Sign in to follow this  
Followers 0
alexpopeystar68

E M S - ul asta

16 posts in this topic

Dupa segmentare ma gandeam ca am scapat definitiv de eroarea asta, care nu se stie de la ce poate fi;

imi amintesc ca prima data a aparut la doua saptamani dupa ce am luat-o, magarul de fost propietar nu

mi-a spus, evident, nimic despre asta; am fost la testere de 4 ori, a fost stearsa tot de atatea ori, dar apare

mereu, se mai sterge si singura, ma gandesc sa nu fie de la benzina sau de la o sonda lambda, ma rog,

zic si eu la intamplare; in cartea masinii scrie ca e in neregula "ignition system", dar bujii am noi, motorul

merge normal, nu da rateuri; ce sa fie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie la T4 o singura data mi s-a aprins becul ala galben. Masina a stat nepornita cam 2 luni si s-a descarcat bateria, si am ratat prima pornire. SI a ramas aprins. S-a stins doar cand am ajuns in curtea serviceului :P. Eroarea indica sonda lambda in afara parametrilor. Dar nu s-a mai repetat faza. Benzina folosita este Petrom 99+ si mai rar MOL Evo5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt de verificat punctele de masa de la motor. Eu am schimbat sonda degeaba, din cauza unui surub de masa slabit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie la T4 o singura data mi s-a aprins becul ala galben. Masina a stat nepornita cam 2 luni si s-a descarcat bateria, si am ratat prima pornire. SI a ramas aprins. S-a stins doar cand am ajuns in curtea serviceului :P. Eroarea indica sonda lambda in afara parametrilor. Dar nu s-a mai repetat faza. Benzina folosita este Petrom 99+ si mai rar MOL Evo5

E drept ca am pus de 95, cam 15 l, asta inainte s-o duc la service, pt ca la un petrom nu avea 99+, ziceau ca nu se vinde!

cred ca de la asta e; chiulasa de la tine e ok, motorul merge frumos, mersi mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nenea Popeye segmentarea motorului nu ajuta cu nimic, faptul ca blocul si/sau chiulasa sunt fisuratate si intra apa in cilindrii nu se rezolva prin segmentare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt de verificat punctele de masa de la motor. Eu am schimbat sonda degeaba, din cauza unui surub de masa slabit.

unde sunt acele puncte? cumva peste tot unde sunt si cabluri?

multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nenea Popeye segmentarea motorului nu ajuta cu nimic, faptul ca blocul si/sau chiulasa sunt fisuratate si intra apa in cilindrii nu se rezolva prin segmentare .

Pai chiulasa am schimbat-o, asta dupa ce a fost verificata la presiune cea veche, care era fisurata bine; desigur ca a fost verificata si cea pusa

in loc, ca si blocul motor, ambele sunt fara fisuri, de fapt nu mai pierde antigel, se vede si pe esapament si nu baga presiune in sist de racire,

nivelul e constant - cand e cald motorul e la max, cand e rece mai scade, dar se ridica din nou, deci e in regula cu antigelul, nu mai ajunge in

cilindri;

multumesc mult.

Edited by alexpopeystar68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci este o problema cu sonda lambda, prea mult antigel a inghitit saraca laugh.gif

Treci pe la mine cand ai timp si ma uit, se vede clar pe tester ce si cum, fara tester ne dam cu parerea ca babele la piata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci este o problema cu sonda lambda, prea mult antigel a inghitit saraca laugh.gif

Treci pe la mine cand ai timp si ma uit, se vede clar pe tester ce si cum, fara tester ne dam cu parerea ca babele la piata .

Multumesc mult, te sun, da sa stii ca acu sunt pe drojdie, reparatia m-a costat nu gluma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e problema de bani oricum sa vedem ce are prima data .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e problema de bani oricum sa vedem ce are prima data .

Eroare de presiune turbo!

O mufa pusa fara clic si apare EMS !

Ai un tester super, s-a dus pe defect mintenas, mersi mult, esti doxa.

Nu-mi vine sa cred, motorul merge ceas, sa nu-i fie de deochi!

CpNmTbooo pt toti volvistii !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eroare de presiune turbo!

O mufa pusa fara clic si apare EMS !

Ai un tester super, s-a dus pe defect mintenas, mersi mult, esti doxa.

Nu-mi vine sa cred, motorul merge ceas, sa nu-i fie de deochi!

CpNmTbooo pt toti volvistii !

Mam bucurat prea devreme : EMS-ul a reaparut ca o bestie extraterestra ce nu poate fi omorata!

si-a lasat pe undeva o samanta care ...... oare la reprezentanta ar gasi de unde este eroarea?

adica sa se duca la fix si sa vad cu ochii mei ca dispare cand ....... si dispare cand .... adica invers;

altfel am s-o duc asa pana cand o dau la fier vechi .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

EMSul poate aparea din varii motive, cine stie ce mufa sarita o mai avea masina :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie la T4 o singura data mi s-a aprins becul ala galben. Masina a stat nepornita cam 2 luni si s-a descarcat bateria, si am ratat prima pornire. SI a ramas aprins. S-a stins doar cand am ajuns in curtea serviceului :P. Eroarea indica sonda lambda in afara parametrilor. Dar nu s-a mai repetat faza. Benzina folosita este Petrom 99+ si mai rar MOL Evo5

Cred ca la mine e benzina, mai am in rezervor cam un sfert de 95, am pus de la un petrom care nu avea 99+ ! .... lene mare, deh, mambo...

@Bogdan G : presupun ca nu am alt conector, ar fi dat eroare la testerul tau si in plus nu vad cum ar pune la masa un pin,

poate doar sa stea oblic rau, adica sa fie rupt tumburusul de blocare si sa fi iesit din mufa; mai mult ca sigur e un fir

presat pe undeva de sasiu; asi putea sa afluu daca scot sigurantele pe rand, cu motorul oprit si masurat cu ohmetrul

chiar in locasul sigurantei respective, dar pt mine, un mambo(sorogit) e f greu sa ma aplec si sa scotocesc peste tot, poate

mai la vara; acu scot masa de la baterie si circul mai putin, deh, n-am nici pneuri de iarna, mai bine stau decat sa iau amenda crybaby2.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rand : Eroarea indica sonda lambda in afara parametrilor. Dar nu s-a mai repetat faza. Benzina folosita este Petrom 99+ si mai rar MOL Evo5.

Ai dreptate Rand, de cand am pus numai benzina 99+ nu a mai aparut EMS-ul si am mers peste 500 km; de fapt, in cartea masinii scrie ca motorul B4204T5 cere numai benzina de 98 !

Atentie posesori de T4, nu faceti experiente, e un motor pretentios .

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

Eu am pus si 95 uneori... rar, in cazuri extreme, si nu s-a aprins becul. E drept ca am pus doar atunci cand nu aveau 98 la pompa si aveam nevoie de benzina, si poate ca atunci m-a iertat :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0