Posted 31 Jan 2011 · Report post va salut,am cautat un subiect asemanator inainte de a deschide un nou topic dar nu am gasit. Ieri intr-o intersectie am calcat-o mai tare in treapta a doua sa nu intre tramvaiul in mine ,iar pe la 3000 rot/min am simtit cum mi-a taiat gazu' si mi-a aparut o eroare in bord ENGINE SERVICE REQUIRED.Mentionez ca mesajul a ramas tot timpul in bord pana am oprit motorul(dupa cca 10 min),nu s-a aprins triunghiul nici macar pe galben,iar masina a mers la fel.Dupa ce am pornit motorul mesajul nu a mai aparut si nici nu a ramas inregistrat(ma rog astazi am mers vreo 10 km).Aveti idee de la ce este?trebuie sa o bag pe un calc avand in vedere ca mesajul nu a mai aparut? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Jan 2011 · Report post cred ca te apropii de regenerarea filtrului de particule. (asta daca ai filtru de particule) incearca s-o calci la minim 2800-3000 rpm timp de 10-15 minutele... mergi in viteza a 3-a pe un drum mai liber, de preferinta dn1 noaptea sa nu prea ai trafic. s-ar putea sa-i treaca.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2011 · Report post Dupa modul brusc de manifestare as zice ca ai avut un minim/maxim de presiune de la turbocompresor si managementul electronic l-a sesizat si a intrat temporar in mod protectie(limp mode); eroarea cred ca ramane in memorie(daca se repeta de mai multe ori, nu stiu exact), dar ar fi bine sa-i faci o diagnoza dinamica, e posibil sa ai un furtun slabit/crapat pe la turbo/suporti motor si de aici pierderea de presiune dar ar putea fi si varfuri de presiune de la mecanismul de control al turbinei - VNT si n-ai vrea sa te trezesti cu intercooler-ul umflat ca balonul(am auzit ca e o problema intalnita la turbodiesel-urile cu VNT de 2.4) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2011 · Report post ...ciudat ca nu se aprinde si triunghiul - ar putea sa fie si ceva de la EGR. PS: uite ceva asemanator: Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Feb 2011 (edited) · Report post daca e varianta de 163 de cai Problema este de la Presiunea din admisie . ori prea mica ori prea mare .. si alea pot surveni de la cateva cauze cum ar fi : Geometria variabila colmatata , Intercoolerul spart sau alte furtune , comanda vacumatatica de la turbo , sau chiar ciuperca vacumatica .... Incearac sa ajungi la un test . Ai 2 colegi de pe Forum care au Scula pentru masina ta in Capitala Edited 1 Feb 2011 by MareanBoss Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Feb 2011 · Report post Da mai multe detalii despre motor? D5 cati cai putere? ce an? La chestia asta s-ar putea sa fie doar o mica parghie din plastic care se mai rupe. e un swirl pe acolo. Daca ai motor de 185 hpw si de prin 2006 o sa gasesti o parghie in stanga (partea cu distributie) langa chiulasa (stanga chiulasa) Spune-ne insa ce motor ai. E doar o presupunere insa exact asa face si a mea cand se mai rupe parghia. Dupa 5 - 8 reporniri dispare mesajul. Incearca sa ii mai dai o accelerare brusca si cred ca iti va reaparea mesajul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Feb 2011 · Report post swirl-ul e de vina daca motorul e D5 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Feb 2011 · Report post Salut! Am avut fix aceeasi problema la S80-ul meu, D5, 163CP. M-am dus la benzinarie, am bagat un bidonas de aditiv de motorina, am facut plinul cu diesel si l-am alergat un pic. A mai facut o data sau de doua ori, cand bagam piciorul maxim, opream, luam contactul, porneam, nu mai avea eroare. In 15 min si-a revenit. Eu atunci am dat vina pe carburantul prost si pe frigul de afara - se intampla acum vreo o luna, cand a fost la fel de frig ca acum. M-am gandit ca poate incepe sa inghete motorina, sau mai bine zis, apa din motorina. De atunci nu am mai avut absolut nicio problema! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Feb 2011 · Report post Scuze pentru intarziere,am fost plecat din Bucuresti si cu ocazia asta pot spune ca am facut vreo 600 de km si nu a mai aparut eroarea,am calcat-o special mai tare si absolut nimic,in schimb am observat ca patineaza ambreiajul:( Pt cine a intrebat de masina este an 2002 D5 163 cp 170 000 km,cine stie daca or fii reali.In concluzie daca nu a mai reaparut sa fac totusi o diagnoza sau sa stau linistit? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Feb 2011 · Report post Intrebare pt cata21pol: ce este acel swirl?si daca esti sigur ca asta e cauza Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Feb 2011 · Report post o componenta a motoarelor D5,185 caluti Share this post Link to post Share on other sites