icristi

Aditiv filtrul de particule

122 posts in this topic

Nu doar in reprezentanta, sunt mai multi colegi pe forum care stiu si au cu ce...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu din fericire nu am nici o problema cu filtrul de particule si sper sa fie asa cat mai mult timp :smile: , intrebarile mele erau mai mult din curiozitate, oricum multumesc la toata lumea pentru raspunsuri :thumbsup2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare la toti membrii, eu sunt nou aici si noul posisor a Volvo S40,1.6 TD din 2007. O remarca-e prima mea masina in viata, si sunt cam praf la domeniul auto. Oricum incerc sa invat...am citit aici ca Filtrul de partitii poate fi oprit(doar ca ultima optiune) dece ca ultima, se intimpla ceva rau daca este oprit cumva acel filtru?

Am achizitionat masina in Varsovia, stau aici cu munca de citeva luni bune, masina are 180K merse deja, stiu ca motorul e cam slabut dar pentru inceput sper sa fie suficient...plus pretul la care au dat-o e foarte mic in comparatie cu piata.

Am aflat ca filtrul de partitie a fost spalat acum citeva luni ( este posibil asa ceva adica spalat?) si umplut rezervorul cu lichid.

Problema cu mersul la turatii....nu prea am asa posibilitate, ca doar merg prin oras si la turatii cam mici. Nu ajuta cu nimic mesrul la turatii mari dar scurt?

Inca o intrebare, nu va suparati ca tot aici postez. In previnta la ulei, am citi ca Volvo recomanda Castrol. Dar am gasit ca pina acum au turnat "Shell Helix Ultra Extra 5W-30" este bun? pretul aici ajunge la 30€ 4l. Si conteaza ce ulei torn iarna, ca aici temperatura scade cam -25C si am auzit ca este posibil sa inghete dizelul, ce fac sa evit acest lucru?

Mersi anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

help

are cineva in arad ,de vanzare aditiv (completare)filtru particule pentru un volvo v50 1.6.d

daca da, rog info

vreau sa plec in concediu sambata

contact 0724286810

Share this post


Link to post
Share on other sites

contacteaza pe roberto poate mai stie pe cineva care se ocupa in zona...sau meri la reprezentanta in tm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, sunt din Bucuresti, am un V 50/2009, motor 1,6 diesel, si am si eu nevoie de aditiv (completare) filtru de particule , stie cineva pe unde gasesc mai ieftin si la cine sa merg sa-mi faca resetarea, ca sa nu patesc ca altii si dupa citeva sute de km. sa mi se afiseze mesaj in bord si sa nu se mai tureze ? Si as mai avea o intrebare daca stie cineva cum se demonteaza oglinda exterioara stinga, ca de ceva vreme face figuri si nu mai vrea sa se deschida sau sa se inchida, cand armez din telecomanda, este posibil sa mi-o fi lovit-o cineva. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi la BogdanG de pe forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am completat cu aditiv

TESTUL SPUNE CA POMPA NU ESTE ACTIVA

am fost la reprezentanta ford/arad sa activeze pompa

nu au reusit

eroarea este activa in continuare

un sfat ...............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te rog frumos sa citesti Regulamentul acestui forum.Acesta nu e un topic de vanzari.Pentru asta exista Bursa!

Multumesc de intelegere!

Edited by Vita_Fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

poze pozitionare rezervor aditiv filtru particule. el se afla intre puntea spate si rezervorul de combustibil.

post-7126-0-30802400-1409237189_thumb.jp

post-7126-0-52215500-1409237194_thumb.jp

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

poza e gresita

Volvo are 4 fire in mufa :)

restul e ok (asta e diferenta dintre ford si volvo)

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut. normal ca este o diferenta la mufe de la ford la volvo sunt 2 marci un pic diferite. dar pozitionarea rezervorului este la fel la ambele masinii. parerea mea ca ambele masini la partea de mecanica si piese se aseamana in proportie de 80 la suta. numai bine

Edited by cosminel24

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, sunt din Bucuresti, am un V 50/2006, motor 1,6 diesel, si am si eu nevoie de aditiv (completare) filtru de particule , stie cineva pe unde gasesc mai ieftin si la cine sa merg sa-mi faca resetarea, ca sa nu patesc ca altii si dupa citeva sute de km. sa mi se afiseze mesaj in bord si sa nu se mai tureze ? Si as mai avea o intrebare daca stie cineva cum se curata filtrul de particule. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, sunt din Bucuresti, am un V 50/2006, motor 1,6 diesel, si am si eu nevoie de aditiv (completare) filtru de particule , stie cineva pe unde gasesc mai ieftin si la cine sa merg sa-mi faca resetarea, ca sa nu patesc ca altii si dupa citeva sute de km. sa mi se afiseze mesaj in bord si sa nu se mai tureze ? Si as mai avea o intrebare daca stie cineva cum se curata filtrul de particule. Multumesc.

