icristi

Aditiv filtrul de particule

122 posts in this topic

Exact asta este originalul iar in RO costa 550RON asa ca succes la cumparat dar din RO nu din IT . laugh.gif

Il gasesti la orice reprezentanta Citroen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact asta este originalul iar in RO costa 550RON asa ca succes la cumparat dar din RO nu din IT . laugh.gif

Il gasesti la orice reprezentanta Citroen .

Ai dreptate, deocamdata ma imformez ...ca sa stiu unde sa ma duc daca se aprinde "beculetul" in bord.Aici la reprezentanta costa 130 € fara manopera.Uite ce pret(la care se adauga tva-ul) mi-au facut pentru revizia de 120 k.

L.E. de ce i-mi face fisierele atasate negre???

post-413-034805500 1300201132_thumb.gif

Edited by pol

Share this post


Link to post
Share on other sites

DPFul nu se schimba la 120.ooo km, decat cele pasive(puse ulterior) se schimba la 120.ooo km .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Mai am o intrebare...am gasit 2 tipuri de aditiv :unul este ADDITIVO CERINA FAP EOLYS DPX10 EOLYS176 si Eolys DPX 42 (ainoastaan PSA-malleihin) ja Eolys 176 (PSA, Volvo, Ford, Mazda). Diferenta de pret este mica doar ca nu stiu care este cel original.In specificatii...amandoua sunt la fel...doar ca difera o cifra unul este DPX42 si unul este DPX10.Multumiri!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Mai am o intrebare...am gasit 2 tipuri de aditiv :unul este ADDITIVO CERINA FAP EOLYS DPX10 EOLYS176 si Eolys DPX 42 (ainoastaan PSA-malleihin) ja Eolys 176 (PSA, Volvo, Ford, Mazda). Diferenta de pret este mica doar ca nu stiu care este cel original.In specificatii...amandoua sunt la fel...doar ca difera o cifra unul este DPX42 si unul este DPX10.Multumiri!!!

In Ro la reprezentate Volvo/Citroen/Peugeot/Ford se vinde si se utileaza EOLYS176...cel cu DPX 10. Tocmai ce l-am completat si eu

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Ro la reprezentate Volvo/Citroen/Peugeot/Ford se vinde si se utileaza EOLYS176...cel cu DPX 10. Tocmai ce l-am completat si eu

Multumesc !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar cel mai ieftin este la Citroen sau cel putin asa era cand am intrebat eu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok! azi am "completat" aditivul.A intrat tot(1,5 l).Asta inseamna ca eram aproape pe 0???Mai ramane de resetat senzorul si sunt in regula.....SPER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact, mai trebuie doar resetat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok! azi am "completat" aditivul.A intrat tot(1,5 l).Asta inseamna ca eram aproape pe 0???Mai ramane de resetat senzorul si sunt in regula.....SPER

Daca ai mers multi Km de cand ti-a aparut mesajul in bord, ai pus 1.5 l aditiv si nu a dat nimic pe retur, sfatul meu este sa mai mergi cu masina o perioada, sa-i mai faci plinul de 3-4 ori si apoi sa ii stergi mesajul. (daca nu dispare el singur :) ) La mine, dupa ce am completat aditivul, am sters mesajul, dar dupa 2 minute aparea iar. Dupa ce l-am sters de cateva ori, am renuntat, crezand ca e ceva defect. Dupa ce am facut plinul de 3 ori cred, mesajul a disparut singur. Probabil ca datorita faptului ca a ramas fara aditiv, pompa de dozaj aditiv a prins aer, si a trebuit sa pompeze mai multe doze in rezervor pana a iesit aerul de pe instalatie.

Daca gresesc, corectati-ma, sau daca e vre-o metoda sa amorsezi pompa in situatia in care nu ai aditiv sa umpli rezervorul de aditiv, ar fi interesant de expus in continuare.

Faci cum crezi, dar zi-ne si noua ! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@icristi, ai promis niste poze ...

Am si eu o intrebare, care e mesajul mai exact(cel care apare in bord) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna si eu as vrea sa stiu daca nu am nici un mesaj in bord si nu am nici probleme cu filtrul de particule si completez cu aditiv cat o intra 0,2...0,5...0,7 adica cat trebe pana se umple rezervorul de aditiv mai trebuie sa resetez ceva ?.....si inca 2 intrebari: ...daca nu stiu ce tip de aditiv are pus in ea conteaza de care pun ?....care este recomandat la Volvo V50, 1.6 d, 2006 ?.......Va multumesc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna si eu as vrea sa stiu daca nu am nici un mesaj in bord si nu am nici probleme cu filtrul de particule si completez cu aditiv cat o intra 0,2...0,5...0,7 adica cat trebe pana se umple rezervorul de aditiv mai trebuie sa resetez ceva ?.....si inca 2 intrebari: ...daca nu stiu ce tip de aditiv are pus in ea conteaza de care pun ?....care este recomandat la Volvo V50, 1.6 d, 2006 ?.......Va multumesc :smile:

Salutare din nou, nu stie nimeni raspunsurile la intrebarile mele ?....ca tot am citit dar nu am gasit niciunde aceeasi situatie.....multumesc.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

1

Additive dosing module (ADM).

2

Additive tank with integrated pump and level sensor.

3

Ventilation valve for the tank.

4

Feeder hose and injector.

5

Main fuel tank (diesel).

6

Overflow valve (when topping up).

7

Refilling connection for additive.

http://imageshack.us.../402/admwf.gif/

Edited by deltawing21

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dom79 te duci frumusel la reprezentanta si ii rogi sa-ti spuna cum stai cu nivelul de aditiv . Numai cu testerul se poate verifica .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dom79 te duci frumusel la reprezentanta si ii rogi sa-ti spuna cum stai cu nivelul de aditiv . Numai cu testerul se poate verifica .

Nu ma refer la nivelul de aditiv ci ma refeream daca completez cu aditiv (cat o intra pana ii plin 0,2l....0,4l....0,6l....etc) mai trebuie sa fac (resetez) ceva la masina daca inainte de a umple nu am nici o problema cu filtrul de particule si nici nu am nimic aprins (martor sau mesaj) in bord ?.....Multumesc.....

Edited by dom79

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am de unde sa stiu acest lucru, oricum nu vad logica in a face asa ceva .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideea era de completare din timp ca sa nu am (avem) probleme pe viitor, ma gandeam ca mai rau ii pentru filtru de particule daca se lasa sa se termine aditivul din rezervor decat daca se completeza din timp, ma gandeam ca asa se protejeza cat de cat filtrul de particule si o sa tina mai mult timp (respectiv km).....toate acestea erau idei care le am de mai mult timp si am vrut sa vad ce pareri mai sunt.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si eu am avut aceleasi "idei" ca si tine cand am luat masina. Am completat, resetat nivelul si gata. Da mai bine verifici nivelul inainte sa completezi ca poate nu e cazul sa completezi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dom, nu e chiar asa, cand ajunge ADM-ul la minim da mesaj in bord, deci sa ramai fara este exclus .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nenea Bogdan, si daca e busit senzorul de pe DPF mai da mesaj in bord?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar cand acel senzor vede o incarcare prea mare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ma refer la nivelul de aditiv ci ma refeream daca completez cu aditiv (cat o intra pana ii plin 0,2l....0,4l....0,6l....etc) mai trebuie sa fac (resetez) ceva la masina daca inainte de a umple nu am nici o problema cu filtrul de particule si nici nu am nimic aprins (martor sau mesaj) in bord ?.....Multumesc.....

Daca doar completezi ....fara sa treci pe la tester(sa resetezi nivelul)...iti apare dupa un timp eroarea in bord.Am patit eu.Am incarcat aditiv,pentru ca se apropia de numarul de km. presupusi de mine .La 121 de mii am incarcat aditivul si la 128 de mii s-a aprins martorul in bord si motorul nu mai trecea de 2800-3000 de ture.La service mi-a resetat nivelul la aditiv si a facut o regenerare fortata(preventiv )a DPF-ului.Motor 1,6 ,110 hp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca doar completezi ....fara sa treci pe la tester(sa resetezi nivelul)...iti apare dupa un timp eroarea in bord.Am patit eu.Am incarcat aditiv,pentru ca se apropia de numarul de km. presupusi de mine .La 121 de mii am incarcat aditivul si la 128 de mii s-a aprins martorul in bord si motorul nu mai trecea de 2800-3000 de ture.La service mi-a resetat nivelul la aditiv si a facut o regenerare fortata(preventiv )a DPF-ului.Motor 1,6 ,110 hp.

Multzam mult de raspuns :salut: , resetarea + regenerarea fortata ai facuto la reprezentanta ?.....ma gandesc ca aceaste 2 operatiuni pot fi facute doar la reprezentanta

Data viitoare primesti "amenda" ;)

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now