Doru_bv

ce fel de ulei sa folosesc?

695 posts in this topic

Bravo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 12 ore, Ionescu Lucian a spus:

Salut....a folosit cineva Motul 8100 Eco-nergy 0W-30 ? Masina mea este V60 1.6D MY 2011

https://www.motul.com/ro/en/products/oils-lubricants/8100-eco-nergy-0w30

8100_Eco-nergy_0W-30_(GB).pdf

Da eu am pus la ultimul schimb pe V50 acest ulei, cu precizarea că a fost 5w-30. Intre 5W și 0W singura dif e ca primul își păstrează calitățile până la -30grd iar 0W și mai puțin adică -35grd.

Prin urmare diferență e doar la preț. Eu l-am găsit pe al meu la promoție pe emag. Mai am 5000km și trebuie să fac revizia iar. Diferențe gen zgomot mai mic sau consum nu am sesizat. Mașină merge bine.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam asa spune volvo: pt motorul D2

Oil grade: ACEA A5/B5

Viscosity: SAE 5W–30

When driving under adverse conditions, useACEA A5/B5 SAE 0W-30.

 

Teoretic sunt lafel exceptand pornirea la rece , practica ne omoara.

Edited by Cristi Muresan
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt posesorul unui s60 2011 2.0 .Ulei total Quartz Ineo Long Life 5W30 este indicat?Multumesc.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Oil grade: ACEA A5/B5

Viscosity: SAE 0W–30

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut,

Am si eu o intrebare, la urmatorul schimb de ulei as vrea sa fac un flush. Sa pun un filtru nou, ulei nou,30-40.km si dupa inlocuit si filtrul si uleiul. Intrebarea este : am disponibil ulei Elf turbodiesel 10W-40 care sta in garaj de mai bine de un an, pot utiliza acest ulei pentru flush sau mai mult rau fac motorului? Dupa flush voi utiliza ulei conform specificatiilor producatorului.

 
Multumesc.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fa-i o spalare cu Ford Formula F daca vrei ca e si ieftin si indicat pt motorul tau si lasa 10W40-ul ala pt tractoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur iti va ramane dupa flush 10-40 , si decat sa se amestece cu un ulei de alta norma 5-30 , mai bine schimbi uleiul cu 5-30 si gata . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, va multumesc. La asta ma gandeam si eu: oricat de bine as lasa sa se scurga uleiul, tot va ramane o anumita cantitate in motor, acum nu stiam in ce mod poate influenta o cantitate de 2-3% ulei. Dar cred ca aveti dreptate. MC, nu-i ulei de tractoare, este ulei recomandat pentru motorul 1.5 dci , sa recunoastem ca nu este un motor de tractor (este mai silentios fata de PSA) :lol:.

O zi buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glumeam cu tractorul sper ca ti-ai dat seama :) Era ideea ca 10w40 e un ulei pt motoare nepretentioase si pe de alta parte nu cred ca la 1.5dCi se pune 10w40 dar voi verifica in autodata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Alex,

Nu stiu la cele e5, dar am avul Logan si e3 si e4, schimbul de ulei la fiecare 10.000 in reprezentanta facut cu Elf 10w-40.Pe cel e4, l-am tinut pana pe la 200.000 km si a mers destul de ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Pentru un d5 180cp 101.000km automat ce ulei recomandati? Liquimoly sau castrol? Din tot ce am citit pe aici nu prea ma pot decide. 

Multumesc! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, amandoua sunt bune in principiu, dar daca nu esti sigur de provenienta Castrolului(cam este al mai contrafacut ulei) as alege Liqui Moly.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am mers pe ulei volvo, am folosit si castrol , dar parca e mai oke cu uleiul de volvo , porneste mai usor (singura diferenta care am sesizat-o) pana acuma am folosit numai volvo , si la ultimul schimb am pus castrol deoarece ma grabeam sa plec din tara (revizia trecea de 30k daca imi faceam excursia) si am gasit castrol a5/b5 0-30 la un magazin de la colt ... (volvo oem trebuia comandat si dura cateva zile)

2016-02-17 09.46.21.jpg

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Masina o am de putin timp si trebuie sa ii fac schimbul de ulei. Fostul proprietar mi-a spus ca a foslosit  ulei Liqui Moly TopTec 4500 5W-30 . Ulterior, masina nu mai are DPF, acesta fiind anulat cu by-pass si din soft.

Din ce am vazut liqui moly mi se pare cel mai bun. Am vazut peste tot castrol magnatech cu super mega si extra tehnologie FABRICAT in UE. UE nu e o tara si normele calitative sunt comune dar si interpretabile. De aceea in marea majoritate a lucrurilor romania nu scoate la fel de bine calitativ fata de Germania.