Service.Curatatul este o problema si nu tine prea mult.Pe viitor o inlocuire OEM sau off DPF,depinde.

Edited by V50Saphir
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

As avea o mica intrebare pe acest topic. Ieri mi-a aparut eroare in bord de motor defect, am fost la service si am vazut ca avea eroare de nivel aditiv scazut. L-au umplut baietii de acolo, au resetat sitemul, dar eroarea reapare imediat. Au incercat de vreo 15 ori procedura de resetare, spune ca s-a efectuat cu succes, chiar indica nivelul 14 din 15 in rezervor, dar la prima repornire a motorului sau pur si simplu la o apasare a acceleratiei, apare la loc (nivel scazut). Nu are nici un fel se scurgeri sau defecte la rezervor/conducte, pur si simplu senzorul o ia razna. Cei de la GI Euroservice mi-au spus ca nu au intalnit niciodata acest senzor sa fie defect si nu a trebuit inlocuit la nimeni care au trecut pe la ei (doar completare cu lichid si resetare). Din cate am inteles acest senzor se achizitioneaza impreuna cu rezervorul de aditiv si acea pompa aferenta.

Intrebarea mea e daca a mai patit cineva asta si cum s-a rezolvat? E posibil sa fie intradevat senzorul defect si trebuie inlocuit (cu toate la imediat dupa resetare indica corect) sau ar trebui sa caut problema in alta parte?

Multumesc !

Edited by SorinCurteanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am mai auzit de senzor defect si intradevar singura solutie este inlocuirea rezervorului. Daca mufa este ok si firele nu sunt rupte, ca asta ar fi problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Am fost si eu in aceeasi situatie. Eroarea dispare dupa ce au loc cateva regenerari. Nu stiu exact de cate ai nevoie. Eu am facut 2 drumuri 300 km plus, si dupa am mers la Bogdan G si mi-a sters mesajul de eroare si nu a mai aparut.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

 

Am fost si eu in aceeasi situatie. Eroarea dispare dupa ce au loc cateva regenerari. Nu stiu exact de cate ai nevoie. Eu am facut 2 drumuri 300 km plus, si dupa am mers la Bogdan G si mi-a sters mesajul de eroare si nu a mai aparut.

A disparut si la mine singura dupa aproximativ 150-200km :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, 

Ieri, dupa ce am facut plinul, in maxim 1km, mi-a aparut mesajul "ENGINE SYSTEM SERVICE URGENT". Nu am simtit vreaun compartament diferit la masina.

Model : Volvo C30 2009 (1.6D eDrive)

Numar de km aprx 134 000 km

Eroarea afisata in bord : 020.

Este problema cu nivelul aditivului pentru filtru de particule? 

Multumesc si imi cer scuze daca a mai fost un post legat de aceasta eoare.

Catalin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, 

Ieri, dupa ce am facut plinul, in maxim 1km, mi-a aparut mesajul "ENGINE SYSTEM SERVICE URGENT". Nu am simtit vreaun compartament diferit la masina.

Model : Volvo C30 2009 (1.6D eDrive)

Numar de km aprx 134 000 km

Eroarea afisata in bord : 020.

Este problema cu nivelul aditivului pentru filtru de particule? 

Multumesc si imi cer scuze daca a mai fost un post legat de aceasta eoare.

Catalin

Da. Era nivelul aditivului de la filtru de particule. Dupa reumplere, a fost resetata eroarea si nu a mai aparut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Catalin, dă-ne mai multe detalii, te rog. Cu ce ai umplut, unde și cu cât...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Legat de aditiv, am urmatoarea problema:

Acum cca 10 zile, imi moare motorul (culpa proprie, in intersectie). Pornesc, apare triunghi rosu cu mesaj de service "Motorsystem service urgent". In ultimii ani, mi-a mai murit motorul de cateva ori si eroarea aparea, insa disparea dupa cateva secunde. Acum a ramas.

Masina se comporta normal, insa. La diagnoza cu DICE mi-au aparut erorile atasate. Ma surprind erorile de ADM, eu avand DPF off de 3 ani.

Stiti cumva care ar putea fi cauza aparitiei si/sau ce ar trebui facut sa scap de ele?

Multumesc!

 

eroare.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai avut DPF off facut pe genunchi, ti-au sters baietii tabela de erori si desi aveai eroare pe ADM, nu ti-o mai afisa pe bord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MC, poti sa fii mai specific. te rog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand masina intra in limitare, daca apesi pe "READ" iti spune ca ai eroare pe motor ? Am intalnit o masina cu DPF off facut aiurea, daca scoteai debitmetrul, nu se accelera mai mult de 3000 (era in avarie), dar pe bord nu se aprindea nicio eroare, triunghi rosu sau altceva, si cu READ nu iti arata decat ca e portiera deschisa. Pe VIDA + DICE in schimb iti arata eroare de debitmetru.

Edited by Midnight Caller

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now