DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Ieri am fost cu ea la Volvo sa vedem ce este stocat in CEM si nu imi arata in bord. O singura eroare arata si anume ventil egr care habar nu am ce este dar zicea ala ca merge curatat. In 2 ore am programare la alt mecanic sa vada care dintre pompa servo sau caseta directie este vinovata. Ieri am comandat 2 litre febi06161 verde sa vedem poate e lichidul de vina.....ceea ce nu prea cred. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Am comandat 2 garnituri la racitorul de ulei la colegul nostru Midnight Caller si au venit foarte repede. Nota 10. Maine sper sa ma dau din nou cu masina. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimbat amortizoarele fata. Total alta masina, Credeam ca simt gropile nasol datorita arcurilor sport dar de fapt stateam doar in arcuri nu mai aveam deloc amortizoare pe fata. cele vechi scoase si presate nu reveneau nici macar 1 cm (niciunul) . Acum am TOATE articulatiile NOI. Mai am un cap de planetara si e lux

/me very satisfied

Edited by trancenergy
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alea vechi nu sunt doar pe ulei ? De aia nu revin? Asking ... eu asa am impresia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alea vechi nu sunt doar pe ulei ? De aia nu revin? Asking ... eu asa am impresia

cred ca au fost (reconditionate cu ulei) ptr ca se vedea curs in capete

masina sta cu totul altfel la drum si s-a ridicat cam cu 2-3 cm

Edited by trancenergy

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca au fost (reconditionate cu ulei) ptr ca se vedea curs in capete

masina sta cu totul altfel la drum si s-a ridicat cam cu 2-3 cm

Arcurile H&R au coborât mașina cu 3-3.5 cm si cu noile amortizoare s-a ridicat 2-3cm?  :)  ...Cat de coborata era masina ta?

Ce amortizoare ai pus?

Edited by VictorGheorghe
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arcurile H&R au coborât mașina cu 3-3.5 cm si cu noile bbamortizoare s-a ridicat 2-3cm  :)  ...Cat de coborata era masina ta?

Ce amortizoare ai pus?

Kayaba excel G ca pe spate

Locul de parcare e intr o panta destul de serioasa, iar pe mijlocul masinii face o "burta". Inainte ramanea cam 1 cm intre asfalt si prag, acum bagi mana linistit si ti mai ramane loc

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa 2 ani de cautari am facut rost din nordul Suedei :D

Acuma sa vad ce conectez la el  functia din fabrica pentru el mi se pare cel putin absurda :)

2015-09-24 17.45.11.jpg

2015-09-24 17.47.34.jpg

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce satana mai e si butonu' ala ? :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Functia originala e pentru parking heater . E cuplat cu un termostat similar ca forma cu cel de la incalzirea din scaune. Cand temperatura din habitaclu urca peste o anumita valoare intrerupe parking heaterul. Deci practic poti seta parking heaterul sa mearga in fiecare zi si el merge doar atunci cand chiar e nevoie de el. Cred ca era cuplat cu parking heaterul electric daca nu ma insel. Acuma am sa vad cu fac cu el efectiv :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ii pui un bec, sa lumineze la rand cu celelalte :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta deja am facut am schimbat preventiv becul :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai vezi, i-ai gasit si "utilitate". Inlocuieste un "buton fals" si mai si lumineaza pe deasupra

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi nimic, dar luna trecuta am schimbat la S40; -suport motor stanga (Topran - FoMoCo)

                                                                               -suport motor dreapta (FortuneLine - FoMoCo)

                                                                               -ulei motor Liqui Moly TopTec 4300

                                                                               -placute fata+spate TEXTAR (foarte bune in comparatie cu Ate) Nu scartaie, Nu calc pisica pe coada, Nu lasa praf pe jante precum Ate

                                                                              -filtre Mann

                                                                              -rulment stanga fata SKF

Toate cele de mai sus au fost efectuate la Service Volvo Bucuresti :) Aka MC&Brava.