Acum imi recomanda sa merg doar pe ,, liqui moly dar nu este necesar sa iau tot  toptech 4500 pt ca nu mai am PDF, dar sa respecta norma'' . Ce norma trebuie sa urmaresc pentru S40, din 2008, 1.6 diesel , 109 cp?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 56 minute, luca30 a spus:

Salut,

Masina o am de putin timp si trebuie sa ii fac schimbul de ulei. Fostul proprietar mi-a spus ca a foslosit  ulei Liqui Moly TopTec 4500 5W-30 . Ulterior, masina nu mai are DPF, acesta fiind anulat cu by-pass si din soft.

Din ce am vazut liqui moly mi se pare cel mai bun. Am vazut peste tot castrol magnatech cu super mega si extra tehnologie FABRICAT in UE. UE nu e o tara si normele calitative sunt comune dar si interpretabile. De aceea in marea majoritate a lucrurilor romania nu scoate la fel de bine calitativ fata de Germania.

Acum imi recomanda sa merg doar pe ,, liqui moly dar nu este necesar sa iau tot  toptech 4500 pt ca nu mai am PDF, dar sa respecta norma'' . Ce norma trebuie sa urmaresc pentru S40, din 2008, 1.6 diesel , 109 cp?

 

După ce nu mai am DPF folosec doar acesta:http://www.stop.ro/shop/produs/ulei-motor-ford-5w30-formula-f-5l-?gclid=CjwKEAjwp-S6BRDj4Z7z2IWUhG8SJAAbqbF3Up9_LtS8YQJdj7mU6lJTx3heCkB54lSQgxK_12g-KhoCuLfw_wcB

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 09/06/2016 at 11:56 AM, luca30 a spus:

Salut,

Masina o am de putin timp si trebuie sa ii fac schimbul de ulei. Fostul proprietar mi-a spus ca a foslosit  ulei Liqui Moly TopTec 4500 5W-30 . Ulterior, masina nu mai are DPF, acesta fiind anulat cu by-pass si din soft.

Din ce am vazut liqui moly mi se pare cel mai bun. Am vazut peste tot castrol magnatech cu super mega si extra tehnologie FABRICAT in UE. UE nu e o tara si normele calitative sunt comune dar si interpretabile. De aceea in marea majoritate a lucrurilor romania nu scoate la fel de bine calitativ fata de Germania.

Acum imi recomanda sa merg doar pe ,, liqui moly dar nu este necesar sa iau tot  toptech 4500 pt ca nu mai am PDF, dar sa respecta norma'' . Ce norma trebuie sa urmaresc pentru S40, din 2008, 1.6 diesel , 109 cp?

 

ACEA A5/B5

Ca are sau n-are dpf masina, tot ulei bun ii trebuie :)

Edited by Claudiu T

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 2/17/2016 at 6:48 PM, Cristi Muresan a spus:

Eu am mers pe ulei volvo, am folosit si castrol , dar parca e mai oke cu uleiul de volvo , porneste mai usor (singura diferenta care am sesizat-o) pana acuma am folosit numai volvo , si la ultimul schimb am pus castrol deoarece ma grabeam sa plec din tara (revizia trecea de 30k daca imi faceam excursia) si am gasit castrol a5/b5 0-30 la un magazin de la colt ... (volvo oem trebuia comandat si dura cateva zile)

2016-02-17 09.46.21.jpg

Hai mai Cristi pe bune, cum sa porneasca mai usor ? Ma bufneste rasul cand citesc ce ai scris . 

E fix acelasi ulei impachetat putin diferit si chiar daca ai pune alt ulei tot asa ar pornii, poate cu 20W40 si -20C afara sa porneasca mai greu . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apai daca e acelasi ulei nenea G (cum si eu am crezut) cum se face ca anul trecut Castrol-ul era un verde "predator" si OE-ul era maro clasic ? Oricum acum sunt aproape la acelasi pret ambele, si macar pe cel OE scrie clar "Made in Germany"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai pt ca cine nu e partener Castrol nu stie, de aia . 

Cei de la Castrol ofera partenerilor lampa UV pt a demonstra clientilor ca vand ulei ORIGINAL CASTROL si mai ales sa le arate clientilor ca uleiul a fost schimbat . Uleiul original Castrol are un pigment fluorescent inauntru cum e trace dye-ul de la AC . De aici si culoarea verzuie iar mai nou bidoanele de ulei de 0W30 A5 au sigiliu si dupa capac . 

Ulei Volvo nu contraface nimeni pt ca nu merita . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inseamna ca au renuntat la pigmenti, ca asta nou e maro la loc :) Si nu numai 0W30-ul ci si 5W30-ul Magnatec Professional de FORD are sigiliu si sub capac.

Oricum ar fi, la ce diferenta e prefer sa recomand bidon gri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan , la rece asta am observat . Oricum diferenta minuscula .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, 

Aveti idee ce tip de ulei ar folosi o reprezentanta Volvo pentru motorul B4184S11, aproximativ 140k km?

Am vazut in manual ca se recomanda Castrol 5w-30 / 0w-30. Ma gandeam ca poate nu mai este aceasta recomandare de actualitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now