Posted 6 Feb 2011 · Report post Salut ,am un xc 90 2006 D5 cutie automata, care la doar 120 000 km s-a stricat.Am dus-o la Reprezntanta spunandu-le(telefonic) motivul pentru care ii ””vizitez””.Am lasat masina o zi pentru verificari si teste,iar când am intrebat ce are si cât ma costa mi s-a raspuns dupa aproximativ 45 min de asteptare ca masina are cutia defecta si trebuie inlocuita ,ca la ei nu se repara cutiile.Dupa indelungi cautari ,nervi,platforme si bani aruncati ,mi s-a recomandat de un prieten un service auto (Ianul Motors)din Ilioara.De o luna masina este acolo plimbata din garaj afara si invers pana vor veni piesele.Intrebarea mea este urmatoarea-cunoaste cineva acest Service ?cum lucreaza? sunt seriosi?cum pot sa deosebesc un Convertizor nou de unul reconditionat? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2011 (edited) · Report post POate te ajuta cu Edited 6 Feb 2011 by lik2008 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2011 · Report post Nu conteaza daca este convertizor nou sau reconditionat, convertizoarele se reconditioneaza numai afara si ies ca noi . Nici o reprezentanta auto(VW, AUDI, VOLVO) din lumea asta nu repara cutii de viteze, cutia de viteze este un ansamblu care se inlocuieste ca atare. 1. De obicei cutiile de viteze automate dau semne de oboseala inainte sa pice. 2. chiar daca are "doar" 120.ooo km nu inseamna ca nu pica daca nu a avut uleiul schimbat . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2011 · Report post Nu conteaza daca este convertizor nou sau reconditionat, convertizoarele se reconditioneaza numai afara si ies ca noi . Nici o reprezentanta auto(VW, AUDI, VOLVO) din lumea asta nu repara cutii de viteze, cutia de viteze este un ansamblu care se inlocuieste ca atare. 1. De obicei cutiile de viteze automate dau semne de oboseala inainte sa pice. 2. chiar daca are "doar" 120.ooo km nu inseamna ca nu pica daca nu a avut uleiul schimbat . Da poate ca nu conteaza cand platesti pentru sh ,dar eu o platesc ca find noua (reparatia costa 2500 E) Da ,semne de oboseala au fost ,cand era rece mergea bine pana se incalzea si sarea din vitezeNu a avut uleiul schimbat la timp,dupa primele semne de oboseala am schimbat uleiul,dar a fost prea tarziu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2011 · Report post Cred ca faci confuzie intre termeni: SH= second hand= produs folosit avand un anumit grad de uzura produs reconditionat = produs care este adus la parametrii tehnici de functionare initiali dati de producator prin remediere. Daca schimba doar convertizorul nu rezolva mai nimc, mai mult ca sigur discurile de ambreiaj din primar sunt "coapte" . Ca sfat, daca tot vrei sa dai 2500E sa repari cutia macar mergi la Samer si la banii astia iti schimba si discurile, nu de alta dar tare am un "feeling" ca nu o sa iasa reparatia din prima . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Feb 2011 · Report post Cred ca faci confuzie intre termeni: SH= second hand= produs folosit avand un anumit grad de uzura produs reconditionat = produs care este adus la parametrii tehnici de functionare initiali dati de producator prin remediere. Daca schimba doar convertizorul nu rezolva mai nimc, mai mult ca sigur discurile de ambreiaj din primar sunt "coapte" . Ca sfat, daca tot vrei sa dai 2500E sa repari cutia macar mergi la Samer si la banii astia iti schimba si discurile, nu de alta dar tare am un "feeling" ca nu o sa iasa reparatia din prima . Mam exprimat gresit este vorba de reconditionat Piesele inlocuite sunt : convertizor,grup valve,discuri ambreiaj,filtru ulei,ulei. Masina este in service de pe data de 03-01-2011,are cutia demontata (astept piesele care inirzie) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Feb 2011 · Report post :) Ma bucur ca pot fi si eu de ajutor cu postarile mele ! POate te ajuta cu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Feb 2011 · Report post Draga yda, i-mi pare rau sa aud ca ai probleme cu '' cutia '' ! Eu am cumparat masina in noiembrie 2010 si dupa 2 luni si aproape 3000 km cutia a cedat fara sa dea vreun semn ! Treaba cu convertizorul - sa fie nou sau reconditionat nu ai de unde sa stii ! Cei de la service-urile din Bucuresti ar putea sa-ti monteze un convertizor folosit, care inca merge si sa-ti spuna ca este nou sau reconditionat, sant foarte hoti ! Eu din acest motiv am ales sa plec la Timisoara, unde Samer are piesele respective si nu trebuie sa stai cu masina desfacuta pana vin piesele noi ! Chestia este ca Samer face doar reparatie capitala la cutie, pt ca este mult de munca sa dai jos cutia la xc 90, reparatia in sine este o nimica toata ! Majoritatea service-urilor din bucuresti cumpara piese de la Samer, cat si din alta parte ! Cat timp masina