Doru_bv

ce fel de ulei sa folosesc?

695 posts in this topic

Iti ridici mult prea multe probleme. Cat timp respecti normele si vascozitate, orice ulei de Doamne Ajuta e ok, ca nu faci curse cu ea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa e insa fiind prima masina personala imi doresc tot ce e mai bun pentru Volvuța mea :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiecare va vorbi din experienta proprie si nu va face decat sa te bage mai rau in ceata. Na, eu folosesc Repsol :))

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alexandru Mocanu, comanda uleiul recomandat de MC si nu-ti mai bate capul cu tot felul de idei. "Volvutza" ta pana sa o cumperi tu cu siguranta a inghitit toate tipurile de ulei si fostul proprietar nu si/a mai batut capul cu asta.

Sent from my iPhone using Tapatalk

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce parere aveti de CASTROL EDGE Ow-30 Fst? Eu am un volvo s40 1.6 e drive cu dpf! Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai cartea masinii?Sau macar sa dwl pdful? Doar sa vezi ca 0w30 fst nu merge la motorul si apoi daca ai fi vazut specificatia uleiului sa vezi ca nu scrie niciunde norma ford. Si daca ai fi avut timp 10min sa citesti cateva pagini sa iti dai seama ce trebuie sa pui

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer sunt foarte confuz :)

Aici in zona unde locuiesc se pune ulei la intamplare si nu vreau sa regret! De aceea intreb!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baga un ulei cu norma ford si ACEA C1 ca sa ai viata la dpf.

Sunt naucit despre cat de neinteleasa e treaba cu uleiul, dupa sute (poate chiar mii) de postari pe aceasta tema. Dar mai e o chestie: explicatiile alea trebuie cautate, c'est vrai? :)

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu de exemplu am pus ravenol 5-30 si n-are nimica, merge ok fara sunete artizanale si etc. Vorbim de masina cu dpf off

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baga un ulei cu norma ford si ACEA C1 ca sa ai viata la dpf.

Sunt naucit despre cat de neinteleasa e treaba cu uleiul, dupa sute (poate chiar mii) de postari pe aceasta tema. Dar mai e o chestie: explicatiile alea trebuie cautate, c'est vrai? :smile:

Corect serge!

Un Best Answer cu un raspuns complet si util ar fi de dorit pe fiecare pagina a topicurilor stufoase. Astfel utilizatorii n-ar mai trebui sa rasfoiasca zeci de pagini in cautarea raspunsului corect, mai ales ca-n acele zeci de pagini sunt multe reply-uri off-topic.

Din ce-mi dau eu seama, platforma pe care ruleaza forumul e o versiune de IPBoard, care permite un best answer ce ramane pe topic sus pe orice pagina.

De asemenea IPBoard este foarte o platforma foarte customizabila si are niste aplicatii conexe (hook) foarte utile care sunt gratuite si observ ca forumul Volvo nu le are implementate sau sunt implementate dar nu le-a activat nimeni.

Daca Staff-ul forumului doreste ajutor tehnic despre setarile IPBoard, pot oferi suportul meu, am ceva experienta.

Imi puteti scrie pe PM intrebari despre setarile din Admin CP la IPBoard, iar eu va raspund cand pot.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc ! Ideea este ca e primul Volvo si sunt atatea lucruri noi pentru mine. Am fost posesor de seat si e mare diferenta la intretinere. Nasol ca in uk mecanicii sunt varza si care sunt buni cer pret si cu siguranta nu voi plati 200 lire pentru un schimb la reprezentanta

Tin sa precizez ca la fiecare schimb folosesc solutie pentru injectoare si curatare dpf. Numele e FORTE si o pun la un plin de motorina. E un lucru bun?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca o data ai cartea masinii?

Scrie undeva in carte ca tre sa adaugi solutie pt injectoare?Ti se pare tie ca tacane la rece sau au ceva hiba?Daca nu atunci de ce te scarpini si nu te manca?

Nu inteleg mniezoo ce asa mare diferenta este fata de seat?Ii tot motor si trebuie respectata cartea.Nu ai carte o copiezi de pe net.Ai motor de ford si daca cumva te lamuresti ce norma trebuie sa respecti si intrebi ce marca de ulei atunci fiecare baga ce vrea.

Dar daca nu vrei sa dai 200lire la reprezentanta atunci ai macar timp 15min sa citesti paginile din spate si daca si atunci esti confuz atunci meriti sa dai 200lire.

