DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Schimbat la a mea suporturile pentru rezervor inclusiv cele 2 table care protejeaza rezervorul. Cea de langa teava de esapament nu ar fi fost cazul era inca ca noua (in afara faptului ca era murdara), restul "crocante"

2017-04-24 13.24.25.jpg

2017-04-28 12.15.06.jpg

2017-07-18 18.37.29.jpg

2017-07-18 18.37.38.jpg

2017-07-18 18.37.45.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam cat au costat piesele?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 minute, pedala a spus:

Cam cat au costat piesele?

Cred ca in total 100€, dar cum am scris tabla zincata sigur nu trebuie schimbata, eu de lene nu m-am uitat sa vad in ce stadiu se prezinta si am schimbat-o preventiv.

Rezervorul nu trebuie demontat, ajunge sa fie sustinut cu ceva ca sa nu streseze stutul de umplere si restul componentelor care sunt legate de el.

Mare atentie la surubul din spate care prinde ambele "benzi", piulita in care se strange se afla intr-o podea dubla si e la fel de pacatoasa ca piulitele care tin radiatorul in fata, in sensul ca se desprinde de caroserie si e nasol ca nu ai acces la ea.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 7/6/2017 at 6:47 PM, trancenergy a spus:

incearca un vpn ptr ip

ps: eu fol apple music, o alternativa destul de OK, la 5€/luna si primele 3 gratuite :)

Spotify merge 2 saptamani in alta tara dupa care il blocheaza si ceva mesaj cum ca l-a blocat.

E fica-mea in Anglia s-a relogat de acolo si acum merge. Oricum, niste gainari, adica noi n-avem fata de spotify, dupa ce trec si astea 2 sapt astept pana o sa fie oficial in Romania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maurice, cred ca poti sa il reactivezi si din tara folosind un VPN (nu proxy). Sunt sanse mici sa blocheze toate metodele de... evitare a regulilor. :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Facut un pic curat in compartimentul motor :)

img-mt-2767053029467768586-asset-5919069773376472990.JPG

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta inseamna...un pic curat ?!?  E mai curata ca atunci cand a fost noua !

:hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am actualizat hartile de pe navigatia masinii. Mai mult ca sa fie, nu ca aveam nevoie. :)

20170730_215534.jpg

Edited by costin96
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 850 10V al unui amic intr-un maraton de surubaiala duminica (10 ore):

  • schimbat haionul cu unul de V70 si activat si al 3-lea stop de frana. "Maruntaiele" mai putin cablajul au fost toate preluate de la haionul vechi, ca sa poata pastra incuietoarea.
  • schimbat portiera soferului unde a fost preluata oglinda "veche", cablajul si incuietoarea.
  • pregatit portierele din spate pentru geamuri electrice (cablaj de la stalpul B schimbat) si unitatea de comanda din consola din mijloc
  • schimbat toata unitatea schimbatorului de viteze, la cel vechi era rupt sacul.
  • schimbat bancheta spate complet cu una la care arata pielea impecabil.
  • schimbat relingul, cel vechi ruginea de toata frumusetea. Mai trebuie schimbate cele 6 suruburi, si ele sunt "varza"
  • Masca capota schimbata cu una noua originala
  • suporti pentru bara din spate schimbati si montat aparatorile de noroi in spate
  • clapeta de recirculare reparata (fusese impinsa cu forta prea jos si motorul nu o mai putea misca).

Heck.jpeg

Heck2.jpeg

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Retrofit bord digital si schimbator viteze la BG Motors.

20171003_164706.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa le porti cu plăcere . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am terminat de schimbat bascula stanga fata.Nu stiu ce marca e, are niste initiale, BMKS & CMKS.  Am fost sfatuit de un mecanic ca bucsa mare e dusa. Am dat-o jos, nu arata rau, pivotul (Triscan) e ok, bucsa mica e ok, cea mare se misca mai tare decat cea noua, dar mai mergea. I-am pus o bascula marca TRW. Calitativ e ok, ce nu imi place sunt piulitele de pe carcasa bucsei mari, fiecare piulita e prinsa prin doua puncte de sudura, bucsa veche parca sta pe o saiba mai mare. Nu ma asteptam sa mearga asa de bine noua bascula, montarea ei. Nu am dat nici scutul de noroi jos si nici altceva, doar bascula. Pivotul cu WD40 si cateva lovituri de ciocan lateral, a iesit fara mari probleme. La montare a fost mai greu cele doua suruburi de la bucsa mare, dar in cele din urma a mers. Am luat un separator de pivot de pe Amazon, nu am putut sa-l folosesc, nu valoreaza 18 euro cat am dat pe el. L-am trimis inapoi. Cealalta bascula e ok. Normal se schimba amandoua?

 

 

IMG_20171004_154948.jpg

IMG_20171004_155013.jpg

IMG_20171005_171608.jpg

IMG_20171005_171619.jpg

IMG_20170925_202000.jpg

IMG_20171005_171747.jpg

IMG_20171005_173430.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce m-am chinuit intr-o dimineata sa-i gasesc R-ul cutiei, pentru a iesi din parcare, am schimbat bucsele timoneriei, cele de langa cutia de viteze :)

Acum intra foarte usor si precis in orice treapta - e o joaca de copil. Cred ca nu a mai fost asa din primii ei ani de viata :D

Cu aceasta ocazie vreau sa multumesc comunitatii volvo pentru informatiile gasite. :rolleyes:

 

La baza muntilor Bucegi, parcare Manastirea Caraiman, nov 2017

DSC01251.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am facut cadou de Mos Neculae V50-ului meu un kit de ambreiaj + volanta SACHS (2290 601 017), 1680 Ron.
Nu i l-am dat inca, mai astept o saptamana sa se elibereze mecanicul. Manopera am gasit-o la 450 de lei si o zi jumate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12.04.2017 at 9:18 PM, TitiB said:

Cum la 222.222 Km n-am apucat sa-i fac poza, am incercat sa-i aliniez (drept am zis!!) acele din bord :D.

