papi

Problema la V40

12 posts in this topic

Salutare tuturor..a trebuit sa schimb o bobina de inductie la al meu volvo deoarece era crapata, motorul mergea in 3, iar martorul din bord de la aprindere/inductie statea aprins. Bun, am schimbat-o cu una nou-nouta. Nu mai merge in 3, insa acel martor tot apare afisat iar cand am iesit cu masina la drum, nu merge, nu sare mai mult de 50-60 de km, nu se tureaza mai mult si parca e naravasa, merg pe valuri cu ea,ca si cum se ineaca..i-am vefificat toate bobinele-ok, am schimbat bujiile-ok, am verificat clapeta de acceleratia-ok, nu e murdara..ce sa-i mai fac? Ce poate fi? am pus-o pe un tester pana sa-i montez noua bobina, deci cu bobina aia crapata varza rau si mi-a dat eroare la senzorul de la axa cu came..acum zic si eu, ce treaba are ala cu felul cum merge masina (de fapt cum nu merge)?? sa fie vreo problema la alimentare, injector, ceva?? Pls.cateva sfaturi sau ce ati facut cei care ati mai intalnit sau avut ceva de genul. P.S.= O sa merg sa o pun la un alt tester,insa pana atunci poate ma ajutati cu vreo idee. Mc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi la tester si vezi ce eroare ai stocata, nu are nici o legatura bobina cu senzorul de care zici tu, pur si simplu sunt mai multe probleme simultan .

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine cand a dat eroare de senzor ax cu came era sarita distibutia 2 dinti de la punct si mergea inecata, nu tragea si tremura motorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus azi iar al meu volvo pe tester si, la fel ca prima data, aceeasi eroare: senzorul de la arborele/axa cu came.

MihaiIulian, o intrebare, te rog:cand ai avut acea problema, ti se aprindea si tie acel martor din bord de la aprindere/inductie? Ca mie imi sta aprins..si cum ai realizat ca era de la distributie, adica era ceva vizibil, ai observat tu sau la service? Ca sa ma uit si eu eventual, caci cei de la service nu mi-au zis nimic de asa ceva si nici nu au verificat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Becul de check era aprins. Da capacul de la distributie jos si uita-te daca sunt rolele la semn. Daca nu te pricepi, fuga la service si spune-le sa verifice daca nu-i sarita de pe punct.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Becul de check era aprins. Da capacul de la distributie jos si uita-te daca sunt rolele la semn. Daca nu te pricepi, fuga la service si spune-le sa verifice daca nu-i sarita de pe punct.

Mihaiulian, mc mult..ai avut dreptate..halal mecanici, numai jepcari, numai pe luat bani..am dat eu acasa capacul acela de la distributie si nu era nevoie sa vad daca sunt rolele la semn, cureaua era f f slaba, se misca pe role stanga-dreapta f lejer, anormal de lejer..bine ca nu s-a intamplat altceva mai rau.Am pornit-o azi cand i-am dat capacul jos de la distributie si merge si mai urat.Te rog, inca o intrebare: daca strang acele role si intind cureua, e ok dupa aceea? Te rog zi cum ai procedat tu, ca sa stiu la ce sa ma astept.Mc mult inca o data.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mihaiulian, mc mult..ai avut dreptate..halal mecanici, numai jepcari, numai pe luat bani..am dat eu acasa capacul acela de la distributie si nu era nevoie sa vad daca sunt rolele la semn, cureaua era f f slaba, se misca pe role stanga-dreapta f lejer, anormal de lejer..bine ca nu s-a intamplat altceva mai rau.Am pornit-o azi cand i-am dat capacul jos de la distributie si merge si mai urat.Te rog, inca o intrebare: daca strang acele role si intind cureua, e ok dupa aceea? Te rog zi cum ai procedat tu, ca sa stiu la ce sa ma astept.Mc mult inca o data.

Aaa,si inca ceva :lol: trebuie sa schimb distributia? A afectat acest fapt motorul? Sper sa nu am din aceasta cauza alte probleme, ca si asa..uff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai desfacut capacul si e slaba cureaua trebuie doar pusa la punct!Mergi la cineva care se pricepe si stai langa el cand o face.Cand ai schimbat ultima data distributia?

Edited by vita_fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai ce sa strangi la distributie, intinzatorul daca este slab trebuie schimbat iar daca tot umblii acolo schimba si cureaua daca este uzata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am schimbat atunci curea+pompa apa+role pentru ca abia luasem masina si am vrut sa merg fara grija.Daca te apropii de intervalul de schimb, schimba tot sa nu dai bani de doua ori, daca nu asculta-l pe Bogdan G si vita_fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimba distributia

(sa fie la semne ; nu-i complicat)

si dupa aceea vezi de senzori si in cazul asta poate sa deie eroare gen axa cu came:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimba distributia

(sa fie la semne ; nu-i complicat)

si dupa aceea vezi de senzori si in cazul asta poate sa deie eroare gen axa cu came:rolleyes:

Thx all pentru raspunsuri. Distributia am schimbat-o acum 30.000 de km, deci nu cred ca e cazul sa o schimb momentan..o sa aduc un mecanic acasa sa vad daca se rezolva prin repararea prob. cu distributia. Va tin la curent. Mc inca o data. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now