DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Acum 2 ore, Claudiu T a spus:

Pai asta e chestia la mine, miroase urat dupa ce folosesc AC, in timp ce il folosesc nu se simte, dar dupa ce il opresc trebuie sa deschid geamurile... :))

O sa incerc sa dau cu caldura, poate poate reusesc ceva. Tu nu ai avut niciodata probleme cu miros neplacut venind pe ventilatie ?

ba da . Solutia oferita de  @pedala

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

- am verificat compresia motorului (a iesit bine, pe cilindrii 1-4 identica, iar pe al 5 cu 5% mai putin decat ceilalti);

- mi-au gasit o urma de ulei undeva sub distributie (am curatat si urmeaza sa monitorizez zona);

- am o eroare permanenta pe unul din senzorii acoperisului ( sensor hall 3)

Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa mea de apa incepuse sa ridice piciorul ca un caine la copac, eu nu gaseam unde dispare antigelul si "some poo came out" la faza asta pana m-am prins de problema.

Deci i-am facut distributia: -role INA, curea Gates, damper distributie oe (refolosit), siguranta damper oe volvo, pompa apa aisin. 

-Termostat nou - volvo oe.

-Reinnoit antigelul (G12 roz) si aditivat cu Motul MoCool (la sfatul lui VLP. Il tin sub observatie sa vad daca e ce trebuie.)

Si inca cateva nimicuri:

-Izolare fire de la plutitorul de nivel la vasul cu lichid de parbriz, ca dadea cu litele p-afara.

-Verificare bujii.

-Verificare joc turbo.

-Inspectat burta masinii si gasit un burduf de planetara spart.

-Revopsit si "plimbat" etrierele de frana.

-Tras de roti.

-LED-uri noi la nr. de nmatriculare si in cluster.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Termostatul il puteai lua pe Wahler direct, e ieftin si e OE :)

Iar antigelul trebuie sa fie VERDE sau ALBASTRU, nu roz volkswagen

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai ca la cateva secunde dupa ce opresc AC miroase...Si oricum il opresc cu 5 minute inainte de a ajunge ca sa apuce instalatia sa sa linisteasca, nu opresc niciodata motorul cu AC pornit.

LE: scuze, acum am vazut ca s-a decalat postul.

Edited by Claudiu T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diferenta e fix colorantul la antigel. Plus ca daca-i roz, cristalizarea se vede mult mai usor cand se usca daca picura undeva.

Nu comenteaza, stai linistit.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este adevarat. Colorantul este diferit in fuctie da co

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdane te inseli amarnic legat de antigel...dar fiecare pune ce vrea in masina lui

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma ce se intampla daca se pune antigel roz in loc de verde/albastru? Se strica ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nam stricat nimica , v50-u a mers cu roz , v70 a mers cu tot felul de mixuri . 

Dar daca ar fii sa aleg as pune albastru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Absolut nimic. Dupa spusele fostului propietar a mea inca de cand era in Italia are antigel roz. Adica de peste 10 ani. Nu ma bag in polemici cu nimeni, n-are rost. Fiecare stie cu ce a avut exerienta cea mai buna.

Este adevarat ca exista masini, cred ca unele japan, care nu le place daca nu au antigelul lor portocaliu, dar in cazul de fata, nu are treaba whiteblock-ul cu culoarea antigelului. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomand cu incredere antigel Volvo OE stai linistit ca ai pus ce trebuie si in plus este mai iefintin fata de un antigel aftermarket.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La un amic cu un 850 10V din 96 am avut un mic "maraton" de surubaiala

Prima sarcina a fost sa inlocuim discuri si placute de frana fata spate si toate furtunele de frana, cele de pe spate fiind inca cele originale (20 de ani si 494.000km).

Cand am inceput cu fata am vazut ca burduful de la planetara stanga era deja crapat bine asa ca l-am schimbat .

Placute si discuri pe fata ATE fara surprize.

Apoi a urmat spatele. Aici eram deja psihic pregatit ca ceva sa mearga "haisa". Furtunul de care vine de la blocul ABS si intra in repartitorul de pe spate nu a vrut in nici un fel sa cedeze si pana la urma a fost nevoie sa taiem conducta samd.

Al doilea furtun nu vroia initial dar am dat jos toata conducta de la repartitor pana la etrier si a mers pana la urma.

