DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Trance, ne vedem duminica ? La kfc Baneasa. Ora 13

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am montat motorasul spate si restul plasticelor din interior cu Dinoco ...noul stergator se potriveste perfect :smile:

Edited by VictorGheorghe
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zack: tragere+vopsire

@ionut: nu stiu, daca am timp si sunt pron zona trec, oricum nu ma asteptati :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primul test cu noul stergator

7e41f56cd79057f86457e6fa972f77d9.jpg

Sent from my iPhone

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat bujiile Ngk platinium cu bujii Denso Iridium Power. Pret foarte bun la Mc fata de ce am gasit pe piata. In schimb montajul lor la reprezentanta Jaguar m-a costat aproape cat produsul in sine.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Primul test cu noul stergator

7e41f56cd79057f86457e6fa972f77d9.jpg

Sent from my iPhone

A ratat la mustata noul eleron :))) Arata bine spatele cu noul stergator si noul eleron. Dar aseara aveai masina curata. Asta e rezultatul de la drumul de intoarcere penny-acasa?

Sent from my iPhone using Tapatalk

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, am fost dimineata cu ea pe centura. :)

Sent from my iPhone

Edited by VictorGheorghe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat bujiile Ngk platinium cu bujii Denso Iridium Power. Pret foarte bun la Mc fata de ce am gasit pe piata. In schimb montajul lor la reprezentanta Jaguar m-a costat aproape cat produsul in sine.

Si de ce nu ti le-ai montat singur? Nu te descurcai? Nu aveai scule?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, am fost dimineata cu ea pe centura. :)

ai regenerat-o?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ai regenerat-o?

Nu pentru regenerare, tot nu am idee cand intra dpf la regenerare ( poate cand este mai zgomotos motorul?! ) ... Am fost pentru stergator , sa vad cum isi face treaba

Sent from my iPhone

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

De 90 k sigur sa regenerat:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reconditionat volan + husa schimbator.

post-432-0-82252200-1421690247_thumb.jpg

post-432-0-06952400-1421690251_thumb.jpg

post-432-0-89263800-1421690254_thumb.jpg

post-432-0-69434500-1421690263_thumb.jpg

post-432-0-53076400-1421690267_thumb.jpg

7 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte frumos !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte frumos !

Multumesc de ajutor,daca nu veneai nici acum nu cred ca reuseam sa il dau jos.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reconditionat volan + husa schimbator.

A iesit f. frumos, unde l-ai reconditionat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri noapte pe la ora 23:00 (dupa ce am iesit de la film) a aparut la xc90 mesaj in bord: "soot filter is full check manual". Putin...mi-a stat ceasul dupa care m-am uitat putin pe internet...am mers pe Bucuresti-Pitesti pana pe la km 50 in treapta a 4-a la 3400 rpm (dus intors). Mesajul s-a stins dupa 10 minute de mers pe autostrada.

Azi am schimbat un surub la capul de planetara al s80-ului care se tot desfacea.

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am schimbat un surub la capul de planetara al s80-ului care se tot desfacea.

Banuiesc ca ai pus un surub special de planetara, nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banuiesc ca ai pus un surub special de planetara, nu?

O negresa de rigips :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat placute frana.Am pus Trw!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banuiesc ca ai pus un surub special de planetara, nu?

Da Andu :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost si am schimbat antigelul. Aveam albastru si am inlocuit cu roz( g12). Cu ocazia asta din cauza presiunii am observat ca vasul meu de expansiune este fisurat si facea mici bule la acele fisuri. Am schimbat si vasul de expansiune cu unul nou cumparat de pe producator ca nu scrie nici volvo, nici ford si nici altceva. Pret 60 lei. Multumesc lui Mc pe aceasta cale ptr ca din cauza nepriceperii celor de la service imi dadeau tot felul de alarme prinvind bulbucii din vasul de expansiune. Ba ca e termostatul ba ca e garnitura de chiuloasa. De fapt nu avea nici pe dracu. Am vb cu Alex la tel si mi-a explicat procedura. Am vb cu astia de la service sa o lase asa ca ma ocup eu si pana la urma si-a revenit. Avand aerisirea mai greoaie trebuie sa completez in timp. Am facut de asemenea si un test complet al masinii in cautare de erori. Nu avea nicio eroare. Am bagat masina si la electric si am schimbat butonul haion. El era problema. Era defect si facea contact cand si cand. In total modica suma de 225 lei bagati in masina. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk68dc87fb6d8edae55472383bef1cf360.jpg3b356ab926c22bcc89c49d00e5cad749.jpg26063b93eed1196975abde3f8da7bd9c.jpg308ace0cf59280dd3d045e18b0f4cfb4.jpg0871a2b718559ed52564da968f2d9947.jpg2ba4d02b3bf136d32168e02637874ba2.jpg3b21257849d69c562bf4adfb56ca9cbd.jpg

Edited by nionut76
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ești sigur că antigel roz (G12, fără silicați) îi trebuie mașinii tale, că originalul Volvo e turcoaz (G11)?

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am pus original. Am pus pe norma g12. Nu are ce rau sa faca. Invers era problema. Si oricum nu au putut scoate tot antigelul. M-am dus cu 6 litri ( 3 apa si 3 antigel) si abia am bagat 2 litri apa si 2 antigel.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are ce rau sa faca. Invers era problema.

Deci, tu crezi că silicații ăia din antigelul original Volvo n-au nici un rol?

Pe de altă parte, la ce preț are antigelul Volvo, eu unul nu înțeleg de ce mai optează cineva pentru altceva...

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ptr ca nu aveam aici si m-a apucat ieri dimineata. Conteaza norma. Culoarea mai putin conteaza ptr ca oricum se amensteca cu ce este in instalatie. Niciodata nu am reusit sa scot tot.

Am mai postat asta o mai postez si acum:

Antigelul G11 este cel mai vechi si este folosit la majoritatea masinilor construite pana in anul 2000. Acesta are, in general, culoarea albastra, insa poate fi gasit si in culorile galben sau verde. Atentie insa, deoarece sunt si numeroase variante de antigel contrafacut, care nu tin cont de culori.

Antigelul G11 este, de regula, mai coroziv si se evapora mult mai repede. Cu toate astea, la motoarele vechi, obisnuite cu acest tip de antigel este bine sa se foloseasca in continuare antigel albastru sau G11.

Antigelul G12 poate fi achizitionat in culoarea rosie sau roz. De asemenea, se poate gasi si in culoarea mov, care face parte din norma G12+ si contine o serie de aditivi in plus fata de G12. Antigelul G12 nu contine silicati si are un nivel scazut de fosfati, care tinde spre 0. Din acest motiv, este recomandat in cazul masinilor noi, care au sistem complex de racire si de clima.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mah da-l dracu' de antigel, cum se evapora el intr-un sistem de racire INCHIS ?

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now