DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

"Azi se anunta vizita iminenta a generalului iarna."

Unde ai citit asta, Marius ? Eu inca nu mi-am schimbat cauciucurile pentru ca se anunta ca temperaturile lunii noiembrie vor fi cu 6-7 grade mai ridicate decit media generala cunoscuta a acestei luni.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am citit asta

" VREMEA ÎN LUNA NOIEMBRIE va fi și ea mai călduroasă decât de obicei. Valorile termice se vor situa peste medii in sud-est si local in sud si vest, iar in restul zonelor acestea pot fi apropiate de limitele normale."

Octombrie deja a trecut, insa cine stie - poate au dreptate de data asta.

:kiss2:

On topic.

Curatat si hidratat tot ce inseamna piele in masina cu Maguiar`s Gold, montat halogene galbene in proiectoarele din bara (astept sa vad ce rol au pe ceata), montat DLR-uri sub faruri (multumesc paunionutz !), hidratat chederele cu Sonax Gummi-Pflege, lubrefiat balamalele cu saBesto de la WURTH, pus brat stergator luneta de la V40...

Facut comanda de galerie evacuare "japan manifold" de s60r si un nou ECU gata tunat Stage2 de cei de la ARD Tuning...Urmeaza in primavara 18T si gata, ca m-am saturat.

6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti multumit de rezultat oferit de Maguiar`s Gold?Se poate compara cu Sonax sau ti se pare mai calitativ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In afara de Sonax Gummi nu am incercat altceva de la ei, deci nu pot face o comparatie. Imi mai ramasese niste solutie Maq de data trecuta, cand am folosit aproape 3 sferturi din solutie.

Maquiar-ul isi face bine treaba la mine, care am o piele mai imbatranita (deh, are aproape 20 de ani) si mai crapata. Las sa se imbibe bine vreo ora-doua si apoi sters tot cu 4-5 prosoape din fibra. A nu se face asta cand e frig - cele mai bune rezultate sint cand e "sauna" in masina, adica vara...

Totusi, nu face minuni - pielea de pe bancheta sezut spate nu mai rezista mult, deja are multe crapaturi negre si in final va ceda, deci va trebui schimbata. Am toata pielea (+ banchete) de la un v70 insa mi-a fost mare sila pina acum, trebuind cand o voi scoate sa-i pun si incalzire...

De aceea va tot spun - cei cu piele pe scaune. cel putin o data la 6 luni sa o hidratati. Dupa ce apar crapaturi vizibile, adio...

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am demontat o tapiterie de s60 2007 si maine urmeaza sa fac transplantul de incalzire in scaune la un alt S60 2007

post-259-0-26033800-1414268374_thumb.jpg

Edited by paunionutz
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toata masina curatata de la A la Z dar mai ales motor, furtune plasticuri. Plin de praf peste tot post-6084-0-71053800-1414313570_thumb.jp

7 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu ce ai curatat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata superb ! Mai porneste ? :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

ieri m-am chinuit sa ma gandesc cum scot radiatorul de apa fara a fi masina pe rampa-elevator , ca deh am zis ca o fac acasa , are cineva vreo idee cum il scot ? O idee ar fi sa elimin radiatorul de clima , daca deconectez conductele de la el le pot scoate , dar pierd freonul proaspat pus...., si nu stiu nici daca le scot cand le pun la loc sa nu scape pe undeva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune masina pe capre, sau pe doua cricuri, dar NEAPARAT SA AI PE CINEVA LANGA TINE DACA TE BAGI SUB EA !

Eu asa mi-am putut da jos intercooler-ul cand l-am dus la lipit.

Pe de alta parte, daca tot ai de gand sa il dai jos singur, economisesti la manopera demontat-montat, deci nu ar trebui sa te doara asa de tare de freonul pierdut, kitrosule ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un cric crocodil serios , daca il bag la mijlocul puntii fata , si o ridic are ceva ? si dupa o sui pe capre .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa urci masina pe rampa (pe roti) nu iti trebuie foarte mult loc .dar iese mult mai usor pe sub masina decat pe sus .

