat farurile nu era pe stoc.

Apoi a urmat partea mai putin frumoasa cand am vazut ca un cauciuc de pe fata are o boalfa pe interior si trebuie schimbat. Cele de pe spate oricum aveam de gand sa le schimb asa ca am luat 4 Hankook 205/55 R16 91V Ventus Prime2.

Partea buna e ca trec pe 55 care au costat 57€ bucata. Daca luam acelasi cauciuc marime 50 costa 81€ bucata. Am mai comandat si un spray cu vopsea gri 931 pentru a vopsi o janta Columba care este antracit. Ca sa merg cu cauciucurile de 55 am nevoie de opritoare la caseta de directie (11€). Mai trebuie sa merg sa fac si directia intre timp si apoi sper ca am scapat la capitolul asta...

post-5223-0-78613900-1401690488_thumb.jp

Edited by Cristian Scutaru
5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri si azi, am lipit si eu fetele de usi cu kit montaj de la Moment si am montat perdelutele spate (mercy Ursu, pt perdelute), cele de la gemurile spate sunt fixe si cea de la luneta este retractabila.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poze cu cele 2 stickere :evil5:

Multumesc Andrei pentru cel alb!!

post-621-0-69872000-1401700064_thumb.jpg

post-621-0-29166600-1401700066_thumb.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ieri si azi, am lipit si eu fetele de usi cu kit montaj de la Moment si am montat perdelutele spate (mercy Ursu, pt perdelute), cele de la gemurile spate sunt fixe si cea de la luneta este retractabila.

Dar nu ai folie pe masina? Pune o poza cu cele de pe laterale.

Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am avut folie niciodata

post-259-0-63982300-1401729051_thumb.jpg

post-259-0-80492400-1401729058_thumb.jpg

post-259-0-73051300-1401729068_thumb.jpg

post-259-0-23816500-1401729075_thumb.jpg

post-259-0-00841900-1401729083_thumb.jpg

6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa 4 ore de slefuit ud cu hartie de 600 am acuma o janta mai fina ca fundul unui bebe si un biceps à la Schwarzenegger :D. Maine ar trebui sa ajunga sprayul original cu 931 si o voi vopsi.

post-5223-0-68275800-1401736873_thumb.jp

post-5223-0-87665900-1401736874_thumb.jp

Edited by Cristian Scutaru
5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now