DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Gata si cu proiectoarele, am pus soft :) ... trebuie sa le reglez, unul bate in "camp"!

post-695-0-79674900-1404848781_thumb.jpg

post-695-0-18164600-1404848796_thumb.jpg

6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

super tare !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gata si cu proiectoarele, am pus soft :) ... trebuie sa le reglez, unul bate in "camp"!

....dar cu faza scurta aprinsa nu se mai vad galbene becurile. Lasa ca vedem pe viu, vineri.

Acum...parte de ceata sa ai!!!

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se vad galbene, dar poza a 2 a a fost facuta cu blitz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata si cu proiectoarele, am pus soft :smile: ... trebuie sa le reglez, unul bate in "camp"!

Pai in Pipera orice bate...in camp :) Ia sa vezi cand mergi prin oras, tot asa e :P ?

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica ce vrei sa spui beiii asta? Ca stau la tara? Invidiosi bucurestenii astia ... ???:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suporti nr. inmatriculare

6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat kit de ambreiaj + garnitura palier aferentă.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat electromotor si am curatat si clapeta de acceleratie, daca tot am dat-o jos

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reparatie macara portiera sofer (alaltaieri si montata ieri) cu ajutorul

absolut dezintersat al lui Andu G, super baiat de comitet; am scris astazi

ca sa nu uit, deh, mambooo lucreaza ...; merge bine pe moment ...; tot

ieri, la Penny, un coleg de forum mi-a insonorizat nr-ul din spate ce

zbarnaia la inchiderea capotei, nu-i stiu numele, dar ii multumesc mult,

l-a ajutat si pe Andu sa monteze macaraua ...

CpNmTboooo!

Edited by alexpopeystar68
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Reparatie macara portiera sofer (alaltaieri si montata ieri) cu ajutorul

absolut dezintersat al lui Andu G, super baiat de comitet; am scris astazi

ca sa nu uit, deh, mambooo lucreaza ...; merge bine pe moment ...; tot

ieri, la Penny, un coleg de forum mi-a insonorizat nr-ul din spate ce

zbarnaia la inchiderea capotei, nu-i stiu numele, dar ii multumesc mult,

l-a ajutat si pe Andu sa monteze macaraua ...

CpNmTboooo!

Ce ati facut mai exact? In ce a constat reparatia? Si cum s-a efectuat. Ce probleme aveati cu macaraua? Multumesc

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

tot ieri, la Penny, un coleg de forum mi-a insonorizat nr-ul din spate ce

zbarnaia la inchiderea capotei, nu-i stiu numele, dar ii multumesc mult,

CpNmTboooo!

Petre il cheama iar pe forum este ptutunaru!!!

Ce ati facut mai exact? In ce a constat reparatia? Si cum s-a efectuat. Ce probleme aveati cu macaraua? Multumesc

S-a rupt burduful de cauciuc dintre motoras si macaraua geamului. Mai exact motorasul actiona o roata dintata care la randul ei actiona roata pe care se plimba cablurile macaralei. Burduful de cauciuc a cedat si motorasul mergea in gol. Prima oara am incercat cu Dinoco miercuri sa facem o improvizatie, dar nu a mers. Popey a reusit sa-l repare pana la urma si noi ieri i l-am montat pe masina

Dinoco, baga pozele!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piesa de cauciuc nu e burduf, e plina, din cauza vechimii s-a descompus si ,

asa cum scrie Andu, motorasul nu mai angrena roata, cand am lasat geamul

jos, acolo a ramas! Andu a gaurit cu un spiral de 2,5 mm rotita motoare, iar eu

am prins de ea cu suruburi de 3 mm insurubate fortat, doua piese de la un

intrerupator, acelea care-l fixeaza in doza; piesele le-am ajustat sa intre in

fantele rotii care angreneaza cablul si am avut grija ca suruburile sa nu ajunga la ax,

altfel s-ar bloca; Andu a uns toata masinaria aceea infernala si pentru moment MERGE!

ma gandesc, pentru cei care au aceeasi problema, sa imbracam piesele de fixare

in ceva cauciuc mai rezistent, pentru a atenua socul cand geamul ajunge in

pozitia superioara; inca ceva : nu aruncati intrerupatoarele vechi !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petre il cheama iar pe forum este ptutunaru!!!

S-a rupt burduful de cauciuc dintre motoras si macaraua geamului. Mai exact motorasul actiona o roata dintata care la randul ei actiona roata pe care se plimba cablurile macaralei. Burduful de cauciuc a cedat si motorasul mergea in gol. Prima oara am incercat cu Dinoco miercuri sa facem o improvizatie, dar nu a mers. Popey a reusit sa-l repare pana la urma si noi ieri i l-am montat pe masina

Dinoco, baga pozele!!!

sasyzyse.jpg

ebyhysu6.jpgsenadure.jpg

yheqytym.jpgesumyre2.jpg

esyze3yt.jpgegygutez.jpg

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se vad holtsuruburile insurubate fortat, ideea de a fixa cu ele piesele

in forma de L cu o gaura pe latura mica mi-a venit a doua zi , dar am

pus numai doua, pe diametru, banuiesc insa ca era mult mai bine trei

piese ca sa reziste in timp ...; stiti cum se spune : da-mi Doamne mintea

romanului de pe urma ... :evil6:

PS de fapt roata motoare e cea mare, cu fantele interioare si e

angrenata de melcul de pe axul motorului ...; deh, ma cam ia gura

pe dinainte :slap:

Edited by alexpopeystar68
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat ulei cutie viteze . Metoda " nu stiu cum " - la V 70 XC

Ulei Mobil 1 ATF 3309 D III rosu de la Autokarma 43 ron / litru

Achiizitionat 15 l , folosit 12 L .