Cam asa aratau suportii motor   IMG_5837.thumb.JPG.1cb92639311e566335c12IMG_5838.thumb.JPG.8eb65a1a865b2b5974dd9IMG_5839.thumb.JPG.53629ae39f9db46761291IMG_5840.thumb.JPG.d6e4cf81101b69d09a8eeIMG_5841.thumb.JPG.812a89355475a764f1501IMG_5842.thumb.JPG.bff149489b14bd9bd7507IMG_5843.thumb.JPG.a6e6219c02524164f09eeIMG_5844.thumb.JPG.21ac0862f95a80d21775fIMG_5845.thumb.JPG.72537757bc91be26cf296IMG_5846.thumb.JPG.ebe52044d229b14225382IMG_5847.thumb.JPG.efbc59910a23fd39a8259IMG_5848.thumb.JPG.723b219a28c3cff3d0ea9

 

*am optat pentru varianta low-cost pentru ca nu eram sigur de unde provenea vibratia in volan/scaune/caroserie - majoritatea oamenilor-mecanici imi spuneau ca este din volanta, si decat sa dau 2000+lei pe un kit ambreiaj am zis ca mai bine "arunc" cateva sute de lei, dar, se pare ca nu i-am aruncat; masina nu mai vibreaza :D

 

Iar la c30 am inlocuit sambata cu ajutorul lui Victor tija swirl :) pe coltul service-ului M&D garage

DSC_1090.thumb.JPG.462d56716c2d449a74617DSC_1103.thumb.JPG.2b72adb995dcae891ef73

DSC_1104.thumb.JPG.6d39e249482d18e7a33d3

Edited by Dinoco
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo XC 70

- schimbare limba meniu

- diagnoza

- schimbat brate fata

- schimbat pivoti

- schimbat bielete

- schimbat capete de bara

- schimbat bielete antiruliu spate

- schimb ulei + filtre

- schimbat lichid frana

- geometrie roti

- schimbat tampon motor

- COMANDAT STERGATOARE FAR

- comandat soclu semnalizator far

- urmeaza curatat clapeta

- verificat instalatie electrica pompa benzina

 

Volvo 850 alb

- schimbat rotor capac delco

- schimbat capac delco

- schimbat fise aprindere

- comandat cabluri frana de mana 

 

Volvo 850 negru

- am bagat 10 litri de benzina

7 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut un cablaj care se intercaleaza pe cablajul original de la incalzirea in scaune si am realizat functia analog ca in V70 cu relee. La 850 nu este releu pentru incalzirea din scaunele din fata si tot curentul trece prin butonul din consola. La mine erau destul de murdare contactele si cateodata nu mergea corespunzator incalzirea desi rezistentele sunt noi originale Volvo de V70.

Am facut rost si de un "kit" complet de TRACS (computer, pompa samd) si cu prima ocazie am sa schimb sistemul si brake boosterul pe care il suspectez de ceva timp ca nu mai e etans (peste noapte devine pedala cateodata foarte tare).

2015-10-01 19.51.58.jpg

6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum o luna si ceva am demontat goarna alarmei, care nu mai piuia. Cand am schimbat-o acum cativa ani, inatai am desfacut-o si i-am schimbat acumulatorii sa nu am probleme pe viitor, dar se pare ca nu am lipit-o cum trebuie si a intrat apa in ea.

Am curatat placa, refacut cateva circuite, lipit un fir pe difuzor, curatat mufe si montat la loc. Dupa ce a stat 1 luna pe mobila din sufragerie astazi mi-am facut timp 15 min sa o montez. Functioneaza perfect :D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saptamana trecuta i am facut asigurarea, itp ul si i am schimbat electromotorul.

Urmeaza in viitorul apropiat (defapt cand o sa am timp :D ) schimbarea simeringurilor de supape plus simering uril axa cu came si vilbrochen plus suporti motor.

 

 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum o luna si ceva am demontat goarna alarmei, care nu mai piuia. Cand am schimbat-o acum cativa ani, inatai am desfacut-o si i-am schimbat acumulatorii sa nu am probleme pe viitor, dar se pare ca nu am lipit-o cum trebuie si a intrat apa in ea.

Am curatat placa, refacut cateva circuite, lipit un fir pe difuzor, curatat mufe si montat la loc. Dupa ce a stat 1 luna pe mobila din sufragerie astazi mi-am facut timp 15 min sa o montez. Functioneaza perfect :D

Cat timp a fost goarna in biblioteca, ti-a mers telecomanda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A functionat inchiderea centralizata din telecomanda, insa imi aparea eroare de alarma in bord "alarm service required" sau ceva de genul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri am inlocuit mecanismul de la stergatoare pe fata mai putin motorul. Am luat aftermarket de la Skandix (110€) original se pare ca nu mai e livrabil. Am transplantat motorul de pe cel vechi si cand am facut prima proba surpriza nu se misca bratele ?!