... nu prea mi-a iesit, mai incerc.

WP_20170411_17_56_06_Pro.thumb.jpg.673f3

Pot dormi linistit acum.

IMG_20171201_143929.thumb.jpg.16b4dc87e6IMG_20171201_143957.thumb.jpg.91bc891284

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achizitionat federspanner si inlocuit flansele de la amortizoare cu flanse Volvo de XC90 Made in Romania

Cam scumpe piesele OEM, dar se pare ca fele AM nu pre fac fata drumurilor patriei. Flansele vechi au apr 2 ani jumate si cam 65k km. Sachs.

Sunt curios cat vor tine cele OEM. Au costat 89 euroi la wikingerparts.deedd2db03d79dbd6ee057ceaa4905a6d9.jpg8b3409cf1834bf0f22bf503402197cd7.jpg

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inlocuit amortizoarele spate cu amortizoare OEM (second in stare excelenta). Deci este o diferenta semnificativa intre Sachs OEM si Sachs AM.c42132fd9de53e08ab466bda02daac71.jpg328c3ba3cfe5de6b6cc0ace9461750ba.jpg

Din cele AM dupa 2 ani jumate curgea ulei. Nu au mai mult de 65000 km. Cele OEM au apr. 250.000 km (rulate in Germania cei drept) si se tin foarte bine.

Edited by kecs
completare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achitat impozit pe anul curent. Nu stiu altii de ce au 800 si ceva de lei de plata... Se pare ca eu-s mai ghinionist.

Screen Shot 2018-03-09 at 23.09.31.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am inlocuit amortizoarele spate cu amortizoare OEM (second in stare excelenta). Deci este o diferenta semnificativa intre Sachs OEM si Sachs AM.c42132fd9de53e08ab466bda02daac71.jpg328c3ba3cfe5de6b6cc0ace9461750ba.jpg

Din cele AM dupa 2 ani jumate curgea ulei. Nu au mai mult de 65000 km. Cele OEM au apr. 250.000 km (rulate in Germania cei drept) si se tin foarte bine.

Pai nu prea se pupa din poza,unele sunt nivomat iar altele sunt normarle iar in acest caz trebuiesc schimbate si arcurile.

Sent from my iPhone using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am inlocuit amortizoarele spate cu amortizoare OEM (second in stare excelenta). Deci este o diferenta semnificativa intre Sachs OEM si Sachs AM.c42132fd9de53e08ab466bda02daac71.jpg328c3ba3cfe5de6b6cc0ace9461750ba.jpg Din cele AM dupa 2 ani jumate curgea ulei. Nu au mai mult de 65000 km. Cele OEM au apr. 250.000 km (rulate in Germania cei drept) si se tin foarte bine.

Pai nu prea se pupa din poza,unele sunt nivomat iar altele sunt normarle iar in acest caz trebuiesc schimbate si arcurile.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mersi frumos. Nu stiam. Deci schimb si arcurile. Mi s-a parut mie ca fundul masinii sta un pic sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,hai sa ne lamurim.

Care au fost intial pe masina?Cele groase sau cele subtiri?Cele groase sunt nivomat si (ar trebui) pastreaza garda la sol in aceiasi pozitie cand este incarcata,dar de cele mai multe ori sunt blocate la maxim si unul nou este cam 800 euro.Arcurile pentru aceste amortizoare sunt mult mai moi.

Si acum pun intrebarea care ma roade de cand am vazut poza: De ce amortizoare second hand?Diferenta de pret nu cred ca a fost considerabila ba chiar de cele mai multe ori cei care dezmembreaza vand mai scump decat piesele noi.

Sent from my iPhone using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cele subtiri au fost pe masina initial (puse tot de mine).

Eu mai am un V70 2.5 TDI 2001, neinmatriculata, atinsa bine pe lateral, masina care este donatoare de piese pt. D5-ul daily driver.

Din lipsa de fonduri am pus acestea groase pe masina (doar le-am demontat si montat pe masina mea, fara nici un cost). Nu sunt blocate, am reusit sa le comprim un pic, insa sunt muuuult mai tari decat cele subtiri.

Multumesc mult de lamurire, zilele astea ma apuc si schimb si arcurile.

As mai avea o intrebare: este posibil ca si cele din fata sa fie nivomat pe masina donatoare? Daca amortizoarele mele pe fata, Sachs AM, inlocuite de vreo 70.000 km, nu au probleme, are rost sa pun si pe fata nivomat second cu tot cu arcuri (in ipoteza ca si pe fata sunt nivomat)?

Oricum ma bate gandul sa fac un test de amortizoare la un service ITP. Nu costa o avere. Dar mai intai desfac strut-ul la masina donatoare sa vad ce amortizoare are.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intretimp m-am lamurit citind printre postarile mai vechi pe forum:

1. nu exista nivomat pe fata

2. in afara de arcuri mai trebuiesc schimbate si "clopotele" in care vin acestea.

Deci va trebui sa ma apuc de lucru cat de curand.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 13 ore, kecs a spus:

Intretimp m-am lamurit citind printre postarile mai vechi pe forum:

1. nu exista nivomat pe fata

2. in afara de arcuri mai trebuiesc schimbate si "clopotele" in care vin acestea.

Deci va trebui sa ma apuc de lucru cat de curand.

Din cate stiu eu, trebuie si clopotele

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now