Doru_bv

ce fel de ulei sa folosesc?

695 posts in this topic

Nu, este asa cum a zis mecanicul, vine doar cu tot cu capacul de culbutori. Care in niciun caz nu costa 1000RON ci 520-530RON

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ultima revizie, in urma cu circa 1500km am pus Motul 8100 Eco-Energy 5W-30.

Sincer nu am simtit nici o diferenta referitor la silentiozitatea motorului sau mai stiu eu ce alte minuni :)

Motorul merge la fel ca inainte, dupa primii 500km uleuiul era negru < aici iar am vazut o discutie in care unii erau nemultumiti de acest lucru> In rest toate bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca sunt nemultumiti inseamna ca habar n-au cum functioneaza detergentii din ulei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna, detin si eu un  Volvo S40 2.0d din 2006, din decembrie 2014. Pana acum totul ok, cu mici interventi (minore) , dar per total sunt foarte multumit de masina !!

 

Intrebarea mea este urmatoarea...:

Cand am facut schimbul de ulei  cand am luat masina, am pus filtre Mann, si ulei castrol 5w30 full sintetic cu normele WSS care trebuie !

Se apropie schimbul de ulei si as vrea sa schimb uleiul castrol cu liqui moly, mai exact liqui moly leichtlauf special f 5w30 care este semi sintetic din cate am vazut in loc de full sintetic. Si mai este si liqui moly special tec f 5w30 , care nu cunosc daca este semi sau full sintetic. Iar filtru de ulei si motorina le-am schimbat cu purflux in loc de mann

Intrebarea mea este: Are ceva daca pun ulei semi sintetic in loc de full sintetic ? Care dintre aceste 2 uleiuri liqui moly mentionate este mai indicat, mai bun pentru masina mea? 

(mentionez, masina nu are DPF din fabrica !)

 

Si as mai vrea sa stiu daca se poate ce ulei recomandati voi pentru masina mentionata sau care este indicat? Si la fel si cu filtrele. 

 

Va multumesc, astept ! O zi frumoasa !

Edited by Raducu Radu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu Special Tec-ul e full sintetic. Trebuie sa urmaresti sa aiba norma WSS-M2C-913B sau 913C cel putin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peste vreo 2000 de km trebuie sa schimb si eu uleiul,la v50,am gasit azi Castrol Edge FST 5w30 la un pret destul de bun(asa cred cel putin,eu:4litri -30 de euro),numai ca pe bidon nu scrie nimic despre Volvo,numai VW,Porsche si parca Audi, sunt mentionate,...........ce spuneti,e bun sau nu?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ai VW, BMW sau Porsche ? :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dumnezeule citeste in cartea masinii si vezi clar ce norma de ulei sa bagi.Daca pe un izvor scrie apa nepotabila te gandesti sa bei???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo Pavele!

Ok,in carte spune:WSS-M2C913-B,daca ridic capota spune :Volvo recomanda Castrol!Oricum multumesc,pana la urma citind pagina cu pagina,acest topic,am inteles.....pareri multe,dar totusi,fiecare pune ce vrea si ce-si permite.Profitand de unele avantaje,tot la reprezentanta voi merge............

Dumnezeule citeste in cartea masinii si vezi clar ce norma de ulei sa bagi.Daca pe un izvor scrie apa nepotabila te gandesti sa bei??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci orice marca pui tre sa respecti norma pe care o ai in carte.Tu acolo nu ai motor volvo ci un motor PSA(ford pejo).Deci la tine asa cum ai spus ai norma aia care s a updatat dupa 2008 cu 934-b

Uite linkuri de la tine http://www.opieoils.co.uk/c-1300-ford-wss-m2c-934-b-engine-oil.aspx

diferite marci dar respecta norma ford la care adaugi magnatecul de la castrol sau mobil 1 dedicat ford.Simplu.

Dar daca mergi la service ei iti pun ce stiu/vor ei, nu stiu daca la voi accepta sa vii cu uleiul in plasa sa ti l puna.

Nu te supara dar 23 de pagini mi se par enorm pt titlul topicului in care s au repetat acelasi intrebari si raspunsuri.Ce a diferit este marca, pt ca norma este aceasi de ford(exclusi cei cu d5, f putini).deci topicul se poate rezuma la cateva pagini.Dar voi batman batman.

