DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Schimbat la a mea bieletele antiruliu (Lemförder) si burdufele de la planetara stanga. De fapt era pe duca doar cel de la fuzeta, cel de la cutia de viteza inca era ca nou aproape desi e cel original! Aproape ca eram pe punctul sa nici sa nu-l schimb dar apoi am vazut ca dealerul meu de piese de aici mi-a trimis pe cele originale (Löbro) asa ca am schimbat totusi.

Toata distractia a durat cam o ora si jumatate dar f. relaxat.

Dupa ce am terminat am mai ajutat doi amici care refac puntea pe spate la un V70 II R AWD. Asa o punte complicata nu am mai vazut niciodata! Cred ca se plictiseau de moarte inginerii cand au proiectat-o :)

Au inlocuit toate! bucsele (16 sau 17) cu unele din PU (unul din ei le face singur dupa modelul celor de la IPD). Au mai montat si un surub pentru scoaterea uleiului din diferential fara sa dai jos toata puntea. Pana acuma au 4 dupa amieze (cate 5 ore) de cand chinuie masina. Maine trebuie sa fie gata azi am montat si diferentialul si planetarele au mai ramas cardanul, esapamentul , bratele inferioare si frana de facut maine.

Luni mai schimb la a mea furtunele de frana de la puntea de pe spate si trebuie reglata frana de mana la o roata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am facut urmatoarele: Curatat piele cu sapun DAVE , curatenie interior , motor , am montat din nou ledurile la numar si sper sa nu se mai ia de mine la semafor prietenii cu MCV-urile....!!!!

Si am dat polish la portbagaj impreuna cu colegul Bogdan , urmeaza masina integral .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am facut urmatoarele: Curatat piele cu sapun DAVE , curatenie interior , motor , am montat din nou ledurile la numar si sper sa nu se mai ia de mine la semafor prietenii cu MCV-urile....!!!!

Si am dat polish la portbagaj impreuna cu colegul Bogdan , urmeaza masina integral .

Sapunul DAVE este varianta ieftina la DOVE? :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sapunul DAVE este varianta ieftina la DOVE? :D

Da , imi cer scuze.... :))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat vechiul cheder de la usa stanga

50a64b202cb04be649251ab834c9b3c5.jpg

Sent from my iPhone

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat toti suportii de la evacuare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vopsit bara spate pt a 3-a oara, poate acum nu ma mai loveste nimeni . Sper . :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vopsit bara spate pt a 3-a oara, poate acum nu ma mai loveste nimeni . Sper . :D

haha, slabe sanse

apropo de asta, ieri sub ochii mei in timp ce ieseam cu carutul din auchan, un nene cu touran mi `a **** o usa in aripa spate de mi `a ciobit vopseaua pana la kit. Am tipat la el dar a considerat ca nu merita efortul si a plecat. Inca ma mai gandesc daca il las si p`asta fara permis, stau in dubii :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum am luat Karcher-ul inapoi m-am gandit sa-l utilizez asa c-am pregatit-o de concediu.

Mochete spalate, masina spalata si lustruita cu ceara, interiorul dat cu solutie Ledezentrum Colourlock dupa curatare tot cu Lederzentrum kit.

Mai aveam 2 urme de la berbecii care n-au loc in masina pana nu-ti trag una cu usa pe care le-am curatat cu pasta de lustruit.

Acum zici ca-i noua pielea (la atingere).

Tot ieri am incercat sa curat jantele cu solutie de la ??? habar n-am firma si n-au iesit bine.

Dupa vreo doua beri am zis sa incerc ceva mai radical si am dat spargere in camara nevestei. Le-am curatat cu solutie pentru cuptoare si aragaz de inox de la Miele. A iesit belea, zici ca-s noi.

