icristi

Aditiv filtrul de particule

122 posts in this topic

Pai nu a specificat ce motor are! Daca este D2, unde sa-i puna aditiv, ca doar este DPF uscat, fara aditiv?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greu se prinde lumea pe aici.

Dacă am ajuns sa recomandam additiv la D2 mai bine ne lăsăm de dat sfaturi și candidam ma primărie.

Succesuri .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@balibachea . Citește cu atenție informațiile de pe acest forum și încearcă sa filtrezi aceste informații.

Tu ai D2 la 2012 și nu ai unde sa pui aditiv .

Mare grija la filtrarea informațiilor pt ca ajungi sa distrugi masina .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Bogdan. De menționat e faptul ca pe carte îmi apare 2012 dar mașina e prima oară înmatriculata în 11.2011. deci ce sa fac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa faci cu privire la ce ? Ca ADM nu are masina ta . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare !

La 1.6D a aparut ADM-0005 additive level low dupa un plin de motorina facut...Verific nivelul cu VIDA, sus arata 1 din 15, jos -------- Dupa ce a terminat testul,jos a aparut 15 din 15 in loc de liniile initiale...Confuz totusi de rezultat si avand in vedere eroarea, zic totusi ca rezervorul ar trebui sa fie gol... Teoretic are aprox 100.000km de cand nu am mai pupat aditiv(cel putin conform istoric) si zic sa punem aditiv...Punem 1l aditiv, dau reset la ADM si verific iar nivelul...Ghiciti ce: 1 din 15, 15 din 15...

WTF? S-a dus senzorul?Sau e chinezu meu confuz?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se pune 1L , se pune pana se umple rezervorul dupa care se reseteaza . 

Da, e confuz chinezul cand pui jumate . :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce e ciudat este ca aveam eroare de lipsa aditiv si el totusi la citirea nivelului imi dadea 15 din 15 ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se mai intampla. Completezi pana da pe afara, resetezi, amorsezi si te rogi sa se fi rezolvat. Daca tot nu merge, mai ai o sansa sa te tina eroarea aproximativ 1000km si pe urma sa scapi de ea,  de ce?...Intreaba-l pe Volvo. Daca nici asa nu merge, atunci ai nevoie de alt vas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Brava said:

Se mai intampla. Completezi pana da pe afara, resetezi, amorsezi si te rogi sa se fi rezolvat. Daca tot nu merge, mai ai o sansa sa te tina eroarea aproximativ 1000km si pe urma sa scapi de ea,  de ce?...Intreaba-l pe Volvo. Daca nici asa nu merge, atunci ai nevoie de alt vas.

Iar un vas nou costa 2000 si ceva de lei :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎01‎.‎03‎.‎2017 at 9:54 PM, Balibachea said:

Salutare. sunt membru nou și proaspăt proprietar de S40 model 2012. Am o mica întrebare și problema. De unde sa iau aditiv pt filtru de particule și de care. cineva spunea ceva de ebay. multumesc. aștept un raspuns

Eu de aici am luat,era 200 lei atunci litrul...Stiam din nainte ca imi va intra pana intr-un litru,de aceea am si luat atat....Intr-adevar au mai intrat 800 ml.

https://www.pieseauto.ro/aditiv-filtru-particule/peugeot/107/aditiv-filtru-de-particule-peugeot-citroen-340135868.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci sa inteleg mai bine. La V60 D4 181cp nu trebuie aditiv la filtru de particule

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci sa inteleg mai bine. La V60 D4 181cp nu trebuie aditiv la filtru de particule?

Edited by cristiann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

din cate am citit aditivul este claculat sa tina 60.000 km aproximativ.

La mine regenerarea se face tot la 150 de km nu la 300 sau 500 cum scrie in carte, am facut un calcul si la 18.000 trebuie sa reumplu rezervorul de aditiv. Oare sa fie asa?

 

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

din cate am citit aditivul este claculat sa tina 60.000 km aproximativ.

