DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Astazi i-am schimbat cutia de viteze si o planetara. Totul este ok acum

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 4/17/2016 at 10:15 AM, mario74 a spus:

Multumesc,comanda expediata(volvozone.eu)

Duminica placuta!

Si? A ajuns suportul? Cum ti se pare? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ajuns,a ajuns numai ca nici nu am desfacut pachetul inca,vroiam sa-l montez odata cu alte cateva noutati,printre ele si unitatea dedicata de la bluepower,pe care am comandat-o acum o saptamana.....;):rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, mario74 a spus:

De ajuns,a ajuns numai ca nici nu am desfacut pachetul inca,vroiam sa-l montez odata cu alte cateva noutati,printre ele si unitatea dedicata de la bluepower,pe care am comandat-o acum o saptamana.....;):rolleyes:

ooo, s-o stapanesti sanatos!Asteptam un review. Am citit multe despre calitatea sunetului dupa instalarea ei, dar nimic concret. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar ce ai patit Ionut de a trebuit sa schimbi cutia?

Sent iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

A făcut trosc și a pierdut partea de grup. Adică nu mai învârtea planetare iar ca sa fie tortul mai cu cireașa s-au dus și canelurile unei planetare.

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Surubait 10 ore la 850-ul 10V din 96 al unui prieten care are 494.000km facuti

  • schimbat toata suspensia fata (amortizoare, arcuri, flansa amortizor etc).
  • schimbat bara stabilizatoare transversala
  • schimbat toti suportii motor inclusiv insertiile IPD pentru "jug" si cei superiori
  • inlocuit modul ABS cu unul recositorit (beleaua a fost de fapt ca unul din suruburi era deja varza si l-am pilit cu un dremel ca sa scot modulul
  • inlocuit cele 2 cabluri de masa care sunt sus la chiulasa
  • inlocuit cele 4 bucse punte spate
  • schimbat "heat shield" de la esapament care era terminat de rugina
  • schimbat suportul final pentru esapament deasemenea ruginit
  • schimbat prinderea conductei de alimentare rezervor - ruginita
  • montat strut bar pe fata

Fun fact :)

Ostilitatile s-au desfasurat  intr-un service unde inchiriezi elevatorul si faci singur ce crezi de cuvinta. Patronii sunt din Polonia la fel si angajatii. Cum majoritatea angajatilor nu prea rup germana am vorbit cu ei in poloneza (am mai fost de cateva ori pe acolo). Azi cand am terminat de surubait am dat masina sa faca geometria.

I-am dat meseriasului ponturile de unde se regleaza (plus puncte pentru el cu nemtii m-am certat de cateva ori pe motiv ca "pe spate nu se regleaza nimic" :( )

Masina de langa elevatorul pentru geometrie era un Mercedes Bus inmatriculata in Romania. Oamenii au fost foarte curiosi legat de Volvo :) La un moment dat dupa ce vorbisem cu meseriasul din Polonia i-l intreb din senin pe unul din romani daca schimba rulmentul pe spate. Tipul a ramas interzis total si prima reactie a fost sa ma intrebe de unde am invatat romana :D . I-am explicat ca totusi am trait 24 de ani in Iasi...la care "dar atunci poloneza de unde stii?!" "Pai nevasta ... limba dusmanului (soacra :D ) trebuie stapanita :)

Poze din pacate putine ca am fost presati de timp...
 

2016-06-18 20.35.50.jpg

2016-06-18 20.36.08.jpg

2016-06-18 20.36.24.jpg

2016-06-18 20.36.42.jpg

Edited by Cristian Scutaru
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curatat si gresat culisele de la geamul pasagerului, ca abia se mai misca

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 cauciucuri noi pe fata, de la continental conti-sport 5 am trecut la Michelin PS4

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbul de 10 mii (filtre+ulei) ajutat de Midnight Caller. Multumesc pentru asistenta Alex :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anytime, my good man :) Sa-mi zici cum te trezesti maine dupa filtrul de polen :)))

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eram pe autostrada, in jur de 120-130 km/h. Motorul a inceput sa trepideze si sa piarda putere. In 100 de metri nu se mai accelera si a trebuit sa trec pe banda de urgenta si sa opresc. Am incercat sa-l repornesc dar nu a mai vrut. 

A urmat platforma, service auto si reparatie. A trebuit schimbata valva EGR. Dupa schimbare am facut in jur de 350 km, pare sa fie ok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimba DIM-ul (Driver Information Module - Ceasuri de bord) cu una de pe o mașină din 2004, ceasurile sunt cu inele cromate și iluminarea cu LED.