Baietii de la Gieuroservice , s -au miscat natural , ca de obicei !!!!

Acum , merge mult mai bine .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reparat radiatorul in service. Schimbat acum 1 an de zile observ ca acest brand Nissens este unul foarte slab calitativ. La 1 an de zile desi radiatorul era nou ( luat de la Alex), acesta s-a spart. Dar nu in fata ci in partea din spate dinspre radiatorul de apa. A fost demontata bara fata plus alte chestii, facut proba, vazut unde e spart, sudat, testat la 22 bari timp de 20 min, montat si incarcat instalatia. Pare ok si sper sa tina macar 1 an dar la cum arata acest radiator dupa 1 an de zile ... Oricum m-am lecuit de nissens si o sa-l schimb cu unul volvo. Macar poate e altceva. Toata afacerea a costat 426 lei. 2ysa7ugy.jpguduzu7ym.jpgytuhyvut.jpgu3ydadar.jpga4avygut.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Daca adaug si suma data pe radiator acum 1 an de zile plus montajul ma duc mult peste pretul unui radiator volvo. Deci grija ce cumparati.

Sent from my iPhone using Tapatalk

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nionut

Nu pot sa-ti dau decat un mare LIKE,

( "Daca adaug si suma data pe radiator acum 1 an de zile plus montajul ma duc mult peste pretul unui radiator volvo. Deci grija ce cumparati." )

nu esti singurul care a patit acest lucru. Pe mine m-au blamat foarte multi oameni cand am platit in jur 2400ron pe un raditor (oem + montaj + freon + 4ulei motor/filtru), DAR nu am avut probleme cu el din 2009 pana in prezent.

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Edited by Dinoco
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nionut

"Idem si la fel" am patit si eu cu acelasi producător. Dat fiind faptul ca eram presat de rezolvarea AC-ului, nu am insistat pe rezolvarea pe garanție.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca aceat producator face rabat mare la calitate. Desi ca pret un radiator costa aprox 700 lei. Sincer cred ca unul sh dar original era mai bun.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde de unde iei acest radiator Ionut, eu am schimbat pe XC90 radiatorul ce era Nissens (fabricatie 2012) si am pus evident tot Nissens dar a costat numai 500 lei . Pt masina ta este cam 430 lei acest radiator cu factura si garantie . Oricum nu inteleg de ce nu l-ai schimbat pe garantie pt ca ai 18 luni garantie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-am luat de la Alex. M-a costat 500 lei. La service ma costa 700 lei. L-am luat de la Alex anul trecut . Si a fost o achizitie rapida ptr ca il avea pe stoc de la o pers care facuse retur ptr ca nu se potrivea. Alex este in concediu. Ce era sa fac? Doar sa-i arat factura de reparatie ca in rest...

Sa-l fi demontat si schimbat pe garantie insemna alte costuri plus stat cu masina pe dreapta pana vine radiatorul. Daca Alex era acasa poate era altceva dar nu mi-am permis sa deranjez.

Sent from my iPhone using Tapatalkhttp://

Edited by nionut76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am condus pana la munca si inapoi :wub: 20 km super

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu m-am uitat la ea de pe balcon in timp ce fumam o tigare.

Topicul este pentru cei care au facut/schimbat/modificat ceva la masina si din experianta lor pot si ceilalti sa mai primeasca o informatie utila..NU spalat,NU bagat 3 litri de combustibil,etc...

Edited by vlpvlp06
5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am "renovat" instalatia de A/C de la o forumista de aici la 850-ul ei din 93 (2.5 20V automat). Operatiunea a decurs in doua etape, ieri am schimbat evaporatorul iar azi radiatorul si filtrul si maruntisuri ca o ringuri si ventilul de expansiune. Am gasit o solutie mai buna ca sa decuplez filtrul si anume sa scot cu tot cu conducte afara si apoi e lejer sa le decuplezi. Evindent ca s-a rupt o piulita de la surubul care tine radiatorul si a trebuit convis cu faiul...In rest a fost destul de umana operatiunea ieri au fost 4 ore pt evaporator si azi 3 pentru rest. Ieri am anulat si imobilizatorul (un model pe care l´-am vazut prima oara fara stift si instalat groaznic ceva gen Assembled in Congo.). Poze nu am facut ca am fost cam contra cronometru. Poimaine am urmatorul client cu schimbare de senzori ABS pe spate si mansete la nivomate.

A la a mea am cumparat un set de fise de bujii originale Bougicord. Acu 2 saptamani am gasit pe eBay un set cu 70€ din Franta. A fost din pacate livrat setul pentru motoarele 10V (albastre) desi la descriere scria clar ca e pentrul 20V. Cum nu am avut chef sa ma cert cu vanzatorul le-am returnat si am cumparat la Skandix setul cu 100€...

Edited by Cristian Scutaru
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now