Uitat inca o data si vad ca de fapt mecanismul se invarte doar bratele nu . WTF !?!?!

Ma mai uit mai bine si vad ca de fapt conul zimtat pe care se prind bratele este mai subtirel ca cel vechi... Dau telefon la Skandix si intreb ce s-au gandit cand vand asa ceva ?

Raspuns:

-"Pai ati schimbat si bratele?"

-Nu de ce sa le schimb ?!

- Pai bratele noi se muleaza prima data pe con. Daca montati pe cele vechi nu se vor "pupa".

Ok deci comandat si 2 brate noi pe fata (tot aftermarket 25€ bucata).

Acuma montat si ?: merge foarte bine.

La mine era deja al 3-lea mecanism de stergatoare second care era uzat peste masura (bratul de la pasager avea cursa aproape 10cm in gol si lovea plasticul de sub geam).

Edited by Cristian Scutaru
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit de am mai facut cate ceva zilele astea, si anume:

 

- facut detailing interior din surub fata pana in surub spate (merita o atentie de genul asta) - au tinut masina 4 zile LOL ...

Nu existau mirosuri neplacute in ea, in schimb era plina de pete de transpiratie (fiind tapiterie de culoare deschisa, se cunoaste), varsari de tot felul din partea copiilor :smile: si nu in ultimul rand de praf imbibat in tapiterie.

- la exterior spalata, degresata si data cu ceara solida + tratare si lustruire jante

- curatat motor (de data asta doar sters)

- aplicat inscriptie V O L V O pe portbagaj (multumesc Mihai) - nu imi displace dar parca arata putin ciudat :D

- schimbat stergatoare (multumesc Alex)

- facuta presiune roti

 

De cand am masina, nu lipsesc din ea broscuta si renumita musca (cred ca asta a venit din fabrica odata cu masina) :D

Continuam ....

post-695-0-74875600-1434397844_thumb.jpg

post-695-0-47563600-1434397847_thumb.jpg

post-695-0-36141700-1434397850_thumb.jpg

post-695-0-72347900-1434397852_thumb.jpg

post-695-0-35588700-1434397855_thumb.jpg

post-695-0-11813400-1434397858_thumb.jpg

post-695-0-42713900-1434397860_thumb.jpg

post-695-0-75548600-1434397863_thumb.jpg

post-695-0-82783300-1434397866_thumb.jpg

post-695-0-49123200-1434397869_thumb.jpg

post-695-0-02830500-1434397887_thumb.jpg

post-695-0-89985900-1434397889_thumb.jpg

post-695-0-63588100-1434397892_thumb.jpg

post-695-0-14952100-1434397896_thumb.jpg

post-695-0-78213300-1434397899_thumb.jpg

post-695-0-69496300-1434397901_thumb.jpg

post-695-0-87640200-1434397904_thumb.jpg

post-695-0-94157100-1434397907_thumb.jpg

post-695-0-29277800-1434397910_thumb.jpg

post-695-0-77170200-1434397912_thumb.jpg

post-695-0-66976100-1434397924_thumb.jpg

post-695-0-59826700-1434397928_thumb.jpg

post-695-0-29357500-1434397932_thumb.jpg

post-695-0-86385500-1434397935_thumb.jpg

post-695-0-74095400-1434397938_thumb.jpg

post-695-0-08442000-1434397941_thumb.jpg

post-695-0-76187900-1434397943_thumb.jpg

post-695-0-04795600-1434397946_thumb.jpg

post-695-0-62298000-1434397949_thumb.jpg

post-695-0-03915000-1434397952_thumb.jpg

post-695-0-30712400-1434397971_thumb.jpg

post-695-0-86274700-1434397974_thumb.jpg

post-695-0-57389700-1434397977_thumb.jpg

post-695-0-07829100-1434397980_thumb.jpg

post-695-0-12780500-1434397984_thumb.jpg

post-695-0-07655700-1434397987_thumb.jpg

post-695-0-64632800-1434397989_thumb.jpg

post-695-0-43163700-1434397992_thumb.jpg

post-695-0-57634800-1434397995_thumb.jpg

Am reusit de am mai facut cate ceva zilele astea, si anume:

 

- facut detailing interior din surub fata pana in surub spate (merita o atentie de genul asta) - au tinut masina 4 zile LOL ...

