Posted 18 Feb 2011 · Report post salut ! detin un s40 din 2001 cu motor diesel 1.9 cel de 102 cp . in urma cu vreo 3 zile a inceput sa scoata fum albicios la relanti , si nu mai zic cand o accelerez . in turatie se comporta bine ,iarasi gazele de esapament sunt ok , inclusiv mirosul lor . in schimb daca sta 2 minute in relanti incepe sa scoata un fum alb si miroase a motorina ne-arsa ( ca la autobuze si camioane din alea vechi ) Am primit o informatie ca ar fi de la valva egr dar nu e pt ca am dat-o jos si am curatat-o , dar degeaba . imi poate spune cineva daca sa mai intanlit cu o situatie asemanatoare si eventual cum a rezolvat problema ? mentionez ca am schimbat si tipul de motorina + aditiv de curatat injectoare , dar degeaba . multumesc anticipat ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2011 · Report post Erori nu da?Pe un tester ai pus-o?Valva EGR degeaba o cureti daca ea nu mai functioneaza deloc.Cu aditivul pentru injectoare eu zic sa o lasi balta,mai rau o chinui Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2011 · Report post Fum alb poate fi de la ulei.Iti consuma ulei din motor. Un tester bun cred ca te ar lamuri:rolleyes: Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2011 · Report post multumesc ! ce-i drept nu am pus-o pe un tester pana acum , dar se pare ca asta e solutia finala . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2011 · Report post am dus masina in cateva service-uri si nu ma putut lamuri nimeni . toate cica ar fi bune , fara erori in calculator , dar mie masina tot imi scoate fum . toti imi recomanda sa fac babeste si anume : sa caut un egr si sa fac proba cu unul de pe o masina care merge ; sa trimit injectoarele la verificat (la noi in zona nu se poate) ; sa schimb debitmetrul de aer ; etc . nimic concret . a mai intampinat cineva o problema macar asemanatoare si a rezolvat-o ? nu stiu ce sa ii mai fac Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2011 · Report post Cred ca nu se alimenteaza corect... filtrul de motorina banuiesc ca e verificat, nu e apa in el. Si cand e cald motorul, peste 60 de grade, face fum? Trebuie tester/diagnoza. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2011 · Report post am schimbat filtrul de motorina si pe cel de aer , dar nu sa schimbat nimic . cand se incalzeste scoate la fel de mult ca atunci cand e rece . cu cat sta mai mult in relanti cu atat incepe sa scoata mai mult fum Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2011 · Report post La mine a facut asa cand era mizerie in rezervor si imi obtura sorbul dar mergea si neregulat motorul si... la tine e mai complicat, sunt mai multe posibilitati. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2011 · Report post Fumul alb cu miros de diesel este numai cand arderea nu este completa iar arderea nu este completa atunci cand este prea putin aer, prea multa motorina, avansul aiurea, uzura cilindrii/piston, apa in motorina, apa in ulei . Trebuie sa le iei pe rand si sa le elimini pe cele mai usoare verificand: -apa in ulei sau ulei in apa -apa in motorina purjand filtrul de motorina -distributia daca este pusa la punct -test compresie . Fumul poate fii alb usor albastrui daca masina are consum de ulei, consum cauzat de turbina in primul rand, deci verificat jocul turbinei . Dupa toate astea se pune masina pe tester si se verifica toti parametrii. Din ce vad pe forumurile de reno toata lumea da vina pe turbina cand vine vorba de fum alb . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2011 · Report post Din ce vad pe forumurile de reno toata lumea da vina pe turbina cand vine vorba de fum alb . Fumul alb nu poate fi si de la egr ? Deoarece a spus ca problema apare doar atunci cand sta la relantiu:unsure: ps: verifica si valva aia care actioneaza turbina,poate a uitat ce trebuie sa faca.Cand aveam probleme am uitat sa conectez valva la turbina si era totu alb,albastru si mirosea a fum de autobuz (motorina nearsa). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2011 · Report post EGRul este electronic si este foarte bine monitorizat, daca ramane putin agățat da eroare deci nu cred ca este de la EGR . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2011 · Report post apa in filtru nu am avut , si oricum e schimbat . nivelul antigelului e normal si nu prezinta ulei , cel al uleiului la fel si nu are culoarea schimbata care sa indice prezenta apei . turbina functioneaza perfect , vacuum-ul isi face cursa , joc nu are deloc in ax , masina trage bine . ceva ma face sa cred ca ar putea fi de la injectoare , dar oare sa se strice toate asa peste noapte ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2011 · Report post debitmetrul ( MAF sensor ) imi indica o valoare la relanti de 46-48 parca de grame (kg)/ ora . iar daca e scoasa mufa , normal ca 0 dar mersul motorului nu se schimba cu nimic cu sau fara el . oare e o valoare normala sau nu ? oare scap de griji daca ii dau foc ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Mar 2011 · Report post Normal este sa ai 28kg/h, daca indica 46-48kg/h inseamna ca : 1. EGR este infundat si motorul primeste numai aer curat => debit mai mare de aer. 2. MAF decalibrat, citeste prea mult aer . Nu ai avut nici o eroare stocata ? Nu de alta dar este cam mare diferenta de la 28kg/h la 48kg/h . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Mar 2011 · Report post nu a avut nici o eroare la tester . oare aerul curat sa ii strice chiar asa cheful sa mai mearga ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Mar 2011 · Report post Daca nu gasesti pe nimeni sa-ti faca o diagnoza calumea nu ai decat o singura sansa, mergi cu masina pana nu mai merge si atunci vezi ce s-a defectat . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Mar 2011 · Report post eu zic ca e de rau , in sensul ca dupa parerea mea , catalizatorul are de suferit . si sincer , nu mai imi trebuie decat sa il mai adaug si pe el pe lista:blink: Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Jun 2011 · Report post Pana la urma ai rezolvat?Care a fost problema? Share this post Link to post Share on other sites