DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Ai schimbato sau ai indreptato ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scos modulul de lumini (becurile arse toate 3); de carpaci ce sunt

m-am apucat sa-l demontez, cand, de fapt, becurile fiind pe socluri,

eu trebuia doar sa le scot!?! deh , mambooo se crede tehnico

mecanicos cand are surubelnite in maini ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Becurile costa 15RON/bucata cu tot cu soclu. Nu te mai chinui, ca nu costa mult...

Daca se ardeau alea de la clima (50-60RON/bucata) merita deranjul sa faci inventii cu ele.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ai schimbato sau ai indreptato ?

Am schimbat-o, evident.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ma refeream la intrebarea lui stronghold :)) . De curiozitate cum sa intamplat incidentul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parcare Cora, încasat un stâlpișor din ăla mic și băgat în beton, cu roata dreapta virată maxim la ieșirea din parcare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasol :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pățăști :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In weekend am terminat aproape cu instalatia Dolby de la C70 (am mai facut cablajul pentru difuzorul de pe bord si am terminat de reasamblat masina. La Volvo a mai fost comandat un difuzor de bass (unul era ars) pret 250€ nou si prinderile. Initial nu au mers difuzoarele de bass si dupa cautari indelungate am vazut ca splitterele nu erau montate desi din schemele elctrice reiese ca sunt. Putin pervers este ca mufa era foarte bine ascunsa si in ea se afla o punte.

A mai ramas sa montam difuzorul de pe bord (cel cumparat din USA era efectiv distrus).

Apoi am demontat clapeta de acceleratie electronica Bosch si am curatat-o preventiv dar era ok...

La a mea am corectat "fail"-ul avut pe drumul de intoarcere din Romania: inainte de Budapesta pe o ploaie dementiala stergatorul de la sofer s-a oprit sus, cel de la pasager mergand normal mai departe... Practic s-au ros complet canelurile dintre brat si mecanism (la mecanism mai ales). Solutia a fost sa scoat numai axul sa la sofer si sa i-l inlocuiesc cu altul luat de pe un mecanism unde era blocata partea de la pasager :smile: Cum motorul de la mecanismul 2 parea mai vioi l-am preluat si pe acesta.

post-5223-0-70636800-1412576782_thumb.jp

post-5223-0-88392400-1412576783_thumb.jp

post-5223-0-06539300-1412576785_thumb.jp

post-5223-0-26326800-1412576786_thumb.jp

post-5223-0-51564200-1412576787_thumb.jp

post-5223-0-66605600-1412576788_thumb.jp

post-5223-0-87301600-1412576789_thumb.jp

post-5223-0-00741800-1412576791_thumb.jp

post-5223-0-20834500-1412576792_thumb.jp

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa zic si eu: de vreo doua saptamani am demontat chiulasa, diferentialul si acum urmeaza sa imi fac curaj sa scot rulmentii spate. Diferentialul vechi 3.64:1 a fost inlocuit cu unul 3.36:1 de pe vechiul meu GLE, motivul fiind ca incepuse sa vajaie dupa 60 km/h. Avea ulei la nivel, ulei schimbat acum doi ani. C`est la vie. Si daca tot am dat jos diferentialul si planetarele, si tamburii si ce mai este pe acolo am invartit fuzetele si am descoperit ca si rulmentii au inceput sa caraie. Nu agata, nu au joc dar suna ca si cum ar fi uscati sau pe duca. Am mai inlocuit un suport de la cutia de viteze, am dat jos burdufele de la planetare ca sa le schimb, ce mai , momentan masina arata ca un LEGO. Chiulasa a iesit ok, nu a fost nevoie sa schimb supape, scaune sau ghiduri, ma ambalasem eu degeaba, meseriasul a masurat si a zis ca este ok totul. I-a repasuit scaunele si I-a planat fata, aveam o abatere de 5 zecimi, sutimi, nu mai stiu, dar am zis sa o facem ca sa fie totul ok. Acum...ori am fost eu mega cascat si nu am jonglat cu niste fise bune (am dat-o jos pentru ca nu imi lucra un cilindru cu fisa lui, mergea ok doar daca scoteam fisa si o tineam la distanta fata de capac- dar schimbasem doua bujii si fise pe cilindrul respectiv), ori am niscaiva probleme la segmentii respectivi. O sa vad zilele astea, :headbang: intai sa termin cu spatele ca sa o pot ridica de fata.

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi a ajuns volanul cu lemn inchis din Suedia :smile: La cel luat in Decembrie din USA a zburat acuma cateva luni tot furnirul de pe el :(. Am transplantat si cu succes difuzorul Dolby din carcasa RHD intr-una LHD si am incheiat si capitolul RTI 2 Dolby swap :)

post-5223-0-50699600-1412610981_thumb.jp

7 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-am readus pe Mr. 960 spalat si cu ceva cd-uri in plus, in frumoasa noastra capitala.

Nimic deosebit, doar ca am avut o calatorie placuta...

Manzarek, Krieger, Densmore se aud separat fiecare intr-o boxa in timp ce Jim si toba se aud in toate. Asta e sistemul genuine, tare la stat, iute la armonie.

Mai mentionez ca ecranul SC face dim pe ritmul bateriei... Well, something is definitely wrong. :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inseamna ca asculti peste posibilitatile REALE (si placute urechii pina la un punct) ale SC-ului...

