Posted 27 Feb 2011 (edited) · Report post Salutare.Cine imi poate recomanda o "culoare" pentru xenon.Ma refer la acele grade kelvin. Am de ales intre : -4300k -5000k -6000k Merci:rolleyes: Edited 27 Feb 2011 by lik2008 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Feb 2011 (edited) · Report post Sincer mie imi place "culoarea" luminii de la farurile masinii din imagine dar nu stiu cate grade Kelvin are... Si de ce numele topicului Bi-Xenon?Tu vrei sa montezi Bi-Xenon sau Xenon?Din cate stiu eu sunt 2 lucruri diferite... Edited 27 Feb 2011 by larahau Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Feb 2011 · Report post Bi-xenon.Fiind eu am far simplu,adica h4;D. Culoarea pare a fi cristal 6000 k (cred). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Feb 2011 · Report post Stai relaxat si da banii pe bere, este mai util asa . H4 bixenon este cea mai mare aberatie, nu focalizeaza absolut de loc, nu ai nici scurta calumea nici lunga calumea iar fiabilitatea becurilor este foarte proasta si asta nu din cauza calitatii indoielnice ci din cauza ca orice bec daca este aprins si il trantesti se sparge. Eu unu am renuntat la a mai vinde instalatii H4 de aproape 2 ani si sunt tare multumit, cam 3 seturi de becuri schimbam pana iesea omu din garantie, toate se spargeau sau aveau fisura, pur si simplu nu rezista socului cand comuta scurta/lunga . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Feb 2011 · Report post Cum naiba? Eu am h4 montat de aprox 1 an si inca nu am avut probleme. O sa incerc solutia ta,dar totusi alea care ies din fabrica ce "temperaturi "au? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Feb 2011 · Report post cu cit temperatura luminii e mai mica ai reflexie mai mare si penetrare mai mica, si invers. deci : noaptea pe ud , clar , e bine sa ai 4300K noaptea uscat , clar, e bine sa ai 6000 K. cu cit lumina urca in grade vezi mai bine culorile deschise, cu cit coboara vezi mai bine culorile inchise. contrastul tine de ochi, de cit poate el sa deceleze, nu de faruri. ideal ar fi sa ai halogen pe dreapta si xenon pe stinga. nu se poate si e sorcova ! in rezumat : esti tinar si ai vederea buna poti sa te duci cu temperatura sus, esti ca mine, nasol, treci la 4300K.... temperatura mare = vezi departe (daca focalizeaza bine) dar mai slab (viteza mai mare) - bun pentru noapte , uscat, marcaje, viteza mare temperatura mica = vezi mai bine , dar mai aproape. (viteza mai mica) - bun pentru noapte, ud, fara marcaje, viteza mica. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Feb 2011 (edited) · Report post Pe cealalta masina si eu am H4 bi din martie 2008... Inca nu mi s-a ars niciun bec, am parcurs 72.000 km. Le-au reglat in reprezentanta. Iar pe faza scurta cel putin, vizibilitatea e foarte buna. Cu lunga, are dreptate BogdanG, s-ar putea mai bine, lumina e cumva difuza, imprastiata, dar oricum e mai bine decat cu halogenele. Sunt de 6000K. Stiu, alta masina, alte faruri - ce am vrut sa zic, repet, e ca nu mi s-a ars niciun bec pana acum. Edited 28 Feb 2011 by Behu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Feb 2011 · Report post 6000K recomand eu pe 244 am h4 dar ii drept faza lunga lasa de dorit ( oricum nu-l folosesc nult ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Feb 2011 · Report post Si faza scurta lasa de dorit dar nu vedeti voi . @Behu adica tu vrei sa-mi spui ca ai mers cu becurile aprinse 72.000 km si inca mai merg ? Pai 72.000 km inseamna ~2000 ore de functionare iar un bec chinezesc nu tine atat nici sa-l bati, mai ales daca este H4 . Deci Behu eu nu cred o iota din ce spui tu, fara suparare . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Feb 2011 · Report post Si oare masina din imaginile postate mai sus ce temperatura Kelvin are?Ca tare imi place cum se vede,parca bat putin spre cyan ca si culoare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Feb 2011 · Report post Probabil 6000k-8000k, oricum nu vezi mare lucru cu ele, un 8000k are ~2000lm iar un 4300k sare de 3000lm . Oricum lumea confunda des temperatura de culoare masurata in Kelvin cu intensitatea luminii masurata in lumeni . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Feb 2011 · Report post Intradevar are dreptate Bogdan,eu am de 6000k si cand e ud pe jos si noapte cam lasa de dorit. Legat de bi-xenon-ul lui @lik2008 eu sunt de parere ca cea mai buna combinatie ar fi sa montezi o lupa cu bi-xenon care face toti banii si pe scurta si pe lunga. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Feb 2011 · Report post Si faza scurta lasa de dorit dar nu vedeti voi . @Behu adica tu vrei sa-mi spui ca ai mers cu becurile aprinse 72.000 km si inca mai merg ? Pai 72.000 km inseamna ~2000 ore de functionare iar un bec chinezesc nu tine atat nici sa-l bati, mai ales daca este H4 . Deci Behu eu nu cred o iota din ce spui tu, fara suparare . Nicio suparare, BogdanG. Crezi sau nu, asta e. Stiu ca esti expert in asta... Am dat cei 72.000 km ca sa se inteleaga ca masina a mers, daca pui xenoane si masina sta in parcare normal ca nu se strica. Aproximativ 60.000 km din astia sunt facuti in afara tarii, deci cu farurile aprinse zi sau noapte. Si pe cuvant ca nu am schimbat niciun bec pana acum. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Feb 2011 · Report post Nicio suparare, BogdanG. Crezi sau nu, asta e. Stiu ca esti expert in asta... Am dat cei 72.000 km ca sa se inteleaga ca masina a mers, daca pui xenoane si masina sta in parcare normal ca nu se strica. Aproximativ 60.000 km din astia sunt facuti in afara tarii, deci cu farurile aprinse zi sau noapte. Si pe cuvant ca nu am schimbat niciun bec pana acum. Poate depinde si de ..noroc:lol: Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Feb 2011 · Report post La H4 nu exista noroc, eu am schimbat 4 furnizori de becuri dupa care am renuntat sa mai vand H4. @BEHU de curiozitate pe ce masina ai tu montate becurile alea ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Mar 2011 (edited) · Report post Am reusit sa imi schimb led urile de la nr pana la urma:lol: Led urrile folosite arata asa : Edited 5 Mar 2011 by lik2008 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Apr 2012 (edited) · Report post Sigur va va fi de ajutor imaginea ca sa luati o decizie in legatura cu culoarea Totusi as avea si eu o curiozitate... este legal sa adaug o llinie de leduri chiar la baza in carcasa farurilor Edited 12 Apr 2012 by AndreasAndy Share this post Link to post Share on other sites