danutttz

TURBINA:D:D:D

10 posts in this topic

Salutare tuturor din lipsa de ocupatie m-ar interesa si pe mine daca cineva a mai facut si daca merita!!!

As vrea sa demontez turbina de la masina sa o curat merita?????am inteles ca e o piesa consumabila adica dupa un timp ar cade ......si as vrea sa am putina grija inainte de a se strica merita efortu sau muncesc de pomana??!!

Si daca merita cineva sa ma ajute cu o idee propunere e greu de dat jos accesu e prielnic sau.....demontez jumate de masina pentru asta???

si cam de cate scule am nevoie multumesc anticipat!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am făcut-o, dar n-am făcut-o eu, dar merită... hehe

Acuma, e drept că eu am 70 iar tu 40, eu diesel iar tu petrol, dar, eu tot cred că merită. ;D

Edited by Heimðallr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merita,e putin de munca,dar diferenta se poate observa numai dupa curatare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merita,e putin de munca,dar diferenta se poate observa numai dupa curatare.

ms pt raspunsuri:X:X:X:\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie dat jos filtrul de aer, matzele de vacuum, scutul de la turbina, conductele de ulei si apa, ridicata masina pe rampa, dat jos scutul motor, desfacut 4 suruburi de la galerie, etc. Eu am dat-o jos ca sa-i schimb garniturile. De meritat merita, depinde cat timp ai la dispozitie, trebuie sa te inarmezi cu rabdare, injuraturi si kit de reparatie daca vrei sa faci treaba buna (sau o duci la o firma de reconditionat).

Share this post


Link to post
Share on other sites

La benzina nu o sa vezi mari beneficii dupa "curatare". De fapt nu ai ce sa cureti la ea ,spre deosebire de diesel.

Daca iti consuma ulei pe la turbina (vezi cum e furtunul de la intercooler, daca are ulei mult pe acolo) merita sa o demontezi pt reparatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curatatul la benzina te costa un plin, un drum beton si speeeeed laugh.gif !

Acuma serios ? Ce sa cureti la benzinare ?

Ulei bun, schimbat la timp, mers in plaja de turatie recomandata pentru o presiune optima de ulei, lasat masina 5 minute sa mearga la ralanti dupa un drum "lung" sau "forja", mers lejer dimineata cand e rece motorul si turbina o sa te tina o viata. Daca respecti cele de mai sus nu o sa ai treaba cu turbo, nu o sa ai ce sa cureti.

Eu cel putin astea le respect si masina trage exact ca si cand am luat-o, adica grav de tot dry.gif.....off ce rau imi pare ca trebuie sa o vand :(.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si daca se merge cum se merge in Romania, adica subturat, cu forja de la -10 grade si se ia contactul imediat ce ai aterizat in parcare nu se strica nimic pe acolo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In timp ar trebui sa pice,una alta.

De aceea se recomanda ca atunci cand ii dai jar peste 2700 rpm sa l lasi minim 1 minut,2 sa se racoreasca.

Dupa ar trebui incercat,cel putin cei care au turbo sa nu depaseasca 2500 rpm atat tmp cat motorul este rece,asta in cazul in care tin la masina.

In cele din urma ar trebui evitat mersul subturat/economia.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In timp ar trebui sa pice,una alta.

De aceea se recomanda ca atunci cand ii dai jar peste 2700 rpm sa l lasi minim 1 minut,2 sa se racoreasca.

Dupa ar trebui incercat,cel putin cei care au turbo sa nu depaseasca 2500 rpm atat tmp cat motorul este rece,asta in cazul in care tin la masina.

In cele din urma ar trebui evitat mersul subturat/economia.:)

fata de motoru aspirat 1.8 pe care l-am avut inainte mi se pare ca asta mananca mai mult ulei adica daca ii fac schimbu maine si bag ulei sa fie joja la maxim dupa 2000-3000 de km uleiul scade pe joja undeva la jumate sau mai jos mi se pare extrem de mult...adica eu pana la schimbu de ulei inca 10.000 km mai completez cu acelasi ulei cam de 2 ori adica in jur de 2 l maxim 2l....am citit ca e in parametri consumu de 0.5 litri la 1000 km.....acum nu stiu ce sa spun.....voi ce parere aveti?????poate e dus motoru de mananca ulei dar sincer motoru nu pare sa aibe vreo problema trage de rupe........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now