Am dat si pe ornametele de inox si au iesit misto (cateva mici urme nu s-au luat)

Astazu iau pistolul cu aer cald sa "re-verginez" plasticele negre.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu i-am schimbat rotile de iarna cu cele de vara :D :D :D!!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu i-am schimbat rotile de iarna cu cele de vara :D :D :D!!!

pai acu` cand mai e putin si vine toamna?:)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai acu` cand mai e putin si vine toamna? :smile:))

Omul, ca-n proverb...gospodar! :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am facut bratul drept de Superman cu polish-ul la usa dreapta spate+putin arcul rotii care am fost "atacate" in parcare de vreo laba trista care a uitat sa lase numar de telefon. Ma rog, Romania. Partea buna e ca inafara de un semn mic, mic, a iesit tot.

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, slabe sanse

apropo de asta, ieri sub ochii mei in timp ce ieseam cu carutul din auchan, un nene cu touran mi `a **** o usa in aripa spate de mi `a ciobit vopseaua pana la kit. Am tipat la el dar a considerat ca nu merita efortul si a plecat. Inca ma mai gandesc daca il las si p`asta fara permis, stau in dubii :)

Cu mare placere l-as lasa fara dantura decat fara permis. Scuzati flame-ul dar ar merita o usa in dinti
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat furtunele de frana de pe spate. Erau din 1994 :) De curiozitate am taiat unul cu cuter-ul sa vad cum arata inauntru si era ca nou ca sa zic asa. Si nici in rest nu arata rau. Cel de pe partea soferului a mers bine (acolo am schimbat si "repartitorul"). Cel de pe mijlocul puntii in schimb mi-a dat bataie de cap si s-a rupt un suport din plastic dar nu e grav. A trebuit pana la urma sa tai conducta si sa borduiesc.

Apoi am schimbat si tot lichidul de frana si aerisit si am reglat frana de mana ca nu tinea la o roata.

Pe ultima suta de metri am schimbat in 15 minute flansa de la amortizor fata de la V70 R al unui prieten :)

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

... (acolo am schimbat si "repartitorul")...

E panica cu repartitoarele alea? Am mai aruncat din cand in cand un ochi la frane, dar totul arata bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e panica. Eu l-am cumparat nou pentru ca e ieftin. Eu am plecat din start de la premisa ca nu o sa se desfaca furtunele si tevile si ca o sa trebuiasca sa borduiesc (am cumparat si suficiente fitinguri :) ). Pana la urma a fost doar furtunul de pe mijloc care a facut stress si ala mai degraba pentru ca am avut o cheie de frane "no name" care s-a si rupt de fapt :) . Cu cheia de la seful din service s-a desfacut un capat celalalt era din pacate deja rotund de la cheia mea nashpa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e panica. Eu l-am cumparat nou pentru ca e ieftin. Eu am plecat din start de la premisa ca nu o sa se desfaca furtunele si tevile si ca o sa trebuiasca sa borduiesc (am cumparat si suficiente fitinguri :smile: ). Pana la urma a fost doar furtunul de pe mijloc care a facut stress si ala mai degraba pentru ca am avut o cheie de frane "no name" care s-a si rupt de fapt :smile: . Cu cheia de la seful din service s-a desfacut un capat celalalt era din pacate deja rotund de la cheia mea nashpa.

Pe viitor incearca cu o lampa de gaz https://www.google.ro/search?q=lampa+gaz&biw=1440&bih=747&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIvNm797_vxgIViphyCh1Y7wJ_#imgrc=bzCf02nCV1TPdM%3A

Eu asa am schimbat racordurile pe fata. Am incalzit bine partea metalica a furtunului si apoi cand am pus cheia, s-a desfacut instanta. Ce-i drept, un furtun a pleznit ca am incalzit prea tare, dar oricum le schimbam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e o idee ortodoxa ,mai cu seama ca un furtun care sta "intins" pe punte este foarte aproape de rezervor(plastic) la 30-35 cm plus ca lichidul de frina este inflamabil.Celalalt furtun este "flexor" pt zona unde este distribuitorul pt cele 2 tevi de spate.La "carutele" 850,S70 este un pic mai altfel.. :smile: ...Acum ca se lucreaza cu grija este riscul fiecaruia insa la service Nu exisat asa ceva ce se face la o masina ,ca norme de protectie..

