iustin

motor necesita revision urgente

25 posts in this topic

Buna.Imi apare mesajul ,,motor necesita revision urgente,,Motorul intra in regimul de protectie nu se accelereaza mai mult de 2500 rotatii,nu trce de 100km-h si scoate fum negru.Ce ar putea fi?Daca opresc motorul si il pornesc din nou mesajul dispare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai multe detalii despre masina,te rog.

Ai filtru de particule?

Edited by lik2008

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai multe detalii despre masina,te rog.

Ai filtru de particule?

an fab 2003 motor 2400 diesel 96 kw

Share this post


Link to post
Share on other sites

IC spart laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

La aplicatii Volvo-Club, gasesti un dictionar foarte dragut facut de administratorii forumului :)

Din pacate la IC nu corespunde.

Poate il bagam si pe asta la dictionar

Edited by ValiU

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar putea sa ai un injector blocat,daca se aude o bataie si motorul nu merge rotund.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul mege bine nu face nimc zgomot dubios ,problema e ca are momente cand turbina face fisiitul nomal , trage bine si momente cand scoate fum si parca ii ma trebuiesc ceva caii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai incercat sa scoti mufa de la debitmetru?Daca da,ai simtit vreo diferenta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ridici capota si te uiti in jos la ventilator, daca ai urme de ulei pe cadrul motor chiar sub ventilator atunci este spart IC-ul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am verificat nu este picatura de ulei sub ventilator e totul uscat.La diagnoza mi-a aparut o eroare p 0244.

Share this post


Link to post
Share on other sites

P0244 Turbocharger Wastegate Solenoid (A) N75 Range/Performance

Share this post


Link to post
Share on other sites

ECM-6805 Boost pressure control Faulty flow este eroarea si poate fii cauzata de mai multe componente :

-pierdere in sistemul de vacum al tampoanelor motor

-tampoane motor sparte

-pompa vacum defecta/obosita

-piedere presiune intre turbo si admisie

-pierdere vacum intre pompa de vacum, solenoid turbo si sistemul VNT

-VNT ancrasat/defect

-solenoid turbo defect

-senzor presiune turbo defect

Ca sa aflii 100% din ce cauza este trebuie sa testezi masina in mers si sa vezi cum deviaza presiunea, daca este mai mare decat cerinta atunci este de la VNT murdar/solenoid turbo defect. Daca este prea mica presiunea atunci inseamna ca ai pierdere de aer si tb verificate toate furtunele .

Senzorul de presiune turbo se verifica foarte simplu, cu motorul oprit trebuie sa ai ~1000 hPa .

Succes la sapat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inainte sa te apuci de demontat tot pe acolo, incearca sa-i schimbi filtrul de motorina. Il gasesti la roata din spate dreapta.

Daca tot asa face, atunci apuca-te de testere, etc. (din proprie experienta :rolleyes: )

Edited by volvou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtrele le schib toate de fiecare data cand schimb uleiul la20mii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are nici o legatura filtrul de motorina cu problemele lui Iustin .

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am un volvo xc90 din 2004 a mers f bine pana acum cateva zile cand dupa ce pornesc motorul si accelerez mai tare motorul nu mai trage si imi apare engine service cu triunghi rosu .. mai rau ca azi mi s-a oprit si motorul dupa ce mi-a aparut triunghiu rosu cu engine service ... stop engine si nu servodirectie sa trag pe stanga cat mai repede .. poate sa ma ajute cineva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ti spun ce a avut a mea , avand aceleasi simptome: pompa diesel din rezervor moarta. Dupa schimbare aceeasi problema dar dupa diagnoza volvo si stergere a erorilor a disparut total.Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vreme ce esti in londra cel mai bine e sa mergi la un volvo center si sa ti faca diagnoza .Cred ca e cea mai iefnina solutie:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now