Doru_bv

ce fel de ulei sa folosesc?

695 posts in this topic

Pai ce daca se uzeaza prin km uleiul scoate fum masina?La mine nu conteaza uzura uleiului ci mai mult temperatura de afara. Pe caldura mare si doar de la a3a in sus scoate fum daca dau talpa. Vit 1 si 2 oricat as apasa nu iasa fum.Daca este mai frig sub 10gr nu scoate(sau f putin) in restu vitezelor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Funinginea este comparabila cu a uleiului Castrol 0W-30 For Volvo Cars

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, as vrea sa-mi schimb si eu uleiulla S80-ul meu si nu stiu ce ulei trebuie sa-mi iau, ma ajuta si pe mine cineva de pe aici pls? Mentionez ca motorizarea de la S80 este 2.4 benzina 160 hp parca?! P.S. am scris aceste intrebari ptr ca as dori sa si cumpar de pe aici, nu doar sa pierd vremea!

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mentionez ca motorizarea de la S80 este 2.4 benzina 160 hp parca?!

Presupun ca masina este a ta, deci ai si un talon unde se specifica nr. de kW. Inmultesti cu 1.34 si afli cati cai are masina.

Ulei poti pune si Ford 5W30 (la recomandarea lui BogdanG).

Poti de asemenea citi TOT topicul, cu siguranta s-a specificat intr-unul din post-uri ce ulei se foloseste la motoarele pe benzina in 5 cilindri la VOLVO.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

1kw=1.36 cp

Ulei 5W-30 Ford Formula F merge perfect la B5244S/S2 .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

1kw=1.36 cp

Ulei 5W-30 Ford Formula F merge perfect la B5244S/S2 .

Multumesc frumos din inima Bgdane, chiar imi faceam pb ptr ca am tot citit pe aici ca se foloseste ulei ba A3 B4, altii zic ceva despre un castrol A5 nu stiu cum... merci din nou

Share this post


Link to post
Share on other sites

La benzina merge A5/B5 si ai nevoie de 6L .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
La benzina merge A5/B5 si ai nevoie de 6L .
La mine intra 4 litri. Am motor de motocoasa :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti poti lua un 1.6D la ala intra numai 3.3L .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, urmatoarea motorizare o sa fie T3 ori T4 la un S60. Deocamdata prospectam piata :) Dar tot benzina de 1.6 cu 150-180 cp :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti poti lua un 1.6D la ala intra numai 3.3L .

Mie mi-au pus 3,8 l la schimb, acum inteleg de ce era nivelul peste maxim si a trebuit sa arunc o parte din el din motor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

3,7 l e capacitatea la 1,6D atunci cand se inlocuieste si cartusul filtrului de ulei.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Serge Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai eu stiu ca atunci cand inlocuiesti uleiul,inlocuiesti si cartusul...

Sent from my GT-I9190 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si atunci uleiul unde este pe joja? Nu cumva e la maxim ?

Optim este 3.3L la D4164T cu DPF.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie mi-au alimentat 3.8 l . ar trebui sa scot din el macar 300 ml?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In functie de joja :D

Eu am pus 3,4l la ultimul schimb si este aproape de maxim.

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rares, ridica joja si vezi pana unde este uleiul .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, am sa verific maine dimineata

PS:a mai intalnit cineva prioblema cu joja care intampina dificultate la scoaterea jojei? adica eu cand vreau sa o scot ea tinde sa se intepeneasca desi nu este indoita sau ceva :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A fost lovita teava in care sta joja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm interesant e ca de vreo o luna doar a inceput sa intampina dificultate si masina am condus-o doar eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti-am mai spus, unele probleme apar la masina pt. ca se uzeaza piesele, iar celelalte probleme sunt din cauza soferului :)) glumesc:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, am sa verific maine dimineata

PS:a mai intalnit cineva prioblema cu joja care intampina dificultate la scoaterea jojei? adica eu cand vreau sa o scot ea tinde sa se intepeneasca desi nu este indoita sau ceva :smile:

Scoate joja si rasucesto fix 180 grade si o bagi la loc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cartea tehnica a masinii spune că pentru motorul de 1.6 D - D4164T volumul intre marcaje max si min este de 1 l iar volumul de ulei ce trebuie pus este de 3,7 l, evident, cu inlocuirea filtrului.

La 3,8 l eu am avut ulei peste max si cred ce spune Bogdan, asa ca la urmatorul schimb am sa pun 3,3 l iar daca nivelul e prea mic am sa mai completez.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

D4164T exista si fara DPF, la ala poti pune cum scrie in manual pt ca nu face regenerare .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now