Daca esti chiar incepator si nu ai habar de ce motor,etc are masina pe ea mergi la service/reprezentanta si atunci ai scapat de pus intrebari pe forum.

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt d5-uri :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut!

Am citit cam tot topicul asta si n-am gasit un raspuns concret! Vad ca majoritatea pe aici, vorbeste despre ulei pentru diesel!

Pentru un 1.8 ce ulei recomandati? Norma o stiu, WSS-M2C-913B  sau ACEA A5/B5, 5W30, dar pe mine ma intereseaza ce marca ati mai folosit!?

Vad ca Volvo recomanda Castrol, dar pe forumul de unde vin(Ford) uleiul Castrol nu este vazut bine deloc, iar Formula F este tot un Castrol re-branduit!

La fel ca aici si acolo baietii vorbesc tot de ulei pentru diesel, benzinarele fiind foarte rare! :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, de curand am facut si eu schimbul de ulei+filtre la Volvo meu (S40 2006 2.0D Kinetic) si am folosit asa:

Filtru ulei: Purflux

Filtu motorina (combustibil): Purflux

Filtru aer: Kengst 

Filtru polen: Kengst (simplu, nu cu carbon activ) si imi pare rau ca nu am luat de data asta cu carbon activ, in fine oricum voi cumpara unul cu carbon activ si il voi schimba

Ulei motor: Liqui Moly SpecialTec F 5w-30 A5/B5 cu Normele specificate de producator bineinteles, cele cu WSS 913B, 913C, 913D..

 

Inainte de acest schimb am folosit filtre MANN si ulei...(nu spuneti nimica, ca pe atunci nu stiam excat cum ii cu "castrol") Castrol Magnatec 5W-30 A5/B5 WSS 913B, 913C, 913D...

 

Sunt abea la al 2-lea schimb de ulei, primul fiind cu castrol, iar al 2-lea cu Liqui Moly (pe care eu personal, il recomand), restul schimburilor de ulei pana sa cumpar eu maisna au fost facute in Belgia (nu stiu exact ce ulei au bagat, dar filtrele erau purflux, si erau diferite putin fata de filtrele noastre purflux si la design, si calitate)

 

Si... de fiecare data cand schimbati uleiul, cumparati-va buson nou de golire daca schimbati pe la buson, deoarece al meu s-a intepenit la al 2-lea schimb de ulei...

 

Sper ca v-a fost de folos acesta postare, la cat mai multi KM cu VOLVO voastre, toate cele bune !!

 

Am atasat niste poze la filtre (sunt doar informative pentru cei care nu stiu marca) si uleiurile folosite (cele folosite de mine pana acuma)

84706166_2_644x461_ulei-castrol-magnatec-5w30-1l-fotografii.jpg

Castrol-Magnatec-5W-30-A5-1X5L.jpg

home_hengstfilter1.jpg

LiquiMoly-5W-30-SpecialTecF-1X5L.jpg

m1.jpg

P5030234.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si simti vreo diferenta, macar placebo, sau care a fost scopul pt. care ai schimbat producatorii ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Midnight Caller, eu sunt multumit de LIQUI MOLY fata de CASTROL, deoarece motorul merge mai rotund, este mai silentios, si nu consuma uleiul, nu scoate fum, nici la CASTROL nu consuma uleiul, dar parca motorul era mai zgomotos. Motivul este ca, Castrolul de la noi cel putin nu mai este ce era inainte. 

 

Eu detin si un VW Golf 3 1.9 TDI 66kw 90CP, si pana anul acest tot castrol magantec 10w-40 si mai papa din el cate putin, la un schimb de ulei complectam in jur de 1,5 litri, chiar 2litri de ulei .... iar de cand am schimbat cu liqui moly leichlauf special diesel 10w-40 (de vreo 5000 km) am complectat vreo 200 grame (motorul mai pierde in unele locuri ulei, dar putin, are o varsta totusi si vreo 480 000 km) 

Mentionez ca schimbul la VW il faceam si il fac la 9 000-9 500 km MAXIM !

Toate cele bune !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut!

Am citit cam tot topicul asta si n-am gasit un raspuns concret! Vad ca majoritatea pe aici, vorbeste despre ulei pentru diesel!

