Magua

Cablu de acceleratie

7 posts in this topic

Azi am schimbat cablul de acceleratie, care agata, nerevenind la relantiu, sau chiar supraturand cand era scoasa din viteze; n-am gasit de Volvo, asa ca am luat de la Unix Cluj unul de Renault de 1210 / 963 mm, e putin mai gros, capetele sunt asemanatoare, doar elementele intermediare de reglare si de trecere in habitaclu fiind diferite, la 78 lei. Montaj... DIY wink.gif

Mai jos, cablul nou si cel vechi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mers ok vreo 50 km prin CJ, dar azi pe ninsoarea asta, am cam patinat, cred ca s-a agravat alta problema, mascata anterior de cablu de acceleratie; o pornesc se tureaza la 2000, nu mai revine la relantiu, ramane la ce viteza o turez, dar daca o bag in viteze si pornesc scade la 1500, parand sa se comporte normal. Sa fie ambreiajul???blink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

In primul rand, cablurile alea seamana dar nu rasar. :) Nu cred ca ai luat ce trebuie.

Daca patineaza ambreiajul, de obicei turatia creste. Alt simptom al ambreiajului cu probleme, este mirosul... specific.

Cand se mai tureaza, incearca sa ridici pedala cu piciorul, sa vezi daca se modifica ceva... dar daca nu e ok cablul, te poate pacali.

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut simptomele ambreajului uzat, dar 4000km nu au evoluat sensibil. Ieri a mers ok, azi cred ca am fortat prea tare pe zapada, abia am urcat cu a doua, am reusit s-o parchez, dar curgeau toate apele pe mine; am incercat s-o pornesc seara, la rece, dar tot se tureaza, e clar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva de genul asta am patit si eu ,dar nu avea nici o legatura cu vreun cablu.Mie ,pur si simplu, imi ramanea turata pe la vreo 3000rpm fara nici o sansa de a scade la relanti.Am dus-o in service si problema era de la "motorasul de relanti" sau "motorasul pas cu pas" caruia i se strambase clapeta si nu mai inchidea cum trebuie cand trebuie."Motorasul de relanti" (din spusele mecanicului) e clapeta de unde accelerezi de la motor ,tot aparatul ala sau cum vrei sa-i spui.

Si ar mai fi o chestie ;sa nu-ti traga aer fals.

Edited by accxdru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva de genul asta am patit si eu ,dar nu avea nici o legatura cu vreun cablu.Mie ,pur si simplu, imi ramanea turata pe la vreo 3000rpm fara nici o sansa de a scade la relanti.Am dus-o in service si problema era de la "motorasul de relanti" sau "motorasul pas cu pas" caruia i se strambase clapeta si nu mai inchidea cum trebuie cand trebuie."Motorasul de relanti" (din spusele mecanicului) e clapeta de unde accelerezi de la motor ,tot aparatul ala sau cum vrei sa-i spui.

Si ar mai fi o chestie ;sa nu-ti traga aer fals.

De 1000 km am schimbat motorasul, a fost ok vreo 2 saptamani (cam 700 km) pana a inceput sa se tureze aiurea in mers, la cald; e drept, tre sa verific si daca trage aer fals, n-am prea avut timp de reparatii saptamana asta. Multam de sugestii!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate seria 400 au probleme cu motorasul de relanti.

Acesta se strica in timp, datorita pozitionarii prea apropiate de blocul motor si de caldura degajata de acolo.

Baietii de afara si-au facut diverse scuturi si protectii pentru a preveni actiunea disctructiva a caldurii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now