DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

La 10.3.2016 at 9:44 PM, paunionutz a spus:

Zilele trecute am descoperit ca aveam un surub rupt in  capul planetarei. Ieri am schimbat capul cu unul sh... care  batea :). Azi am schimbat cu unul  nou care nu mai bate :)

@Matrixxx se gaste pe olx o telecomanda identica. O vinde chiar Sandro de pe forum. Asa ca nu este chiar o comoara, dar sincer sa fiu nici foarte utila nu cred ca este. Doar sa fie pe lista la optionale, ca in rest... nu vad in ce situatii o poti folosi

 

Daca te referi la asta http://olx.ro/oferta/telecomanda-volvo-ID1UOOP.html nu se potriveste la radiourile SC e pentru variantele mai noi.

Ca nu e utila soferului e clar :D Juniorul in spate in schimb sigur se bucura sa aiba asa ceva la indemana :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi, acum...i-am schimbat burduful planetara spre cv - dreapta. Urmeaza dreapta care a inceput sa "lacrimeze".

Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, Dinoco a spus:

Astazi, acum...i-am schimbat burduful planetara spre cv - dreapta. Urmeaza dreapta care a inceput sa "lacrimeze".

Sent from my iPad using Tapatalk

I know  the feeling. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aseara am reusit sa-i reglez frana de mana. Nu tine cum as fi vrut eu, dar este ok. Astazi i-am pus cotiera spate cu compartiment pentru.... ceva :D si cu suport de pahare :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In loc de distantierul standard de la saboti, pune unul de la 850 si fa reglajul intai acolo.

O sa tina beton dupa, daca ai si cablurile in ordine.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 pt ce zice nenea Pedala. La mine sunt reglate asa de bine ca abia trag maneta la primul clic si totusi nu freaca daca e lasata jos. Trebuie sa o mai las din reglajul manetei acum :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fix de 850 am reglaje. Dreapta tine bine, la stanga mai trebuie lucrat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica cablurile la intrarea in fuzeta... sau unde mai sunt prinse pe traseu. Sa nu fie crapate acolo. Laa mea aveam fix aceleasi simptome.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am schimbat uleiul , am trecut pe Valvoline 5w30 , sa vedem cum este :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce curiozitati au cate unii.... te anunt si eu cand mai am de testat diverse. Sa facem masina ta cobai :D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, paunionutz a spus:

Ce curiozitati au cate unii.... te anunt si eu cand mai am de testat diverse. Sa facem masina ta cobai :D

Are aceeasi norma , dar l-am luat direct de la producator si sa vad cum este dupa 15 mii :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut domnilor,eu saptamana trecuta am schimbat catalizatorul ca s-a crapat exact unde se imbina cu teava inspre spate si s-a dus crapatura sus pe catalizator,toata afacerea m-a costat 200£ si au pus unul custom de aici: https://m.facebook.com/Longlife-Stainless-Steel-Exhausts-116709165032885/.

Azi i-am pust obd2-ul pe ea ca am pus contactul si mi-a aparut "engine service required" si mi-a gasit eroare P0102,nu mai aveam timp si chef ca era frig afara dar maine ii curat MAF-ul sa vad daca acolo e problema,trebuie sa-i schimb si conducta care iese din turbina ca e fisurata si suna ca si un autobus care deschide usile,numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luni am schimbat la XC90 toate tampoanele motorului, bucsele de bascula dreapta si stanga (lemforder toate 4) si telescoapele de la haion si capota. Am trecut si pe la geometrie dar totul era ok.

Marti am schimbat la s80 2 tampoane (cele rotunde) si cel din dreapta motorului. Celelalte 2 erau schimbate recent. Am mai schimbat amortizoare fata-spate - KYB, flansele pe fata pe Sachs, un cap de planetara de pe partea stanga (SKF) si lampile de gabarit de pe bara fata (erau topite ca pusesem becuri de 5w in loc de 3w). Amortizoarele de pe fata sunt facute in Spania si cele de pe spate in Japonia. Amortizoarele originale au tinut 223 000 km de Romania. Singurul curs era cel de pe stanga fata care era POMPA. Azi urmeaza gemoetria.

Schimband toate tampoanele originale la xc90 am observat la cele 2 rotunde asa: La unul facut/ambalat de Febi unde trebuia sa scrie Volvo era razuit, la celalalt (lemforder) unde trebuia sa scrie pe eticheta Volvo nu scria nimic. Pana si sfoara aia de pe el era identica. La fel si cu cel de sus si jos. Daca ma tin ca la s80 100 000 km e super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca FEBI nu fabrica tampoanele alea ci le cumpara de la Lemforder sau Corteco ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe 19martie am dublat valoare s40 ului.

I-am schimbat ambreiajul OE...si-a traiat traiul, si-a mancat malaiul toti cei 282.000km.

Daca tine si asta inca 80-100k km ma declar multumit. :D

 

IMG_6537.JPG

IMG_6535.JPG

IMG_6536.JPG

IMG_6541.JPG

IMG_6543.JPG

6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Luat un etrier sh pe dreapta fata, care arata foarte bine. Probabil nu departe de a fi nou. Stiam ca e bai cu cel vechi al meu. Garniturile sunt ok, nu curge nimic, vis! Curatat, degresat, feroxat si vopsit in hauriu sa semene cu restul de pe masina. Total, incredibila suma de 75 de lei. Inca ma gandesc sa golesc pusculita pe ceva upgrade.

-Am vopsit cateva repere cu vopsea volvo originala. Acum asteapta polisarea lacului nou. Am si vazut cat de ciudat arata masina fara rack-urile de pe acoperis.

Good times to come!:love5:

Share this post


Link to post
Share on other sites

i-am pus suport de pahare cu jaluzea (c70 rear)

Multzam @Vic: 

image.jpg

image.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Montat nuca schimbator iluminata si schimbat ledurile ambientale din plafoniera, din verde in rosu!

IMG_3207.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este originala Ford! Am gasit-o pe la dezmembrari, dar se poate comanda si noua, insa pretul este destul de mare!

Sper sa nu se considere reclama : http://www.catalog.altgradauto.ro/articol/Accesorii_auto,_intretinere/Cotiera,_schimbator,_pedalier/Nuca_schimbator,_5_trepte,_iluminat-5135.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am tras un fir din blocul de lumini, astfel se aprinde doar cand pornesc pozitiile/faza scurta! Nu mai stiu ce culoare avea firul de la care am alimentat-o, dar se poate gasi relativ usor, cu un aparat de masura si cu pozitiile pornite!

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 4/8/2016 at 9:34 PM, trancenergy a spus:

i-am pus suport de pahare cu jaluzea (c70 rear)

Multzam @Vic: 

image.jpg

image.jpg

Adica,este luat de pe un c70?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now