Poate nu ai avut in viata ta o masina care sa ia foc(un benzinar) fie de la scinteie de sudura (acetilena ,electric ,etc ),conducte slabe sau vapori benzina scapati in miez de vara,etc

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e o idee ortodoxa ,mai cu seama ca un furtun care sta "intins" pe punte este foarte aproape de rezervor(plastic) la 30-35 cm plus ca lichidul de frina este inflamabil.Celalalt furtun este "flexor" pt zona unde este distribuitorul pt cele 2 tevi de spate.La "carutele" 850,S70 este un pic mai altfel.. :smile: ...Acum ca se lucreaza cu grija este riscul fiecaruia insa la service Nu exisat asa ceva ce se face la o masina ,ca norme de protectie..

Poate nu ai avut in viata ta o masina care sa ia foc(un benzinar) fie de la scinteie de sudura (acetilena ,electric ,etc ),conducte slabe sau vapori benzina scapati in miez de vara,etc

Ba da.... un Mercedes W124, dupa ce i-am desfacut clapeta de la K-jetronic sa o curat si sa o pun la loc si nu i-am mai strans conducta de tur. Dupa un rateu, s-a facut un foc de 2 metrii, dar l-am stins repede si pagubele au fost chiar minore.

Revenind la oile noastre, treaba asta la frane, am facut-o la S60 pe fata si nu am avut probleme si nici nu mi s-a parut ceva dubios. Pe viitor o sa calculez mai cu atentie situatia

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri in timp ce am constatat ca din curte mi-a fost furata bicicleta din curte si m-a dus la sectia de politie sa depun DEGEABA o plangere , aerul conditionat mergea perfect . Am iesit din sectia de politie , m-am urcat in masina am apasat pe butonul AUTO si aerul mergea perfect , am ajuns acasa am scos cheia din contact iar ventilatorul mergea blana in continuare , am stat 5, 10 15 minute nimic , mergea blana, Am scos borna minus de la baterie iar cand am pus=o la loc nu mai mergea deloc. Cum la S60 tranzistorul nu merge schimbat a trebuit sa apelez pe loc la colegul Sarsaila pentru un ventilator nou deoarece toate bagajele erau urcate azi in masina pentru a pleca tata in concediu si nu avea clima. I-am mai cumparat drept cadou si un set de anvelope YOKOHAMA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anul trecut cand am facut franele am schimbat si toate racordurile, in afara de furtunul de pe mijlocul punții deoarece am avut impresia ca va trebui să desfac puntea. Pentru desfăcut conducte eu folosesc următoarea metoda: o cheie inelară bună, tăiată cât să între pe conductă, pe care o strâng pe exterior cu un clește autoblocant. De când folosesc metoda asta nu am mai stricat nimic

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt chei speciale pt frane de ex. http://www.westfalia.de/shops/werkzeug/kfz_werkzeuge/reparatur_wartung/bremsen_werkzeuge_und_zubehoer/4673-hazet-bremsleitungs-schluessel-m10-m11-fuer-verschraubungen-gekroepft.htm?refKey=vCr36MJ8K

Eu am avut ceva de genul dar no name si s-a rupt.

La cel de pe mijloc ai acces daca desfaci mai intai cele 2 Torxuri 25 care tin conducta prinsa de punte. Apoi poti trage de conducta si ai acces rezonabil la ea.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La v70 am schimbat : macarua geam sofer , si chederele si uleiul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat capacul de la delcou (desi noi nu avem asa ceva :D ) si ruptorul cu piese noi Bosch. Aveam pe gaz intreruperi cand era cald motorul si am curatat luni ruptorul care nu mai arata asa de bine si am vazut ca au disparut asa ca le-am schimbat nu am chef de surprize mai ales ca vineri plec spre Romania :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now