sta in service, ai grija sa nu '' sperie din piese '' oamenii de pe acolo , mai exact sa le schimbe cu altele ! Acum cu furnizarea pieselor, mi se pare cam suspect sa treaca asa mult timp si sa nu ajunga, ce mijloc de transport folosesc curierii? Biciclete??? Poate si-au prins degetele la schimbatul discurilor de ambreiaj, cine stie? Cat ti-au cerut pe reparatie? Cat costa piesele si cat costa manopera? Factura si bon primesti? Garantie? Mai ai o posibilitate, iei masina si cutia, masina o lasi la un service sau un garaj cunoscut, iar cutia o trimiti sau te duci personal cu ea la Samer la Timisoara, asta cu o programare telefonica! Sau suni si vezi daca are piesele pt o reparatie capitala a cutiei. Dupa ce o repari, nu este mare filozofie sa o pui la loc ! Parca as mai merge la Samer sa-l mai stresez un pic :) Facem un drum pana la Timisoara :) Ma scuzati pt poluarea topicului cu postari, dar dupa o postare i-mi mai vine in minte ceva ! Daca cei de la service aud ca vrei sa-ti iei masina si cutia sa o repari in alta parte, posibil sa-ti schimbe din piese si sa-ti puna ulele stricate, chiar daca tu aveai blocul sau convertizorul stricat ! Avans ai dat ? Mai bine te duci fara sa anunti, iei masina si cutia si chiar si banii daca ai dat avans, asta este chiar nesimtire ! Pe bune acum, nu stiu cum stai cu nervii si rabdarea , dar este bataie de joc ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Feb 2011 · Report post Foloseste te rog frumos functia EDIT(are) . Sunt multe variabile la o cutie automata, nu pica numai convertizorul, valvele si discurile, pica si parti mecanice aflate in miscare . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Feb 2011 · Report post Mai Bogdane, cand am inceput sa sun pt a achizitiona un xc 90, toti care le aveau la vanzare i-mi spuneau ca au probleme la cutie, cele mai multe cu blocul hidraulic ! Doar 2 persoane nu aveau probleme, unul de la Timisoara pe care voiam sa-l cumpar dar nu facusem rost de 800 € seara pana sa plec si din pacate a 2 a zi la pranz omul il vanduse, si unul de la roman care schimbase motorul cu unul de la dezmembrari ca-i sarise un piston De alte probleme grave la cutiile astea nu am mai auzit sau citit ! Piesele care se strica la ele sant convertizorul, blocul hidraulic, pompa de ulei si grupurile de discuri ! Foloseste te rog frumos functia EDIT(are) . Sunt multe variabile la o cutie automata, nu pica numai convertizorul, valvele si discurile, pica si parti mecanice aflate in miscare . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Feb 2011 · Report post Ca sa nu mai deviem de la subiect, dece nu iei masina din service ? Si cat ti-au cerut pe reparatie? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2011 · Report post Ca sa nu mai deviem de la subiect, dece nu iei masina din service ? Si cat ti-au cerut pe reparatie? Salut,am fost cam ocupat si eram dator cu un raspuns.Daca renuntam la reparatie si loam masina din service ,pierdeam avansul dat{manopera}. Reparatia a costat 2500E Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2011 · Report post Pai nu era vina ta ca ti-au zis un termen si l-au depasit ! Garantie si factura ti-au dat? Salut,am fost cam ocupat si eram dator cu un raspuns.Daca renuntam la reparatie si loam masina din service ,pierdeam avansul dat{manopera}. Reparatia a costat 2500E Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2011 · Report post Am scos masina din service ,reparatia a durat in jur de 50 de zile ,si are garantie 18 luni (manopera+piese) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2011 · Report post 50 de zile Eu care nu merg zi de zi cu masina am optat sa o repar intr-o singura zi, bine, a durat 2 zile si jumatate ! De ceva timp, cand vreau sa fac o achizitie, reparatie, investitie s.a.m.d. ma documentez mai intai si este o treaba foarte buna care da rezultate Ps: dar factura nu ti-au dat,asa-i Am scos masina din service ,reparatia a durat in jur de 50 de zile ,si are garantie 18 luni (manopera+piese) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2011 · Report post Am semnat un proces verbal de predare in vederea reparatiei in care era scris ca firma respectiva se obliga sa repare masina in decurs de 30 zile de la sosirea pieselor necesare. Factura nu am (trebuia sa platesc tva ).Am un deviz de reparatie Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2011 · Report post Da, ce sa mai zic ? Bafta si multi km la bord fara probleme si evenimente Am semnat un proces verbal de predare in vederea reparatiei in care era scris ca firma respectiva se obliga sa repare masina in decurs de 30 zile de la sosirea pieselor necesare. Factura nu am (trebuia sa platesc tva ).Am un deviz de reparatie Share this post Link to post Share on other sites