DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

E spirt de la Iasi? :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daca se demonteaza cadrul motor nu trebuie refacuta geometria dupa aceea? Cel putin la 850 si V70 asa e indicat.

Uleiul care curge cand scoti planetarele este ulei de cutie care se cheama si transmisie .

Trebuie sa fac geometria! Pozitia volanului acum d40870352bf446023d0d1fbab6139bd4.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

7% la aproape 85 km/h :D ... gooda!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu vad 5.9. Get some glasses mate

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu vad 5.9. Get some glasses mate

Esti sigur ca nu se referea la deviatia volanului? :D
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deviatia volanului se masoara in grade si nu depinde de viteza autovehicului!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deviatia volanului se masoara in grade si nu depinde de viteza autovehicului!

Depinde, dacă se lăbărţează bucşele basculei... ;D Edited by HEIMÐALLR
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde, dacă se lăbărţează bucşele basculei... ;D

Evident, glumeam, dar cine poate sti ce era in mintea lui Dan?
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu vad 5.9. Get some glasses mate

Eu nu am incredere in "mincinosul" din bord :smile: ... s-a mai discutat situatia asta cu litrul in plus fata de producator ... am aproximat o valoare cat se poate de reala!

so ... fiecare intelege ce vrea, de la carcoteala pana la adevar :D

Edited by agr350r
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cam am incredere! S-au discutat multe despre aceasta tema dar nu cred ca a stabilit cineva o regula!

La orice masina am avut ocazia sa testez acest lucru am avut o eroare de maxim 0.2 l si asta cred ca tinea strict de cata rabdare aveam la pompa!

Daca erorile ar fi chiar de 1 litru fuctia asta chiar nu si-ar mai avea rostul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.autobook....-1-6-19795.html

http://www.autobook....-1-8-28743.html

Facand o comparatie cu ce am eu, este fix diferenta de un litru (poate un 0.8 )

PS: Eu nu am computer de bord, deci, calculul fata de producator il fac la pompa :smile: ... sau poate a mea masina nu merge in parametrii normali ???

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Una e ce zice producatorul si alta e ce iti afiseaza computerul de bord! Sunt doua lucruri complet opuse!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abatere mare fata de comp de bord , si am 2 exemple : v70 : 0,8-1l in minus (am scos medie de 3.1 a bordului pe drum national) si v50 :0,6-0,7 l in plus . Calcule facute cu rezervorul plin ochi (umplute cu multa rabdare)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am montat pragurile si bandourile, plus eleronul pe portbagaj:d

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat bateria la C70.

C30

Ieri mi-a aparut mesajul "soot filter full-see manual" si am plecat pe centura pentru regenerare.....mesajul a disparut dupa 15 min de mers la turatia de 2200 rpm. Astazi a verificat Adi nivelul de incarcare si am 2-3 grame in acest moment.

Multumesc lui Adi si Alex pentru ajutor

Sent from my iPhone

Edited by VictorGheorghe
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anytime, bro :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat grilă la S40.

Cea veche se oxidase foarte tare și necesita o îmbunătățire. Pe cea veche cred c-o voi vopsi neagră.

Menționez că trebuie dată toată masca din față jos, asta dacă nu aveți scule fine ce merg introduse pe langă grilă ca să eliberați clemele.

Poze before - after și cu mine meșterind :smile:

post-3249-0-71075100-1425941389_thumb.pn

post-3249-0-38344100-1425941394_thumb.jp

post-3249-0-50591100-1425941398_thumb.jp

post-3249-0-55049800-1425941402_thumb.jp

post-3249-0-46533500-1425941410_thumb.pn

post-3249-0-10959800-1425941415_thumb.jp

post-3249-0-16124400-1425941419_thumb.jp

6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat grilă la S40.

Cea veche se oxidase foarte tare și necesita o îmbunătățire. Pe cea veche cred c-o voi vopsi neagră.

Menționez că trebuie dată toată masca din față jos, asta dacă nu aveți scule fine ce merg introduse pe langă grilă ca să eliberați clemele.

Poze before - after și cu mine meșterind :smile:

arata foarte frumos, dar problema o sa fie cu emblema noua de la Volvo fiindca partea albastra se desface singur dupa ceva timp, la mine a rezistat aproape 4 ani.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua, eu azi i-am curatat EGRul ..... a fost frumos si vazusem un video pe ytub si am incercat. Cam greu dar l.am scos si facut frumos ;)

post-7115-14259851814939_thumb.jpgpost-7115-14259852074951_thumb.jpgpost-7115-14259852461998_thumb.jpg

Am ramas cu un surub:D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa 2 si 6 luni ani am reusit sa repar stropitoarea de pe spate la v40 care era infundata.

Si la v70 i-am pus anvelope de vara

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,azi i-am schimbat electromotorul,cu unul Bosh reconditionat in Ungaria,nu am gasit nou dar si asta pare nou nout,si am facut si o poza la tabla care blocheaza EGR-ul,sambata ii schimb uleiul,filtrele si lichidele de frana si servo,acum sunt curios daca la lichidul de frana trebuie sa ii desfac aerisitoarele toate odata si sa ii dau drumul la lichid sau sa le fac pe rand,trebuie sa mai cercetez,ma gandesc ca nu trebuie sa prinda aer in instalatie si poate trebuie sa le desfac pe rand,nu sunt sigur,numai bine!

post-7084-0-57211900-1426027457_thumb.jp

post-7084-0-87865500-1426027833_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Pentru schimbarea lichidului incepi pe rand cu roata stanga spate/dreapta spate/stanga fata/dreapta fata, dat fiind faptul ca masina e RHD.

Spor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc enorm,asa o sa fac si revin cu poze dupa ce termin,drumuri bune!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am uitat...acum porneste mult mai repede,ca un benzinar,ma obisnuisem cu vorba lu' BogdanG:"D5-ul porneste mai greu,dar cand porneste trage de toti banii"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now