mao

youtube & more...

913 posts in this topic

Mai vechi asa da inca merge :smile:

Adică cum, mai vechi? Adică, acuma, la data curentă-s "milfuri"? ;D Edited by HEIMÐALLR
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offfffffffff! Mi-ai luat-o inainte !!!!

Edited by alinbuga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-s tarani , mai Haimdrlllll ,sunt...DACi ! :P

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

DACi mai putin, slavi mai mult . :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil niste extraterestii pt ca eu refuz sa cred ca ne tragem din daci . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca doar seamana . :laughing7:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cretinatate(desi merita si ovatii) la cote maxime.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo la apa...

post-3416-0-59182400-1393429488_thumb.jp

post-3416-0-85193000-1393429494_thumb.jp

Edited by VictorGheorghe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un C30 prin București, nu este filmulețul meu

http://View My Video

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caseta 100%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer m-a bufnit rasul cand am vazut ca o ia razna :)

O avea vreun pitic sub capota care trage de ea stanga-dreapta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mai fost postat si nu a crezut nimeni . :P

Edited by Bogdan G
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cineva tot crede.

Daca a mai fost sa stearga un moderator postarea

iPad using Tapatalk

Edited by VictorGheorghe

Share this post


Link to post
Share on other sites

nici formula 2 nu ajunge la 10.000 rpm. IN urcare !

Un motor normal de 900-1400 cp NU urca mai sus de 8500 rpm, chiar daca e in 12 cilindri.

Fizic, nu se poate din cauza supapelor. Acestea nu pot face ciclul inchis -deschis.

.La formula 1 , da, se poate, insa nu sint supape normale. Sint cu solenoid. Nu sint comandate mecanic.

Nici s2000 nu urca mai sus de 8500 desi are pe bord 10.000.

In nici un caz un motor de volvo nu poate disipa caldura la 7500 rpm. Sare in aer.

Cel mai performant motor fiabil volvo il am eu pe rs. Nici asta nu poate 7500 decit 5-10 sec.

Numai motoarele racite cu aer cu turbina de racire pot disipa multa caldura. Restul sint smecherii.

Nu luati in seama un consum de 1L pe minut : asta nu e consum de benzina arsa ci de benzina consumata. 25% se arde , restul de 75 % raceste cilindrul.

La rs doar 8% din benzina arde in regim de cursa, restul e antigel.... :hello2: Cum credeti ca ajung la 110 % consum in regim de cursa ?

Adica 50 km cu 55 L combustibil.

Pot aprine focul cu evacuarea dupa 10 km de cheia. E si pe youtube ceva asemanator. Ca sa nu mai zic de donatorii de organe care ridica picioarele cind trec pe linga ei.... :smile:

Andule, cind esti gata de prajit ? :)

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai performant motor scos de Volvo vreodata este T6-le de 3L iar de rezistat rezista tare avand distributia pe pinioane fix ca la unele camioane, distanta intre pistoane e mare si permite presiuni foarte mari, mai mari ca la R unde exista cazuri de blocuri fisurate . Buba nasoala este ca nu se poate modifica softul foarte usor fiind Denso iar cine a scos performante din T6-le nou a facut-o cu ecu stand alone si clapeta de acceleratie pe fir . Ca idee poate peste 650CP motoru de 3L T6 cat despre turatie ai dreptate pe la ~7000 rpm se opreste .

Lexus LFA urca pana la 9500 rpm iar puterea maxima este la 9000 rpm si are un motor clasic mai putin materialele folosite, nu spun insa ca S60-ul ala poate ajunge la 380km/h, pt viteza aia trebuie sa reziste si tabla, dar un S60 poate atinge 300km/h daca are motor si anvelope .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai performant motor scos de Volvo vreodata este T6-le de 3L iar de rezistat rezista tare avand distributia pe pinioane fix ca la unele camioane, distanta intre pistoane e mare si permite presiuni foarte mari, mai mari ca la R unde exista cazuri de blocuri fisurate . Buba nasoala este ca nu se poate modifica softul foarte usor fiind Denso iar cine a scos performante din T6-le nou a facut-o cu ecu stand alone si clapeta de acceleratie pe fir . Ca idee poate peste 650CP motoru de 3L T6 cat despre turatie ai dreptate pe la ~7000 rpm se opreste .

Lexus LFA urca pana la 9500 rpm iar puterea maxima este la 9000 rpm si are un motor clasic mai putin materialele folosite, nu spun insa ca S60-ul ala poate ajunge la 380km/h, pt viteza aia trebuie sa reziste si tabla, dar un S60 poate atinge 300km/h daca are motor si anvelope .

Glumesti, nu ?

Chiar ai talent la glume.

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

In legatura cu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now