DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Am "renovat" instalatia de A/C de la o forumista de aici la 850-ul ei din 93 (2.5 20V automat). Operatiunea a decurs in doua etape, ieri am schimbat evaporatorul iar azi radiatorul si filtrul si maruntisuri ca o ringuri si ventilul de expansiune. Am gasit o solutie mai buna ca sa decuplez filtrul si anume sa scot cu tot cu conducte afara si apoi e lejer sa le decuplezi. Evindent ca s-a rupt o piulita de la surubul care tine radiatorul si a trebuit convis cu faiul...In rest a fost destul de umana operatiunea ieri au fost 4 ore pt evaporator si azi 3 pentru rest. Ieri am anulat si imobilizatorul (un model pe care l´-am vazut prima oara fara stift si instalat groaznic ceva gen Assembled in Congo.). Poze nu am facut ca am fost cam contra cronometru. Poimaine am urmatorul client cu schimbare de senzori ABS pe spate si mansete la nivomate.

Sper ca "forumista" te-a rasplatit pentru munca depusa. :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da de data asta am perceput "taxa de protectie". Oricum ridicol de putin dar macar asa de cateva navete de bere. A fost la Volvo dupa ce a cumparat masina si i*au facut "oferta" numai pentru evaporator de 2000€!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat fisele de bujii cu un set original de la Skandix (produse saptaman 10 2014 :D ). Ieri erau la Lidl aici sprayuri de curatat motoare si am luat unul mai mult din curiozitate si nu e rau deloc. Probabil e f agresiv scrie pe el sa nu dam pe suprafete vopsite gen spoiler :D. Am curatat doar capacul de deasupra bujilor si un pic capacul de la chiulasa si galeria de admisie.

post-5223-0-17101700-1405589695_thumb.jp

post-5223-0-39422700-1405589696_thumb.jp

post-5223-0-38366000-1405589697_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

O poza cu spray-ul respectiv se poate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Link-ul pus de tine nu functioneaza.

Vroiam sa vad doar daca difera de cele de la LIDL din Romania,eu am luat de la ei si au cam fost apa chioara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam la fel arata si cele din tara dar poate difera conitinutul.Cat de murdar era capacul pe care l-ai curatat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm nu era acuma f murdar avea totusi mizerie mai ales pe la suruburi si prin "cotloane" care au zburat efectiv de la spray. Oricum cred ca candva voi da jos galeria de admisie si o voi sabla impreuna cu capacul de la chiulasa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spray de la lidl am luat si eu si l-am aruncat la gunoi. Mai bine dai cu spray pentru geamuri - ala e varza (auzi la ei - engine cleaner !)

Off: "Schimbat acum 1 an de zile observ ca acest brand Nissens este unul foarte slab calitativ."

Foarte ciudat - eu il am de 3 ani si e perfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am nissens pe v40 inca din germania (e la noi din 2008)

dar e perfect

nici oxidarea specifica nu a aparut :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reparat butonul de deschidere portbagaj. L-am schimbat cu un alt buton cumparat de la un magazin de electronice, decupat, apoi sudat cu material plastic in locul celui vechi. Toata reparatia 30 lei fata de 270 lei cat m-ar fi costat tot sistemul cu tot cu aripa de plastic deschidere haion. qy6amu3a.jpgza6y8uty.jpg6y8ujate.jpgjude6a9u.jpgedygyse3.jpga4e2y3aj.jpguse9ypud.jpgtehypy7a.jpgasyvusu2.jpgu3abu8y3.jpgy6ybunub.jpgje8a8ute.jpgesy8ynut.jpg3emeve2e.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaseai micro-intrerupator intr-un mouse mai vechi si venea ca de fabrica .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit separat de cumparat si la fel vine doar ca trebuia sa sparg vechiul buton ptr ca era turnat dintr-o bucata. Sper sa tina. Daca nu tine vin la tine si-'mi pui de la mouse :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nionut76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se sparge nimic, are o parte cu silicon, se inlatura siliconul, se dezlipeste cu aparatul de lipit si se monteaza noul switch .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta am facut. Am topit la greu si degeaba. Sincer iti spun ca am incercat. Nu sunt atat de priceput dar ptr ce a iesit chiar e ok. Ma bucur ca functioneaza si ca am salvat o cheltuiala in plus cu masina.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri m-a pocnit o idee : inainte sa inceapa ploaia am dat cu apa si detergent

