Posted 1 Feb 2011 · Report post am comandat azi 5 buc= 5 milioane:( Păi, nici nu e mult. Cea mai ieftină pe care am găsit-o, la noi, a fost 61 RON (Febi Bilstein) şi, la acelaşi furnizor, cea mai scumpă (Champion) e 197 RON. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2011 · Report post cum nu e mult doctore? e juma din pensia lui tata Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2011 · Report post Păi, ce? Tu din pensia lui îţi cumperi bujiile? Chiar aşa ai ajuns? Ziceam că nu e mult în comparaţie cu alte preţuri. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2011 · Report post ...cea mai scumpă (Champion) e 197 RON. La mine a fost cea mai ieftina... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2011 · Report post Cât anume şi de care? Nea Nicu, tu de care ţi-ai luat? Presupun că Denso sau Bosch, nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2011 · Report post habar nu am roberto stie Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2011 (edited) · Report post Dar, măcar eşti sigur că-s bujii? Nu trebuie decât să te uiţi la ambalaje, că scrie acolo ce marcă sunt. Edited 1 Feb 2011 by Heimðallr Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2011 · Report post bujiiiiiiiiiiile sunt la arad eu la hunedoara nu bat pina acolo sa citesc ce scrie pe ambalaj----- mai am si ochelari -dar degeaba :lol: Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2011 · Report post Aha, am înţeles... Eram curios, că vreau şi eu să procedez la aceaşi manevră ca şi tine, adică să schimb bujiile, zilele astea, deşi încă nici nu le-am verificat. Ideea e că porneşte extrem de greu şi şi după ce porneşte, câteva secunde merge de parcă motorul vrea să se oprească. Aşa e şi la tine? Ce spray zici că foloseşti şi unde-l bagi? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2011 · Report post Bosch, NGK, Denso, Beru - Astea le vand eu, la aprox 100 de lei le am pe toate. Cele mai rapid le am livrabile NGK, asa ca NGK i-am adus lui nea' Feraru. Bosch tot la 100 de lei bucata ajungeau la mine doar in data de 7 =)), iar pana atunci se satura sa tot dea cu spray . Nu stiu ce e cu Champion la bujii dar Champion e marca low cost , e din grupul Federal Mogul, dar posibil sa fie asa bune bujiile alea cum ziceti voi. Champion se cumpara cand se vrea ieftin de tot, daca un filtru Mahle e 40 de lei Champion e 25. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2011 · Report post La mine a fost cea mai ieftina... Păi, uite poza, Adi. Azi am schimbat şi eu bujiile. Erau arse patru, ceea ce mă bucură, pentru că asta înseamnă că maşina a pornit la -14°C doar într-o bujie şi din compresie. Deci, compresia e bună. Cele vechi erau Beru. Cea din poză e singura care se mai aprindea. Am pus Bosch. Cinci, bineînţeles. Volvo PN 8631607 Preţuri, aici. Toată treaba am făcut-o la reprezentanţa Volvo din Cluj (Premium Cars). PS: Mao, acolo era şi V50-ul. Îl reparau de zor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2011 · Report post Felicitari pentru operatiune. Am invatat de mult ca in Romania poti cumpara o piesa (aceeasi piesa) si cu 15lei si cu 150lei... depinde cat de "marinimos" te simti... limita e doar cerul. Mie (cel mai frecvent) mi-au cerut ~80-90 pe Bosch si ~90-100 pe Beru. Am luat Champion cu 40 ron. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2011 · Report post La ce te referi? Consideri că am dat mult pe boşuri? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2011 · Report post La ce te referi? Consideri că am dat mult pe boşuri? Important e sa fi multumit. ...Restul sunt detalii si nu face bine la colesterol sa privesti in urma. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2011 (edited) · Report post Pe bord nu apare nici un mesaj de eroare cind se ard bujiile? De curiozitate ca eu oricum nu am incandescente. La mine cind se ard bobinele de inductie apare un mesaj. Edited 3 Feb 2011 by selc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2011 · Report post primit azi 5 bujii platit azi 5 bujii 5 milioane schimbat azi 5 bujii pornit azi la 1/5 cheie platit azi 11 lei cheie "tiganeasca" de 8 manopera azi 0 lei , un deget belit azi -un pic -AL MEU afara -8 grade celsisus :P :P Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2011 · Report post Plasture nu ai pus? Daca da, cat a costat? In casa 22 de grade (ca am reparat centrala) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2011 · Report post Pe bord nu apare nici un mesaj de eroare cind se ard bujiile? De curiozitate ca eu oricum nu am incandescente. La mine cind se ard bobinele de inductie apare un mesaj. Nu, nu apare niciun mesaj în bord. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Feb 2011 · Report post Salut, si eu ma miram dc masina mea porneste la a 2-3 a cheie la -10 - 15 grade.Am verificat bujiile si toate sant arse . Preturile variaza de la un magazin la altul, gasind cea mai ieftina bujie Febi si Swag la 61-63 lei, Bosh de la 90 la 134:) , Beru de care am pe masina de la110 pana la 125. Eu am dat comanda de Bosh cu 90 bucata ! Ca idee info aici www.autokarma.ro , www.ingaraj.ro , etc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 May 2013 (edited) · Report post Salut,Pana la urma unde se afla bujiile astea ca vreau sa le schimb si eu. Motor D5, Nu exista pe nicaeri un tutorial cu poze/scheme ceva? Si eventul de ce scule am nevoie?Merci in avans Edited 6 May 2013 by K-storu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 May 2013 · Report post Salut, Vezi poza! Iti trebuie o cheie tubulara lunga de 10 (cred). Sa le schimbi nu este mare filozofie, doar tragi de fisa spre exterior, desfiletezi bujia veche, aplici pe bujia noua o vaselina speciala de bujii, introduci bujia in gaura, te asiguri ca se infileteaza usor dupa care o strangi la 8Nm, adica foarte usor! Pui fisa la loc (trebuie sa faca un clic cand o apesi pe bujie) si gata! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 May 2013 · Report post Cu o cheie de 10 te chinui cateva minute pana iti dai seama ca ai nevoie de o cheie de 8 . 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 May 2013 · Report post Ce set de bujii ma sfatuiti sa pun? Am inteles ca cele BOSCH sant cele mai bune. Asa-i? Stie cineva o serie/numar de piesa? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 May 2013 · Report post Bosch 0 250 203 004 . Nu stiu daca Bosch este alegerea cea mai buna, eu am avut ceva probleme cu bujiile Bosch care dupa 2 saptamani s-au ars dar acelasi lucru l-am patit si cu Beru asa ca acum prefer Denso . Denso DG-140 este o alegere foarte buna . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 May 2013 · Report post Si eu tot in februarie 2011 am schimbat cele cinci bujii, tot Bosch am pus si culmea, tot in iarna le-am verificat si mergeau bine :D !!! si eu ma miram dc masina mea porneste la a 2-3 a cheie la -10 - 15 grade.Am verificat bujiile si toate sant arse . Preturile variaza de la un magazin la altul, gasind cea mai ieftina bujie Febi si Swag la 61-63 lei, Bosh de la 90 la 134:) , Beru de care am pe masina de la110 pana la 125. Eu am dat comanda de Bosh cu 90 bucata ! Ca idee info aici www.autokarma.ro , www.ingaraj.ro , etc 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites