stefan_S60_2.4T

S60 2.4t GPL

126 posts in this topic

Instalatia ta este pentru CNG(gaz natural comprimat) si nu are cum sa mearga cu GPL(gaz petrolier lichefiat). O masina pe motorina merge cu benzina ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai carte tehnica in care spune clar ca masina ta are LPG, mai poti face o incercare la reprezentanta sa iti puna despre ce e vorba dar la asa ceva cred ca numai cei de la Primus Bucuresti ti-ar putea da un raspuns.

Sau poate o diagnoza cu scula speciala de Volvo...

LPG cred ca e la fel peste tot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Instalatia ta este pentru CNG(gaz natural comprimat) si nu are cum sa mearga cu GPL(gaz petrolier lichefiat). O masina pe motorina merge cu benzina ?

Instalatia este pentru LPG intrucat am si carte tehnica in care se mentioneaza clar care este tipul de combustibil si acesta este GPL, deci nu are cum sa fie CNG.

Si ca sa se inteleaga ce vreau sa spun....masina functioneaza cu gpl doar ca dupa un timp mai indelungat, pur si simplu incepe sa "scuture" dupa care se opreste alimentarea cu gpl si se trece automat pe benzina.

Iar daca o opresc vreo 15 min, cand pornesc din nou si comut pe gpl, masina "toarce" ca o pisica iar la un moment dat patesc acelasi lucru cum am mai spus.

Deci ramane singura varianta sa merg la VOLVO pentru o diagnoza cum a spus Adi2727, sau mai aveti alte idei s-au solutii?

Oricum va multumesc pentru interesul de care dati dovada.

Stima si respect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Face cumva de cand a venit gerul?Ar putea fi condens pe instalatie care ingheata ??? sau pur si simplu se infunda filtrul cu impuritati ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Face cumva de cand a venit gerul?Ar putea fi condens pe instalatie care ingheata ??? sau pur si simplu se infunda filtrul cu impuritati ;)

Nu face absolut nici un zgomot, se comporta normal.

Cand se comuta pe gpl nici nu se simte doar ca merge o perioada si daca nu comut manual pe benzina se opreste.

Tre sa merg sa o urc pe elevator si sa ma uit dedesubt sa vad cate rezervoare are. Deoarece la GPL ar trebui sa aiba doua rezervoare (cel de gpl si cel de benzina) iar la CNG ar trebui sa aiba 5 rezervoare (rezervorul principal de cng, rezervorul de benzina si inca doua rezervoare mici de cng).

Asta ca sa fiu sigur cu ce fel de combustibil merge masina.

Nu am facut asta intrucat am carte tehnica in care se mentioneaza ca masina merge pe LPG, dar ca sa ma conving am sa merg la un service si sa ma uit la rezervoare.

Revin cu noutati si raspuns.

Stima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut , daca ai gpl purjeaza instalatia , adica cand este apoape goala da drumul la tot gazul din rezervor adica o aerisire .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal ca are GPL pt ca.......

NU SE POATE ALIMENTA IN ROMANIA UN VOLVO BI-FUEL CU CNG PT CA ARE ALTA MUFA SI SCRIE PE BUSON MARE DE TOT : NATURAL GAS IAR BUSONUL ESTE ALBASTRU NU NEGRU CA LA LPG .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

... ar trebui sa aiba 5 rezervoare (rezervorul principal de cng, rezervorul de benzina si inca doua rezervoare mici de cng).

Pana la urma cate rezervoare trebuie sa fie pe masina? Patru sau cinci? Tu ai enumerat patru :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

4,5? :D:lol: nici ca mine, nici ca tine

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma cate rezervoare trebuie sa fie pe masina? Patru sau cinci? Tu ai enumerat patru :smile:

Scuze, am fost luat de val...

trebuie sa aiba patru rezervoare, doar la combustibilul cng... inca nu am verificat...

Normal ca are GPL pt ca.......

NU SE POATE ALIMENTA IN ROMANIA UN VOLVO BI-FUEL CU CNG PT CA ARE ALTA MUFA SI SCRIE PE BUSON MARE DE TOT : NATURAL GAS IAR BUSONUL ESTE ALBASTRU NU NEGRU CA LA LPG .

Ca sa fiu sincer, busonul de la gpl este metalic auriu, am adaptor pentru romania dar ce pot sa spun este ca gaura de la busonul gpl este putin mai mare in diamentru (putin mai mult) fata de ce stiu eu la instalatiile gpl montate in Romania.

Sa fie asta diferenta ca ar fi CNG si nu LPG?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Dar....sigur sigur ai GPL pe aceasta masina ?!!!

Si....sigur sigur e montat in fabrica ?!!

Si...sigur sigur e intr-o fabrica Volvo ?!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Dar....sigur sigur ai GPL pe aceasta masina ?!!!

Si....sigur sigur e montat in fabrica ?!!

Si...sigur sigur e intr-o fabrica Volvo ?!!!

Din ce mai intrebat pot raspunde la ultimele doua intrebari, cu prima nu sunt sigur pana nu verific.

Deci...mai mult ca sigur ca instalatia este din fabrica Volvo, cu argummente: 1. in primul rand in bord am afisat nivelul de combustibil ca la orice alta masina numai ca acela este nivelul de gaz, deoarece rezervorul principal la masina volvo s60 pe care o detin este de 50 l gpl, iar rezervorul de rezerva este de 30 l benzina, iar nivelul de benzina este afisat electronic la computerul de bord.

si 2. butonul de schimbare intre gaz si benzina este amplasat pe panoul de climatronic si este identic cu celelalte butoane, respectiv pentru anularea alarmei, etc.

Cu privire la tipul de combustibil (LPG sau CNG) revin cu raspuns dupa ce urc masina pe elevator sa vad cate rezervoare are...

Edited by cndusa72

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te salut , cndusa72 !

Intrebarile mele erau retorice !

Oare...nu te-ai plictisit sa tot dai aceste detalii , caci e plin acest topic de ele !

Trag concluzia ca iti place sa te repeti la nesfarsit !

Ai primit raspunsuri pertinente , dar tot intrebi ce sa faci !

Nu sunt rau , ci poate ....doar rautacios !

In concluzie , ai GPL pe masina , si pentru a rezolva problemele trebuie sa mergi la reprezentanta VOLVO !

Restul.....e ....CAN-CAN !

BUGA, Alin BUGA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te salut , cndusa72 !

Intrebarile mele erau retorice !

Oare...nu te-ai plictisit sa tot dai aceste detalii , caci e plin acest topic de ele !

Trag concluzia ca iti place sa te repeti la nesfarsit !

Ai primit raspunsuri pertinente , dar tot intrebi ce sa faci !

Nu sunt rau , ci poate ....doar rautacios !

In concluzie , ai GPL pe masina , si pentru a rezolva problemele trebuie sa mergi la reprezentanta VOLVO !

Restul.....e ....CAN-CAN !

BUGA, Alin BUGA

Chiar daca esti putin rautacios, eu nu m-am plictisit deloc.

Si din cate stiu acest topic a fost deschis pentru relatii auto volvo GPL. Deci acum...sa nu par eu rautacios, daca te-ai plictisit de acest topic, intra pe unul despre care sa fii interesat si sa relationezi cu membrii interesati de niste raspunsuri.

Oricum, multam de observatie, cred ca am sarit putin calul dar na...pentru asta sunt forumurile.

Stima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haide mai Fane ce-i dai omului mura in gura, chiar m-ai suparat :P

Lasa omu sa se aplece sa se bage pe sub utilaj sa se frece sa se agite, vorba aia, are jepeleu de fabrica .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Uite aici niste informatii folositoare:

post-291-0-84759500-1328033296_thumb.jpg

post-291-0-11547600-1328033510_thumb.jpg

Salutare Stefan.

Multam frumos de informatie, Gata...m-ai lamurit...100% LPG.

Respecte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci....pana la urma ...ce ai ?!!! GPL sau....LPG ?! ca ci, eu unul , nu am prea inteles ?!!!

Pe bune !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haide mai Bubule nu fii rau, lasa omu sa se bucure.

PS> are LPG pt ca sunt sigur ca are masina cu volanul invers :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Draga Domnule BogdanG ,

Dar unde se poate face revizia unei instalatii LPG?!!!

Caci...poate imi schimb si eu toate instalatiile ce functioneaza cu gaze , daca LPG`ul asta e mai ieftin !

Multumesc anticipat , si cu siguranta aceasta informatie il va bucura si pe Dl. cndusa72 .

Acelasi si Neschimbatul ,

BUGA, Alin BUGA

:hello::salut:

Edited by alinbuga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai fix in acelasi loc dar trebuie citit GPL de la dreapta la stanga.

Hai ca am distrus si topicul asta, scuze nenea Fane, vin vineri cu o cola calda, poate, poate ma ierti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

22.704km cu GPL - consum mediu GPL 10.95l/100km + ~0.5l/100km benzina

km actuali - 250.158

Fara probleme

Am fost de sarbatori in Croatia si se gaseste GPL fara probleme, atat in Serbia, cat si in Croatia si Bosnia.

De asemenea am vazut ca si in Germania se gaseste destul de des.

31.015km cu GPL - consum mediu GPL10.82 l/100km + ~0.5l/100km benzina

Km actuali 258.469

Fara niciun fel de probleme la instalatia GPL sau motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

31.015km cu GPL - consum mediu GPL10.82 l/100km + ~0.5l/100km benzina

Km actuali 258.469

Fara niciun fel de probleme la instalatia GPL sau motor.

35.691km cu GPL - consum mediu GPL10.97 l/100km + ~0.5l/100km benzina

Km actuali 263.145

Fara probleme.

Edited by stefan_S60_2.4T
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

35.691km cu GPL - consum mediu GPL10.97 l/100km + ~0.5l/100km benzina

Km actuali 263.145

Fara probleme.

40.148km cu GPL - consum mediu GPL11.03 l/100km + ~0.5l/100km benzina

Km actuali 267.602

Fara probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

este o investitie buna.dar nu trebuie sa ti masina mai mult de 3 ani daca e pe gaz.

sa va spun de ce.

am avut un 460 din 1995 de 1.8i 90cp.si iam pus gpl in 2008 masina a mers perfec nici un fel de problema gazul si-a scos banii si am mai si facut economi dar dupa 3 ani (2011)am descoperit ca imi manca ulei.am mai mers asa cu ea pana ma oprit rar-ul in mai si mi-a luat talonul si mi-a iesit la noxe 9.60 in loc de 0.60 cat este limita destul de mult.incepusem sa ii cam bag un litru de ulei la saptamana.masina facea cam in jur de 500-800km pe saptamana.uneori chiar depaseam si 1000km pe saptamana.in iunie i-am segmentat motorul care ma dus 19 mil lei vechi numai motorul fara manopera.economiile care le-am facut cu gpl-ul le-am bagat in motor si cu rar-ul + platforma pana la service ca masina a sta 2 saptamani dupa ce mi-a expirat dovada.te bucuri atunci pe momenti ca facem economi dar dupa un timp nu prea te mai bucuri.

asa ca stefan daca i-ai pus gpl sa nu o ti mai mult de 3 ani parerea mea ca si daca vrei sa o vinzi si scoate fum foarte greu o vinzi ca e ceva vizibil si mai si miroase pedeasupra a ulei ars

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now