Doru_bv

ce fel de ulei sa folosesc?

695 posts in this topic

pt motor castrol slx profesional c1...lojic de la bogdan.eu din ala am iti intra 5l fix,chiar daca in carte scrie 5,5l.

nu inteleg de ce vrei sa schimbi la cutie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nu inteleg de ce vrei sa schimbi la cutie.

Pt ca la rece imi intra cam greu in marsarier.Tre sa imping de maneta aia mai-ca se rupe si ma enerveaza :) .

Si legat de SLX am inteles ca e ceva mai vechi ca si tip de ulei decat magnatec...si de asta ma intreb o fi mai bun magnatecul?Am zis vreau cel mai bun ulei posibil pt tipul asta de motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt ca la rece imi intra cam greu in marsarier.Tre sa imping de maneta aia mai-ca se rupe si ma enerveaza :) .

Si legat de SLX am inteles ca e ceva mai vechi ca si tip de ulei decat magnatec...si de asta ma intreb o fi mai bun magnatecul?Am zis vreau cel mai bun ulei posibil pt tipul asta de motor.

mai magnatecu te uiti la pret si nu are cum sa fie mai bun ca slx.magnatec am avut inainte,acu la recomandarea lu bogdan am bagat slx.

incearca prima data inainte sa pleci sa treci prin toate vitezele si apoi sa bagi marsarier.

eu is obisnuit sa las masina pe liber,cu frana de mana trasa.si cand vreau sa plec bag prima data a1a(din reflex) si apoi mararier.nu mi se pare ca mere greu

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat si faza cu vitezele dar uneori da rezultate uneori nu.Normal nu are voie sa faca asa...Tre sa mearga din prima nu?Cu uleiurile asa o fi cum spui tu ca altfel daca stiam nu mai intrebam...dar siteul Castrol ma pune in dilema...de ce recomanda totusi magnatecul ala afurisit...hmm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

din ce am inteles slx pro c1 respecta normele.

vasi daca ii sa te iei dupa motor nici nu ai voie sa bagi castrol,tre sa bagi mobil FE ca ii motor de ford si fordu mere bine doar cu mobil ca si reno cu elf si etc....comercialisme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of ca o iau si eu pe ulei ;D:confused4::confused2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

SLX sau Edge. 0w30 acopera cea mai mare plaja de temperaturi. Dar merge si 5w si 10w. In functie de anotimp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SLX sau Edge. 0w30 acopera cea mai mare plaja de temperaturi. Dar merge si 5w si 10w. In functie de anotimp.

pt temperaturile de la noi creca mere 5w cel mai bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu. Asa credeam si eu. Tocmai ca la noi e fluctuatie mai mare de temperatura. Ow ar fi cel mai eficient. Dar e o grila si in cartea de intretinere a modelului. Diferenta de pret nu cred ca este.. Oricum la reprezentanta Constanta merg pe SLX 0w30. Le am zis de Edge si au ridicat din umeri. Au zis ca asta le recomanda Volvo. Cred ca Edge e mai nou totusi sau ... e noua denumire a SLX. Pentru ca au bidonul identic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt singurul care baga 5W40 Castrol ? :unsure:

ce-i drept il schimb la 8000-10000 km

Edited by Roskat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt singurul care baga 5W40 Castrol ? :unsure:

ce-i drept il schimb la 8000-10000 km

Probabillaugh.gif Mergi si tu pe SLX,degeaba il schimbi la 10.000 km daca el nu e ulei bun pentru motorul tau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabillaugh.gif Mergi si tu pe SLX,degeaba il schimbi la 10.000 km daca el nu e ulei bun pentru motorul tau.

Si cam cum ar trebui sa-mi dau seama care e "bun" pentru motorul meu?

Din toate care le-am pus pana acum cu 5w40 mi s-a parut cel mai ok. Ca sa nu mai spun ca la 2-3 schimburi (adica 6-8 luni) ii fac o spalare la motor pe interior (cine nu e incepator stie cum se procedeaza)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai pentru motorul tau e bun 5W30 SLX C1 Castrol.Odata pus asta nu mai trebuie sa ii faci spalari intrioare,uleiul asta face asta singurwink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai pentru motorul tau e bun 5W30 SLX C1 Castrol.Odata pus asta nu mai trebuie sa ii faci spalari intrioare,uleiul asta face asta singurwink.gif

Esti sigur? eu zic sa te mai documentezi

Edited by Roskat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti sigur? eu zic sa te mai documentezi

Din cate stiam astea care merg la volvo s40/v50 motoare de la Psa,ar tb sa aiba sigla de la ford pe bidonul(de ulei) .Corect?

post-312-0-87142400-1302544130_thumb.jpg

Edited by lik2008

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu de vreo 90k km bag numai Mobil 1 5W30 ESP Formula si nu am ce sa-i reprosez!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiam astea care merg la volvo s40/v50 motoare de la Psa,ar tb sa aiba sigla de la ford pe bidonul(de ulei) .Corect?

Ma refeream la faza cu spalatul motorului in mers :blink: :blink:

La uleiuri nu ma pricep, dar 5w40 voi pune in continuare

Edited by Roskat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai vezi tu de aia ai probleme cu DPFul si de aia o sa ai probleme in continuare, trebuie ulei ACEA C1 pt motorul tau altfel se infunda DPFul .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai vezi tu de aia ai probleme cu DPFul si de aia o sa ai probleme in continuare, trebuie ulei ACEA C1 pt motorul tau altfel se infunda DPFul .

La cine te referi? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu de vreo 90k km bag numai Mobil 1 5W30 ESP Formula si nu am ce sa-i reprosez!

Cred ca se refera la uleiul folosit de tine.NU este bun.

Ar tb sa foloseste 5w40

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Roskat ca doar dupa postul lui am scris laugh.gif

Oricum ca tot veni vorba e valabil si la tine, uleiul pe care il folosesti nu este ACEA C1, asadar nu este recomandat sa bagi acest ulei in motor sau cel putin Mazda, PSA, Ford si Volvo nu-l recomanda .

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Roskat ca doar dupa postul lui am scris laugh.gif

Oricum ca tot veni vorba e valabil si la tine, uleiul pe care il folosesti nu este ACEA C1, asadar nu este recomandat sa bagi acest ulei in motor sau cel putin Mazda, PSA, Ford si Volvo nu-l recomanda .

Roger! :rolleyes:

PS: mai am putin pana la revizie si il schimb.

PS2: a folosit cineva asta http://www.accesoriiauto.ro/motor/86-solutie-spalat-interior-motor.html sau asta http://metabond-on-line.shopmania.biz/cumpara/solutie-de-spalat-interiorul-motorului-304564

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune un ulei bun si uita de "metaboande" laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil...de acum faptul e consumat.

@dinoco, nu la solutii din alea m-am referit cand am zis de spalat motorul pe interior.

- Scoti uleiul + filtru vechi;

- Bagi ulei nou + filtru nou;

- Pornesti motorul si il lasi 30 min sa mearga la relanti;

- Opresti motorul;

- Scoti filtrul care l-ai pus si uleiul.

- Bagi iar filtru nou + ulei si te bucuri de masina...

Si asa ai spalat motorul pe interior.

Cauta pe forum, s-a mai discutat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now