Nu existau mirosuri neplacute in ea, in schimb era plina de pete de transpiratie (fiind tapiterie de culoare deschisa, se cunoaste), varsari de tot felul din partea copiilor :smile: si nu in ultimul rand de praf imbibat in tapiterie.

- la exterior spalata, degresata si data cu ceara solida + tratare si lustruire jante

- curatat motor (de data asta doar sters)

- aplicat inscriptie V O L V O pe portbagaj (multumesc Mihai) - nu imi displace dar parca arata putin ciudat :D

- schimbat stergatoare (multumesc Alex)

- facuta presiune roti

 

De cand am masina, nu lipsesc din ea broscuta si renumita musca (cred ca asta a venit din fabrica odata cu masina) :D

Continuam ....

post-695-0-74875600-1434397844_thumb.jpg

post-695-0-47563600-1434397847_thumb.jpg

post-695-0-36141700-1434397850_thumb.jpg

post-695-0-72347900-1434397852_thumb.jpg

post-695-0-35588700-1434397855_thumb.jpg

post-695-0-11813400-1434397858_thumb.jpg

post-695-0-42713900-1434397860_thumb.jpg

post-695-0-75548600-1434397863_thumb.jpg

post-695-0-82783300-1434397866_thumb.jpg

post-695-0-49123200-1434397869_thumb.jpg

post-695-0-02830500-1434397887_thumb.jpg

post-695-0-89985900-1434397889_thumb.jpg

post-695-0-63588100-1434397892_thumb.jpg

post-695-0-14952100-1434397896_thumb.jpg

post-695-0-78213300-1434397899_thumb.jpg

post-695-0-69496300-1434397901_thumb.jpg

post-695-0-87640200-1434397904_thumb.jpg

post-695-0-94157100-1434397907_thumb.jpg

post-695-0-29277800-1434397910_thumb.jpg

post-695-0-77170200-1434397912_thumb.jpg

post-695-0-66976100-1434397924_thumb.jpg

post-695-0-59826700-1434397928_thumb.jpg

post-695-0-29357500-1434397932_thumb.jpg

post-695-0-86385500-1434397935_thumb.jpg

post-695-0-74095400-1434397938_thumb.jpg

post-695-0-08442000-1434397941_thumb.jpg

post-695-0-76187900-1434397943_thumb.jpg

post-695-0-04795600-1434397946_thumb.jpg

post-695-0-62298000-1434397949_thumb.jpg

post-695-0-03915000-1434397952_thumb.jpg

post-695-0-30712400-1434397971_thumb.jpg

post-695-0-86274700-1434397974_thumb.jpg

post-695-0-57389700-1434397977_thumb.jpg

post-695-0-07829100-1434397980_thumb.jpg

post-695-0-12780500-1434397984_thumb.jpg

post-695-0-07655700-1434397987_thumb.jpg

post-695-0-64632800-1434397989_thumb.jpg

post-695-0-43163700-1434397992_thumb.jpg

post-695-0-57634800-1434397995_thumb.jpg

inscriptia cu volvo de unde ai luat o?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

De la Shpeedy de pe forum :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am schimbat la dric uleiul de la servo-directie, bine-nteles i am facut si un flush. Uleiul scos era un maroniu incert(batea spre negru :lol: )  acum e verde ca iarba :D ,  am desfacut, curatat si uns ventilatorul de la senzorul interior de temperatura, vad ca acum nu mai mesteca piulite, siiii am indreptat bratele de la stergator, acum sunt paralele cu parbrizul, finally nu mai caraie/sare stergatorul de la sofer cand revine. 

 

Edited by Brava
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am curatat si eu ventilatorul ala de la senzor de cateva ori.Tace o perioada si dupa incepe iar sa faca galagie. La mine face de zici ca e aspirator/blender :D

Solutia cred ca e sa iau de la o clima mai tanara,nu neaparat ca ani ci ca si ore de functionare unul mai in mintile lui. La serva ai observat vreo diferenta dupa ce ai schimbat uleiul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now