Eu am reusit sa scot ic si pe sus . Radiatorul ar fi iesit si mai usor pe sus . Dar a-2-a oara cand l-am scos am urcat masina pe o rampa improvizata (busteni si grinzi de casa )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urci masina pe un cric, o sprijini pe capra, apoi ridici cealalta parte pe cric si o pui pe capra. Nu o ridica pe toata de la mijloc ca e prea mare greutatea si nu stii ce indoi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da asta m-am gandit si eu , nu mai am cum sa o urc acum pe roti ca este demontata toata... si nici nu prea am loc mult sa ma foiesc pe langa ea in garaj , m-am grabit in seara aia sa o demontez sa vad ce am spart ca fata mare la....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei sa dai radiatorul de apa jos trebuie sa dai bara fata jos scutul cel mic de sub radiatoare , sa deconectezi furtunele si mufa senzorului de la ic ,dai electroventilatorul jos dupa care dai drumul la antigel, desfaci toate furtunele de la radiatorul de apa , desfaci cele 4 suruburi de 10 parca care tin cele 3 radiatoare fixe dupa care tragi usor de ele si le dirijezi sa cada intr-o parte de preferat sa cada cu partea stanga (ADICA PARTEA SOFERULUI )in jos pentru ca in dreapta ai tevile de la radiatorul climei si nu vrei sa arunci freonul afara. Masina trebuie suspendata pe capre altfel nu poti scoate radiatoarele . Eu am dat sigur radiatoarele jos dar de pus iti trebuie un prieten ca sa poti sa le urci si sa le ghidezi pe masina . Spor la treaba .

Edited by adrian mangalia
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

LE fac cu tata , dar cred ca daca nu reusesc sa o ridic pe capre inalte , dau ic jos si aia e ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai altfel nu ies pentru ca ic e la mijloc si nu ai cum de el sa scoti radiatorul de apa , iti trebuie rabdare si calm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urmeaza operatiunea de renovare a suspensiei pe fata: 2 amortizoare Sachs cu tot cu protectia de praf. Pe spate am cumparat "farfuriile" pentru arcuri pentru ca ale mele se descompun incet si sigur :)

Maine urmeaza sa montez totul,

Am comandat si nuca de la schimbator in lemn de la modelul T5-R dar inca nu a ajuns din Suedia (vine din depozitul "special" din Linköping).

post-5223-0-16663300-1414336302_thumb.jp

post-5223-0-06955800-1414336303_thumb.jp

post-5223-0-84104800-1414336303_thumb.jp

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai altfel nu ies pentru ca ic e la mijloc si nu ai cum de el sa scoti radiatorul de apa , iti trebuie rabdare si calm.

Pana la urma am desfacut si conducta de la clima si au iesit...
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu ce ai curatat?

Cu o galeata de apa, multe carpe si rabdare. La sfarsit am dat cu un fel de silicon care "cica" tine praful la distanta.

@Cristi Muresan Clar ca a pornit, de ce nu? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma am desfacut si conducta de la clima si au iesit...

dar maine trebuie sa dau radiatorul cel noi retur , deoarece mi-a trimis unu identic cu cel de D5 , numai ca are doua tevusti de fier gen stuturi in care nu stiu ce furtune se conecteaza , chit este ca cel de pe masina original nu le are .... si daca suflu pe teava normaala de apa iese aer si pe ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,eu am luat un radiator pt Peugeot si era ca cel de pe masina dar avea 2 gauri in plus si au zis cei de la magazin ca in cutie se afla si niste dopuri pt gaurile alea ca cica "sunt radiatoare universale"poate ai si tu niste dopuri...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune dop. Daca ma sunai iti explicam si de ce iti vine asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si asa vin toate radiatoarele cu alea doua stuturi ? nu au gresit aia de unde l-o fi cumparat tata ? :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now