Share this post


Link to post
Share on other sites

MC : " Becurile costa 15RON/bucata cu tot cu soclu. " - am luat cu 2 lei

buc. 3 becuri de pe Maica Domnului si le-am lipit direct pe placa, fara soclu ...

e drept ca nu e o solutie eleganta dar sub capac nu se vede; si la clima

la fel am facut, fara socluri, 2x3 = 6 lei ... nu zic ca e mai bine, dar mai ieften

sigur este ... de fapt, la clima toate erau arse si fesul albastru era topit, asa ca

le-am pus cum erau din fabrica, se vad galbene peste tot ; ma consolez ca si pe

steagul suedez e galben destul ...; sigur, mi-ar fi placut mai mult albastrul, e mai

sweden si mai aristocratic siiii ... mai cum vreti voi :rolleyes2: ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu te-am indrumat sa nu faci tiganie acolo dar nah, e masina ta :)

Puteai la fel de bine sa le lipesti in locul celor vechi in soclu dupa ce le scoteai pe acelea,si ramanea masina ca de fabrica...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inseamna ca asculti peste posibilitatile REALE (si placute urechii pina la un punct) ale SC-ului...

E si cablat aiurea... Am reusit cu MC sa il mai dregem un pic dar ceva tot nu e in regula.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Face dim pe ritmul bateriei pt ca alternatorul tau probabil e depasit de situatie :)

Fac la fel si luminile din bord ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

astazi am regenerat dpf :D ... am sesizat si diferenta de tonalitate . si in urma celor spuse am o intrebare se intampla ceva rau cu turbina daca faci o depasire de 3000 rpm in timpul regenerarii ? am depasit un camion :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

MC : " Puteai la fel de bine sa le lipesti in locul celor vechi in soclu. "

Asi fi facut asa daca soclurile ar fi avut o farama de metal pe ele, dar

erau plastic curat ... oricum e mult mai sigura o lipitura si in afara de

asta cumparasem deja beculetele cand am citit postarea ta; nu indemn

pe nimeni sa faca la fel ca mine, mai ales ca nu sunt scumpe, asa cum scrii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

astazi am regenerat dpf :D ... am sesizat si diferenta de tonalitate . si in urma celor spuse am o intrebare se intampla ceva rau cu turbina daca faci o depasire de 3000 rpm in timpul regenerarii ? am depasit un camion :(

.

nu se intampla nimica rau cu turbina, regenerarea dpf (din cate stiu) se realizeza la ture de cel putin 2000-2500 rot/minut.Este indicat ca in momentul regenerarii sa o mai apesi putin pe o distanta de 20-30 km, sa mentii o viteza constanta si sa nu opresti motorul.Ptr cei care nu au posibilitatea de a iesi pe o autostrada sau drumuri mai putin circulate, regenerarea se realizeaza si daca circuli intr-o treapta inferioara (treapta 3 ) si cu o viteza de 60 km/h.De cele mai multe ori (din experienta vb), cel mai indicat e sa o scoti la o plimbare pe distanta mentionata si sa o mai si forjezi.In rest,turbina nu cred ca are de suferit daca masina este "forjata" in momentul regenerarii DPF.Din contra, creste temperatura pe sistemul de evacuare si curatarea/regenerarea DPF de particulele solide depuse, se realizeaza mai usor.Dar sunt altii mai buni pe forum si pot da explicatii mai tehnice decat mine.

Edited by Stronghold
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha pana am apucat sa ies pe un drum mai linistit deja se regenerase dar am tinuto constant 2200 rpm si apoi am dat de trafic 2 opriri cu motorul la relantii si apoi am gonit-o un pic cu 3000-3500 moment in care turbina+motorul aveau alta tonalitate

ideea este ca masina primeste des cure de autostrada unde merge mult si bine cu 3000 rpm si cateva momente cu pedala la podea (unde nu am observat regenerari oricum daca le face are conditiile)

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha pana am apucat sa ies pe un drum mai linistit deja se regenerase dar am tinuto constant 2200 rpm si apoi am dat de trafic 2 opriri cu motorul la relantii si apoi am gonit-o un pic cu 3000-3500 moment in care turbina+motorul aveau alta tonalitate

ideea este ca masina primeste des cure de autostrada unde merge mult si bine cu 3000 rpm si cateva momente cu pedala la podea (unde nu am observat regenerari oricum daca le face are conditiile)

.

poi daca mai primeste astfel de "cure" eu zic ca nu trebuie sa-ti faci griji.Tatal prietenei mele are un T5 si din cauza uleiului necorespunzator , avea probleme urate cu filtrul de particule.I se oprise deja de 2 ori masina si dusa cu platforma la service.Au scos filtrul , curatat manual, regenerat fortat cu testeru si a avut noroc ca nu a trebuit sa-l schimbe (pret 5900 ron +tva+manopera).De atunci, cu ulei corespunzator si 3000 ture nu are probleme, regenrerarea se realizeza mult mai rar.Masina are 220 k, si toate problemele au fost cauzate de ulei necorespunzator+drumuri scurte si subturatie.Bineinteles, la tine problema uleiului etc nu se pune, doar am facut o mica paranteza.

Edited by Stronghold

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te referi la VW T5, nu la motoarele de volvo T5, care sunt benzinare si nu au filtru! Nu-i asa?

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te referi la VW T5, nu la motoarele de volvo T5, care sunt benzinare si nu au filtru! Nu-i asa?

.

Da Ionutz, asa este, ma refeream la VW T5.Imi cer scuze ca nu am fost mai explicit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now