Pentru un 1.8 ce ulei recomandati? Norma o stiu, WSS-M2C-913B  sau ACEA A5/B5, 5W30, dar pe mine ma intereseaza ce marca ati mai folosit!?

Vad ca Volvo recomanda Castrol, dar pe forumul de unde vin(Ford) uleiul Castrol nu este vazut bine deloc, iar Formula F este tot un Castrol re-branduit!

La fel ca aici si acolo baietii vorbesc tot de ulei pentru diesel, benzinarele fiind foarte rare! :ph34r:

Salutare ACN, eu sincer iti recomand acelasi ulei ce l-am folosit si eu, LIQUI MOLY SpecialTec F 5w-30 (NU CASTROL) deoarece respecta cu exactitate normele si este si pentru benzina si pentru diesel. Eu sunt foarte multumit de acest ulei, momentan, deoarece nu il consuma, iar motorul merge mai rotund, mai silentios, fata de CASTROL ce am avut inainte si pe care nu il recomadn NIMANUI, nici un fel de ULEI CASTROL, orice norme si specificatii ar avea (probabil ca in germania, austria, belgia, etc... o fi de calitatea mai buna, dar la noi ii ultimul ulei, parerea mea). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de raspuns! Cred ca o sa incerc si eu LM, am vazut ca si pe celalalt forum lumea e multumita de el!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te intrebam pt. ca incepe lumea sa treaca pe LM pt. ca e mai putin contrafacut, spre deloc... Sa stiu daca este lumea multumita, sa il recomand mai departe la clientii mei, pt. ca e mai scump si lumea vrea ieftin... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello bang bang :o

Si eu folosesc de aproximativ 4 revizii (50k km) LM.

Un ulei extraordinar, nemaintalnit de bun.

Motorul este mai silentios la rece, nu dispare din el...alte teste nu i-am facut.

In comparatie cu FF/Castrol a5/b5 eu zic ca este mult mai bun. 

Cu cele de mai sus mentionate motorul incepea sa tacane dupa 8k km. 

*uleiul il dau jos la 7500-8000km mers 85% urban sau la 10ooo-12ooo regim extraurban

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te intrebam pt. ca incepe lumea sa treaca pe LM pt. ca e mai putin contrafacut, spre deloc... Sa stiu daca este lumea multumita, sa il recomand mai departe la clientii mei, pt. ca e mai scump si lumea vrea ieftin... :)

Asa e Midnight Caller, probabil ca nu e cel mai bun de pe piata, dar eu sunt foarte multumit de el deocamdata, o sa vedem pe viitor ce va fi. Lumea vrea ieftin si bun, dar nu tot timpu' pusca socoteala de acasa cu cea din targ. Toate cele bune !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te intrebam pt. ca incepe lumea sa treaca pe LM pt. ca e mai putin contrafacut, spre deloc... Sa stiu daca este lumea multumita, sa il recomand mai departe la clientii mei, pt. ca e mai scump si lumea vrea ieftin... :)

Asa e Midnight Caller, probabil ca nu e cel mai bun de pe piata, dar eu sunt foarte multumit de el deocamdata, o sa vedem pe viitor ce va fi. Lumea vrea ieftin si bun, dar nu tot timpu' pusca socoteala de acasa cu cea din targ. Toate cele bune !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu ultimul schimb inainte sa o dau am avut LM. Mi s o parut ok si da la rece, iarna ca am facut schimbul prin octombrie, nu se mai auzea tacanitul ala  Am facut 17-18 mii cu el in 7 luni si am fost multumit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am folosit Castrol, Liqui Moly si Ford Formula si nu am observat absolut nici o diferenta, nici macar placebo. Nu a mancat ulei cu nici o marca, nu s-a schimbat zgomotul si nici puterea.

Voi la ce va referiti cand spuneti ca "merge motorul mai rotund"? Inainte intrerupea, balbaia, etc... si acum nu mai face?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baietii.  O intrebare scurta.....  E bun Castrol Edge Acea C3 la un D5?  Multumesc. Daca se posteaza de 2 ori nu-s eu de vina :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma i-am luat Castrol Edge Professional C1(norma Ford:WSS-M2C 934-B),sper sa nu aiba greturi cu uleiul asta..............

P_20160118_133357.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now