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles Thor! Totusi ma intreb daca ai atata intelepciune si pe viitor se schimba normele ce vei face? Dupa ce citesti cartea si reprezentanta iti spune alta? Intrebi? Sau pui ulei dupa capu tau?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai tu linistit ca nu se schimba normele pana nu duci masina la fier vechi.

Nu s-au schimbat pt. masina mea de 17 ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stii ce e interesant ? Reprezentanta Volvo mi a pus ulei Acea C3 :) probabil cei din uk sunt mai nestiutori sau cu mot! Am platit dar cel putin am siguranta ca e pe garantia lor. Multumesc tuturor pentru deranj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Norma la ulei se poate updata exact cum este pt motorul de la PSA 2004-2008

  • Ford WSS-M2C913-C / WSS-M2C913-B / WSS-M2C913-A ACEA a1/b1

si cea noua este cu 934b gen http://www.opieoils....-m2c-934-b.aspx

Dar ACEA A5/b5 c1 dar specifica clar ca este si acea a1/b1 deci merge si pt motoarele 2004-2008 doar ca ii un ulei prea bun pt generatia aia.

Au trecut 11 cu norma asta, sa vezi cand dispare daca inca mai ai masina/motorul tau

Ai cateva consumabile de schimbat(un ulei si 3 filtre) daca nici de alea nu te interesezi prin search pe net sau cartea masinii apoi ce sa mai zic.

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus castrol - nu mi-o placut deloc/nu dau detalii

Am pus eneos sustina (ulei japonez/se baga in masini de drifturi/forja forja forja) - uleiul asta doar dupa 1.500-2.000 de km (cam asa) s-a inegrit

Am pus si mobil1 - asta o fost ok

Acuma am ravenol si si asta e ok.

Deci nu-i neaparat abcdarul de la ford ci 5w-30 sa fie. Si ziceti nu la uleiurile din turcia

Apropo, mc parca ai zis ca tu pui repsol si nu stiu cine motul. Acuma intrebarea mea: astia care ati pus motulz liquy molly si repsol. Ce parere aveti de uleiul ce l-ati bagat? Ma gandesc la urmatorul schimb sa trec pe motul

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Repsol am fost multumit. Pe de alta parte eu nu trag de masina (trag acum cat se resofteaza, apoi doar la nevoie).

De Liqui Moly te poate lamuri @pedala

Motul stiu ca baga @claudiupuiu, dar ultima data cand verificase uleiul, era uscata joja ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strict obiectiv legat de ulei; 5w30

- pana la 240oookm nu a vazut decat ulei Castrol Magnatec/Edge

- la 247ooo km am zis sa trec pe Motul, am pus Motul 8100 Eco-Energy. [ dupa 2000km s-a stricat pompa de ulei, dar nu cred ca din cauza uleiul, inclin mai mult ca atat a putut duce, ramanand fara presiune de ulei mi-a faramat partea superioara de motor (axe cu came, tacheti, culbutori) ]

- de la aproximativ 247-250ooo km merg pe Liqui Moly 5w30 Special Tec 4300.

In prezent am acelasi tip de ulei, am facut 2 schimburi urmand al 3 lea in Aprilie.

Parca este mai silentios motorul, nu dispare din motor in condiitile in care masina este alergata, (Castrol-ul disparea). La pornirea la rece am sesizat ca parca tacane putin tachetii in primele 10-15 secunde.

Iarna nu tin uleiul mai mult de 7000km, iar vara in functie de cate drumuri extraurbane il tin maxim 10-12oookm.

Motorul 1.6d.

PS:

Sper ca am retinut bine kilometrii. :D

Am folosit si Mobil1 , doar 3000km, se schimbase tonalitatea motorului cu el si l-am scos.

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

La fel imi facea si mie pe castrol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici schimbul il fac baietii la 10000 de mile! Dar si eu recunosc ca sunetul e diferit si mult mai placut si sincer se si sinte la pedala de la schimbul total de consumabile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liqui molly am avut eu ultima data, toptecu 4300.Am facut la fel ca si cu restu cam 17mii pana l am schimbat.Nu pot zice ca am observat ceva fata de edge pro c1 2 schimburi si 2 schimburi de magnatec a5/b5.

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu merg pe ravenol de vreo 2 ani si n-am ce sa-i reprosez.

E mai ieftin decat Castrol si e 100% facut in Germania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus pana acum: Castrol, Liqui Molly, OEM BMW si Ford Formula. Nu am observat nici o diferenta intre ele

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now