pe toata masina, am lasat natura sa-mi spele masinuca, totul a fost ok pana

azi dimineata cand am vazut farul stang plin de abur ! sa-mi vina rau, m-am

retras in casa sa caut pe forum ce sa-i fac (la a mea, cu xenon de fabrica e

complicat rau sa scot farul), m-am invartit ofuscat de nepriceperea mea, dar

cand am iesit mi-a venit inima la loc - caldura facuse curat in far, e ca mai

inainte ... concluzia e ca VOLVO e o treaba cinstita, in acord cu natura!!!

cand ploua nu intra apa, asta e spilul, sa nu arunci cu galeata ... :hello2:

CpNmTbooooo! numa la VOLVO! ... sa crape dusmanii ... :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trebuie sa se abureasca farul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La masina mea i s-au schimbat ( nu de mine) citeva cleme galbene de plastic la praguri si doua negre de la carcasa filtru aer, care le-am primit de le @ionutz-lup, care le-a expediat gratis in tara , spre deosebire de @cipilika , care n-a vrut sa-mi dea clemele decit cu tot cu carcasa filtrului, i-a fost frica ca da-n paguba . :)

Recomand @ionutz_lup!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si al meu sa aburit si a intrat si apa si dupa ce lam scos si lam uscam am sesizat ca are o crapatura la imbinarea cu (sticla ) peste care am dat cu bison din belsug si nu sa mai aburit :))

Doar atat poti sa-mi spui? :blush:

asta stie si al cu Dacia 1310 ...

tot va trebui sa scoti farul ... sa vezi pe unde intra apa /umezeala
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-l scot, de ce sa-mi fac de lucru? cand ploua chiar torential nu intra apa, asa ca ...

Grey : cipilika e un om de toata isprava, multi de pe forum spun asta ; in alta ordine de

idei se cuvine o reformulare : ai scris " ... i-a fost friCA CA da-n paguba ..." era mai

corect, zic eu - i-a fost frica sa nu dea-n paguba ... :downtown:

Reparatia facuta la macara cu "gherutele" de la intrerupator a tinut de joi

pana mai apoi! am refacut-o cu bride groase de 2mm si 3 holtsuruburi de

3,5. pe care le-am blocat cu Loctite gel, pus chiar pe filet; de fapt la cea

anterioara holtsuruburile se desurubasera, nefiind blocate ... ; am sa incerc

sa misc mai rar geamul de la sofer desi simt cum ma pisca destele ...

partea proasta e ca nu am incredere ca o macara sh ma tine suficient sa-si

merite banii ...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La masina mea i s-au schimbat ( nu de mine) citeva cleme galbene de plastic la praguri si doua negre de la carcasa filtru aer, care le-am primit de le @ionutz-lup, care le-a expediat gratis in tara , spre deosebire de @cipilika , care n-a vrut sa-mi dea clemele decit cu tot cu carcasa filtrului, i-a fost frica ca da-n paguba . :smile:

Recomand @ionutz_lup!

Cipilika este un baiat de nota 10 si are preturi de "seminte si cola"! Probabil ca Ionut a avut o carcasa sparta si s-a putut lipsi de acele cleme. Te intreb eu pe tine acum: daca iti datea tie clemele si altcineva dorea carcasa intreaga, pierdea la afacerea asta, sau nu? Dar este mai simplu sa repari masina moca, decat sa dai cateva zeci de lei, sau sa bagi niste holzsuruburi in ea (exemplu balamaua de la rezervor)!

De asta sunt numai rable pe strada!

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, schimbat filtru motorina, cauciucuri si filtru aer...sunt curios...filtru de motorina e normal sa fie negru dupa ce isi face treaba??

Multumescpost-5112-14061403090893_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este normal ,DAR nu este o regula.L-ai vopsit? :smile: Este un aftermarket si poate de aceea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now