DIM-ul meu: an fabricație mașină sfârșit de 2003, an fabricație DIM sfârșit de 2002

DIM-ul nou: an fabricație mașină 2004, an fabricație DIM sfârșit de 2003

volvo-s60-dash-upgrade-r.thumb.jpg.254b0

Cel de 2004 este plug&play pe mașinile fabricate între 2003-2004 și are tot soclu/mufa verde.

Mai am un drum în curând spre Bogdan G dacă are timp pentru mine să dâm km înainte în bord. :D Bordul acum îmi arată 82.500 de km iar eu am avut pe bord în jur de 194.000 km, ceea ce am citit este că bordurile între 2001-2002 preiau km ori de la DIM ori de la CEM în funcție de care are mai mult, iar pe cele de 2003-2004 rămâne kilometrajul de pe mașina donator.

Îi mulțumesc și aici lui @ionutz_lup pentru bord.

Ca și lucru interesant, aproape nici un cod de pe bordul mai nou nu era în totalitate aceeași ca pe cel veche, numai S/No care cred că este "software number", adică versiunea de soft în bord și tot nu am avut probleme. Pe forumurile de afară am găsit sfaturi cum că merge doar dacă toate codurile sunt aceeași. Noroc cu @Bogdan G și @ionutz_lup pe la noi, vă mulțumesc pentru sfaturi. :D 

 

Edited by arpi2390
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Montat eleron + folie geamuri .

Acum e mult mai bine :D 

202BGM.thumb.jpg.a23f112e13ec628b3b9cefb

6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Montat eleron + folie geamuri .

Acum e mult mai bine  

202BGM.thumb.jpg.a23f112e13ec628b3b9cefb47c3c2620.jpg

merg perfect cu MSW

Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clar. A și scăzut consumul de aer de la MSW urile alea . 😂

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat boxele fata, din usi (cu PIONEER TS-A1323I) si boxele spate (cu SONY XS-GT1338F). Difuzoarele originale erau destul de afectate (mai ales cele din fata, care aveau membrana rupta de jur-imprejur) si de aceea distorsionau chiar si la volum mediu. Nu cred ca s-a umblat vreodata pe acolo din 1998. Cu rabdare si indemanare am reusit sa le inlocuiesc cu bine. Acum se aude mult mai clar si distorsiunile acelea au disparut. Totusi nu ar strica si un subwoofer in portbagaj :) 

Poze cu difuzoarele originale Volvo

 

DSC01024.JPG

DSC01027.JPG

DSC01020.JPG

DSC01021.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joia trecuta am avut "client" und 850 "decent" modificat la care amortizoarele Bilstein B4 nu mai faceau fata (pe la peste 290kmh avea senzatia ca decoleaza de pe autostrada :D )

Au fost inlocuite bucsele punte spate (Lemförder cele din capete, originale cele din interior). Amortizoare si arcuri KW Varianta 2. La suportul motor s-au schimbat cele 4 bucse cu 4 piese confectionate din Delrin. Aici a mers perfect scula oficiala Volvo care taie si extrage bucsa veche.

Maine este programata masina ca sa fie facuta geometria.

 

2016-07-28 18.12.19.jpg

2016-07-28 16.45.36.jpg

2016-07-28 16.45.52.jpg

2016-07-28 16.46.07.jpg

2016-07-28 17.43.48.jpg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

290km/h ? La decolare sau aterizare ? :D 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Enjoy

 

 

 

 

 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, Bogdan G a spus:

290km/h ? La decolare sau aterizare ? :D 

Au "curs" peste 15k€ numai in Motor si cutie de viteza. Cu restul (tren de rulare si frana) cred ca sare de 20...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reparat incuietoarea de la centura care s-a stricat la fel ca la @Bogdan S Am cumparat un set de incuietori pentru spate. De demontat e foarte simplu cu o surubelnita relativ fina se scot "urechile" laterale. Atentie la arcul din interior :)

Am facut evindent si pe cea de la pasager care era deja usor crapata...

 

2016-08-09 14.07.51.jpg

2016-08-09 14.00.56.jpg

2016-08-09 14.05.07.jpg

2016-08-09 14.05.54.jpg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am luat masina de la service, A avut loc revizia generala, schimbat distributia, pompa de apa, re-vopsite rotile fata, reparat o indoitura la usa spate pe partea de pasager.

Ca masina de scimb am avut un XC70 D4 (superba masina + cutia automata de 8 viteze)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now