DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Si...le mai folosesti?

nu , ti le daruiesc tie vineri la penny , sa imi aduci aminte
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa pui smd-uri, trebuie puse cu rezistente si lipite pe placa cu pistolul de lipit

Bune informatii, insa fara un tutorial video nu cred ca ma apuc de lipit.LA tine am vazut , intr-un topic, ca ti-ai facut lucru ca lumea pe acolo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bune informatii, insa fara un tutorial video nu cred ca ma apuc de lipit.LA tine am vazut , intr-un topic, ca ti-ai facut lucru ca lumea pe acolo

Clima

post-259-0-68759300-1413035633_thumb.jpg

post-259-0-97396500-1413035642_thumb.jpg

post-259-0-42861400-1413035649_thumb.jpg

post-259-0-09208300-1413035657_thumb.jpg

post-259-0-51107200-1413035666_thumb.jpg

post-259-0-82041200-1413035671_thumb.jpg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat azi toba la S60.Am scapat de baraiala si se aude si ea cum ar trebui sa nu se auda :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu la S60 cat tine, pe S60 am Boge Automatik (pe ulei, only) si am eu masina de vreo 80k km, plus ce mai au de inainte si nu dau semne de oboseala.

La S40 in schimb nu cred ca au mai mult de 30-40k km, KYB Excel sau ceva de genul si deja a cedat unul.

Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

Eu , la R , aveam zgomot la trecerea peste cea mai mica denivelare . Am schimbat , pe langa amortizorul fata, si "pufarul"sau cum se numeste acea piesa din burete expandat prin care intra tija amortizorului si sta sub burduful de protectie si au disparut zgomotele. In special cel de capat de cursa .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles!Multumesc de sugestie!O sa verific mai in detaliu sa vad ce e acolo.Tin minte ca le-am schimbat si pe alea cand am schimbat amortizoarele.

Sent iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saptamana trecuta am adaugat lichid de spalare parbriz, dupa care nu mai disparea mesajul de capota deschisa de pe bord, ziua urmatoare aparea si disparea mesajul dupa multe trantiri a capotei dar daca incercam sa inchid masina tot imi pornea alarma (nu m-am gandit sa-l inchid de la cheie)

Sunat la Volvo au trimis roadside assistance, atunci nu mai aparea mesajul,

In zilele urmatoare dus masina la service, au schimbat incuietoarea cu sensor de la capota (acoperit de garantia extinsa)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

curatat de ulei+mizerie, partea de jos a plasticului care acopera distributia.Era o gramada de mizerie pe acolo.AM verificat daca nu cumva curge de udeva ulei (buson sau de la garnitura aia de la axul cu came), insa nu este de acolo.Mai verificam sapt viitoare.Intre timp voi schimba caucicurile de vara cu cele de iarna.Azi noapte mi-a aparut in fata,o caruta, si distanta de franare a fost cam mare, am avut senzatia ca eram pe patine.A intrat si stc-ul in actiune, pt ca masina nu vroia sa stea dreapta pe drum in momentul franarii.

Edited by Stronghold
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stc ????? Nu cumva dstc ? Stc la v70 meu intra doar cand eram prea greu cu acceleratia

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stc ????? Nu cumva dstc ? Stc la v70 meu intra doar cand eram prea greu cu acceleratia

Corect, STC-ul intra doar cand accelerezi si derapeaza rotile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiam ca : STC is designed to prevent the driving wheels from spinning when starting and accelerating, as well as counteracting wheel spin if the driving wheels hit slippery patches when driving........ if one of the driving wheels starts to lose its grip on the road, both during acceleration and when driving on a slippery road. This minimizes wheel spin and helps bring the car back to full stability. Iar daca afara sunt 1 C si ai cauciucuri de vara (si alea se intaresc si nu au aderenta foarte buna) si atunci intervine stc-ul.Eu am STC , DSTC-ul a intrat prin 2003 sau 2004 (ma poate corecta cineva)

Edited by Stronghold

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect, STC-ul intra cand o roata pierde aderenta, insa nu intra cand franezi sa-ti redreseze masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziceam ca a intrat stc pt doua motive : cauciucuri de vara si se intaresc la sub 8 C si faptul ca vroiam sa depasesc caruta insa de pe sens opus venea masina si astfel m-am incadrat in banda mea si am si franat, si am simtit cum se redreseaza masina (am simtit cum se duce de 2-3 ori in stanga-dreapta).Bineinteles ca nu a intrat stc pt ca am franat ci din cauza a ceea ce am explicat si pt ca nu aveau aderenta anvelopele (le este prea frig pe aici)

Edited by Stronghold

Share this post


Link to post
Share on other sites

(le este prea frig pe aici)

Pune-le ciorapi de lana :thumbsup2:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

A intrat ABS-ul, STC-ul intra cand esti in accelerare.

Edited by Brava
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune-le ciorapi de lana :thumbsup2:

:laughing7: , bine zici Iontuz.O sa le pun ciorapi Firestone ca-i mult mai bine.Poate bag ceva lana in interior :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus din nou toate capacelele de ventil. E pentru a doua oara cand dispar toate patru. Metalice, de fiecare data. E posibil sa cada singure? Sau cuiva de la mine de la bloc ii plac atat de mult ca nu se poate abtine? A mai ramas cineva fara capacelele de ventil? Imi vine greu sa cred ca exista hoti care ar risca sa fure asa ceva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar uiti in ce tara traiesti marius ?:)

Si eu am ramas tot de 2 ori fara la Smart. Or fi cazut si ale mele si le-au gasit intamplator aia care trec pe strada si urla "fiare veeeechi" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale mele de plastic nu au cazut niciodata ... deci hoti

Oricum ele protejeaza doar de praf. Daca nu va inteseaza aspectul ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer, eu nu cred că au căzut. Eventual în palmele cuiva... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie mi le-au tot furat...ba pentru ca erau rosii, ba pentru ca aveau sigla Volvo (luate de pe ebay), ba pentru ca erau de plastic dar verzi, etc.

Mai nasol a fost intr-o primavara: fiind metalice, de la sarea/jegul/noroiul de iarna de pe strazile mioritice S-AU SUDAT de partea metalica a valvelor si a trebuit sa inlocuiesc astfel 4 valve, nemaiputind sa le desfac in nici un chip !

De-atunci, doar plastic folosesc - si de-alea banale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ce dimensiuni au, nu ştiu cum mama naibii şi observă hoţii că au vreun logo pe ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale mele cu sigla volvo 2 seturi au disparut;

asta e pun de plastic ce nu are cautare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa am crezut si eu ca nu se va vedea (primele erau cu sigla Volvo)... dar uite ca le-au luat. O sa pun si eu de plastic daca mai dispar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e

DAR unde e Tepes?

ca ar avea de lucru :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now