Restul fara probleme.
Apoi a urmat aerisirea si "spalarea" instalatiei. Totul bine si frumos pana cand am ajuns la cilindrul slave de la ambreiaj. Aici fusese schimbat atat demarorul cat si cilindrul. Pozitia surubului de aerisire era asa de aiurea ca am dat jos ventilatorul de la motor. Cu ocazia asta am vazut ca, cablul albastru de masa de la motor era rupt complet si zacea pe cadrul de sustinere al motorului. Demontat cablul de masa complet si am crimpat un conector nou si remontat la loc.

Planul initial era ca sa stam cam 3 ore in service (inchiriat elevatorul). Pana la urma am stat 7!

De la service am mers la el acasa si am continuat :)

Inlocuit stecherul ABS de la unitatea de comanda care la el era distrus si avea erori aleatoare din cauza asta. A cumparat un conector nou si am "replantat" fir cu fir in cel nou. Doar 2 cabluri au trebuit sa primeasca conectori mini ISO noi restul au cooperat.

Apoi am montat scaunul de la sofer comandat electric (cu cablaj), montat modul Yatour cu Bluetooth si schimbat capac la consola din mijloc.
Alte 4 ore au trecut si am plecat acasa stresat ca nevasta ma va scalpa (tipul sta la vreo 60km de mine si cam 1 ora fac un dus :) )

A ramas pe lista de ToDo: schimbat usa haion cu una de la V70, portiera sofer, etrieri spate (erau varza), schimbat reling, bucse punte spate, stabilizatorul de pe fata.

Din pacate nu am facut mai multe poze fiind presat de timp...

2016-05-14 11.41.40.jpg

2016-05-14 11.41.56.jpg

2016-05-14 18.21.44.jpg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai primeam curent pe faza scurta stanga asa ca ieri 3 ore am cautat firul intrerupt. Intr-un final am gasit intreruperea, cumparat papuci noi, fir prelungit cu unu de 0,6 care mi se pare cam subtire si treaba rezolvata. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat la xc90 flyer-ul la alternator, lichidul de servodirectie, arcul la pedala de ambreiaj si cele 2 tampoane de la capacul motorului.

La s80 am schimbat filtrele si uleiul (toate mann mai putin cel de polen) si lichidul de servodirectie. Mi-a fost uns motorul de la clima si pedala de ambreiaj. Amandoua scartiau...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am inlocuit duzele de spalare a parbrizului < 30655605 > cele vechi s-a copt plasticul de la caldura si le-au pocnit piciorusele de prindere si lampa de nr. spate < 15-0229-00-9> o lamela de contact era oxidata rau iar cand am scos lampa s-a si rupt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am curatat cu solutie plafonul, scaunele si toata mocheta s80-ului. Am tras solutia cu aspiratorul din mocheta...si a iesit muuulta negreala.
 Ca tot mai avem in familie un s40 (al verisoarei mele)...i-am curatat si ei tot interiorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat si eu Ursului blana(bara,farurile si oglinzile) dar tot urs ramane:))

IMG_20160520_161339.jpg

IMG_20160520_161332.jpg

IMG_20160520_161357.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat chit ambreiaj+volanta(din cauza rulmentului,care,dimineata facea galagie).Am observat pe partea de jos a filtrului  de aer o pata de ulei,ce credeti,sa fie un semn al turbinei?

Edited by mario74

Share this post


Link to post
Share on other sites

am montat interiorul nordic oak

multumesc pentru ajutor@Dinoco

11c48c9bc5150662cc8017c3a9ec7075.jpg

e47651a6006f9e19e83fa3ac811c2d59.jpg

Sent from my iPad using Tapatalk

8 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am cumparat azi 2 litri de ulei pentru cutie si 1 litru lichid de frana,la sfarsitul saptamanii,urmeaza distractia....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri un prieten mi-a polishat si a lacuit farurile la xc90. Au iesit ca noi...;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inlocuit cele 2 becuri de la pozitie W5W cu leduri :)

 

image.jpeg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 26 minute, CataP a spus:

Am inlocuit cele 2 becuri de la pozitie W5W cu leduri :)

 

image.jpeg

Cat de bine arata !

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, CataP said:

Am inlocuit cele 2 becuri de la pozitie W5W cu leduri :)

Da-mi si mie niste info legat de asta. Ce fel de leduri ai pus? La mine parca sunt niste lanterne de alea mici cu bateria foarte slaba. Le-as face un upgrade/schimb. Le-as folosi si ca lumini de zi, sincer sa fiu, ca sa nu tin faza scurta tot timpul pornita, dar nu e soft pt asa ceva, plus ca cica ar fi ilegal... sunt lumini de stationare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now