lik1999

Bi-Xenon

18 posts in this topic

Salutare.Cine imi poate recomanda o "culoare" pentru xenon.Ma refer la acele grade kelvin.

Am de ales intre :

-4300k

-5000k

-6000k

Merci:rolleyes:

Edited by lik2008

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer mie imi place "culoarea" luminii de la farurile masinii din imagine dar nu stiu cate grade Kelvin are...

post-1859-055442500 1298841634_thumb.jpg post-1859-001494700 1298841972_thumb.jpg

Si de ce numele topicului Bi-Xenon?Tu vrei sa montezi Bi-Xenon sau Xenon?Din cate stiu eu sunt 2 lucruri diferite...

Edited by larahau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bi-xenon.Fiind eu am far simplu,adica h4;D.

Culoarea pare a fi cristal 6000 k (cred).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai relaxat si da banii pe bere, este mai util asa .

H4 bixenon este cea mai mare aberatie, nu focalizeaza absolut de loc, nu ai nici scurta calumea nici lunga calumea iar fiabilitatea becurilor este foarte proasta si asta nu din cauza calitatii indoielnice ci din cauza ca orice bec daca este aprins si il trantesti se sparge. Eu unu am renuntat la a mai vinde instalatii H4 de aproape 2 ani si sunt tare multumit, cam 3 seturi de becuri schimbam pana iesea omu din garantie, toate se spargeau sau aveau fisura, pur si simplu nu rezista socului cand comuta scurta/lunga .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum naiba?

Eu am h4 montat de aprox 1 an si inca nu am avut probleme.

O sa incerc solutia ta,dar totusi alea care ies din fabrica ce "temperaturi "au?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu cit temperatura luminii e mai mica ai reflexie mai mare si penetrare mai mica, si invers.

deci : noaptea pe ud , clar , e bine sa ai 4300K

noaptea uscat , clar, e bine sa ai 6000 K.

cu cit lumina urca in grade vezi mai bine culorile deschise, cu cit coboara vezi mai bine culorile inchise.

contrastul tine de ochi, de cit poate el sa deceleze, nu de faruri.

ideal ar fi sa ai halogen pe dreapta si xenon pe stinga. nu se poate si e sorcova !

in rezumat : esti tinar si ai vederea buna poti sa te duci cu temperatura sus, esti ca mine, nasol, treci la 4300K....

temperatura mare = vezi departe (daca focalizeaza bine) dar mai slab (viteza mai mare) - bun pentru noapte , uscat, marcaje, viteza mare

temperatura mica = vezi mai bine , dar mai aproape. (viteza mai mica) - bun pentru noapte, ud, fara marcaje, viteza mica.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe cealalta masina si eu am H4 bi din martie 2008... Inca nu mi s-a ars niciun bec, am parcurs 72.000 km. Le-au reglat in reprezentanta. Iar pe faza scurta cel putin, vizibilitatea e foarte buna. Cu lunga, are dreptate BogdanG, s-ar putea mai bine, lumina e cumva difuza, imprastiata, dar oricum e mai bine decat cu halogenele. Sunt de 6000K.

Stiu, alta masina, alte faruri - ce am vrut sa zic, repet, e ca nu mi s-a ars niciun bec pana acum.

Edited by Behu

Share this post


Link to post
Share on other sites

6000K recomand eu

pe 244 am h4 dar ii drept faza lunga lasa de dorit ( oricum nu-l folosesc nult )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si faza scurta lasa de dorit dar nu vedeti voi .

@Behu adica tu vrei sa-mi spui ca ai mers cu becurile aprinse 72.000 km si inca mai merg ? laugh.gif Pai 72.000 km inseamna ~2000 ore de functionare iar un bec chinezesc nu tine atat nici sa-l bati, mai ales daca este H4 . Deci Behu eu nu cred o iota din ce spui tu, fara suparare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si oare masina din imaginile postate mai sus ce temperatura Kelvin are?Ca tare imi place cum se vede,parca bat putin spre cyan ca si culoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil 6000k-8000k, oricum nu vezi mare lucru cu ele, un 8000k are ~2000lm iar un 4300k sare de 3000lm . Oricum lumea confunda des temperatura de culoare masurata in Kelvin cu intensitatea luminii masurata in lumeni .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intradevar are dreptate Bogdan,eu am de 6000k si cand e ud pe jos si noapte cam lasa de dorit.

Legat de bi-xenon-ul lui @lik2008 eu sunt de parere ca cea mai buna combinatie ar fi sa montezi o lupa cu bi-xenon care face toti banii si pe scurta si pe lunga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si faza scurta lasa de dorit dar nu vedeti voi .

@Behu adica tu vrei sa-mi spui ca ai mers cu becurile aprinse 72.000 km si inca mai merg ? laugh.gif Pai 72.000 km inseamna ~2000 ore de functionare iar un bec chinezesc nu tine atat nici sa-l bati, mai ales daca este H4 . Deci Behu eu nu cred o iota din ce spui tu, fara suparare .

Nicio suparare, BogdanG. Crezi sau nu, asta e. Stiu ca esti expert in asta... Am dat cei 72.000 km ca sa se inteleaga ca masina a mers, daca pui xenoane si masina sta in parcare normal ca nu se strica. Aproximativ 60.000 km din astia sunt facuti in afara tarii, deci cu farurile aprinse zi sau noapte. Si pe cuvant ca nu am schimbat niciun bec pana acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nicio suparare, BogdanG. Crezi sau nu, asta e. Stiu ca esti expert in asta... Am dat cei 72.000 km ca sa se inteleaga ca masina a mers, daca pui xenoane si masina sta in parcare normal ca nu se strica. Aproximativ 60.000 km din astia sunt facuti in afara tarii, deci cu farurile aprinse zi sau noapte. Si pe cuvant ca nu am schimbat niciun bec pana acum.

Poate depinde si de ..noroc:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

La H4 nu exista noroc, eu am schimbat 4 furnizori de becuri dupa care am renuntat sa mai vand H4.

@BEHU de curiozitate pe ce masina ai tu montate becurile alea ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit sa imi schimb led urile de la nr pana la urma:lol:

Led urrile folosite arata asa :post-312-097846400 1299353195_thumb.jpg

post-312-075694800 1299352878_thumb.jpg

Edited by lik2008

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur va va fi de ajutor imaginea ca sa luati o decizie in legatura cu culoarea :P

Totusi as avea si eu o curiozitate... ???este legal sa adaug o llinie de leduri chiar la baza in carcasa farurilor

post-3541-0-40059900-1334205594_thumb.jp

Edited by AndreasAndy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now