La mine regenerarea se face tot la 150 de km nu la 300 sau 500 cum scrie in carte, am facut un calcul si la 18.000 trebuie sa reumplu rezervorul de aditiv. Oare sa fie asa?

 

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

din cate am citit aditivul este claculat sa tina 60.000 km aproximativ.

La mine regenerarea se face tot la 150 de km nu la 300 sau 500 cum scrie in carte, am facut un calcul si la 18.000 trebuie sa reumplu rezervorul de aditiv. Oare sa fie asa?

 

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

din cate am citit aditivul este claculat sa tina 60.000 km aproximativ.

La mine regenerarea se face tot la 150 de km nu la 300 sau 500 cum scrie in carte, am facut un calcul si la 18.000 trebuie sa reumplu rezervorul de aditiv. Oare sa fie asa?

 

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 12/03/2011 at 9:35 PM, icristi a spus:

De ce sa nu sterg mesajul. Cui ar putea sa-i mai fie util? ma refeream la mesajul din bord :lol::lol::lol:

Am completat aditivul, dar intr-adevar rezervorul meu era gol, asa ca nu s-a umplut (am completat cu 1,5 L). Acum intrebarea este daca e ok ca nu s-a umplut? Trebuia neaparat sa se umple? Ma gandesc daca trebuia sa iasa aerul de pe circuit, sau nu e nevoie. Aditivul asta cum ajunge in DPF, este pompat ??

PS: Procedura e simpla. Am facut si poze, le voi atasa curad.

Salut unde este rezervorul de aditiv , eu nu il gasesc iar masina nu mai trece de 3000 de ture , probabil pentru ca nu are aditivul ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 12/03/2011 at 9:35 PM, icristi a spus:

De ce sa nu sterg mesajul. Cui ar putea sa-i mai fie util? ma refeream la mesajul din bord :lol::lol::lol:

Am completat aditivul, dar intr-adevar rezervorul meu era gol, asa ca nu s-a umplut (am completat cu 1,5 L). Acum intrebarea este daca e ok ca nu s-a umplut? Trebuia neaparat sa se umple? Ma gandesc daca trebuia sa iasa aerul de pe circuit, sau nu e nevoie. Aditivul asta cum ajunge in DPF, este pompat ??

PS: Procedura e simpla. Am facut si poze, le voi atasa curad.

Salut unde este rezervorul de aditiv , eu nu il gasesc iar masina nu mai trece de 3000 de ture , probabil pentru ca nu are aditivul ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 12/03/2011 at 9:35 PM, icristi a spus:

De ce sa nu sterg mesajul. Cui ar putea sa-i mai fie util? ma refeream la mesajul din bord :lol::lol::lol:

Am completat aditivul, dar intr-adevar rezervorul meu era gol, asa ca nu s-a umplut (am completat cu 1,5 L). Acum intrebarea este daca e ok ca nu s-a umplut? Trebuia neaparat sa se umple? Ma gandesc daca trebuia sa iasa aerul de pe circuit, sau nu e nevoie. Aditivul asta cum ajunge in DPF, este pompat ??

PS: Procedura e simpla. Am facut si poze, le voi atasa curad.

Salut unde este rezervorul de aditiv , eu nu il gasesc iar masina nu mai trece de 3000 de ture , probabil pentru ca nu are aditivul ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

Mă confrunt cu următoarea problemă și orice sfat/sugestie e binevenită. Dețin un Volvo V50 producție 2010, motorizare 1.6D, 110 HP. Am achiziționat mașina în octombrie 2019 la 190000 km și filtrul DPF înfundat, din lipsa de aditiv. Am fost cu mașina într-un serviciu unde a fost curățat filtrul și s-a completat cu 1 l de aditiv. Am făcut până acum aprox 40000 km, iar săptămâna trecută a început sporadic să apară mesajul Service și pentru perioade scurte limitarea turației. Totul se întâmplă pe perioade de 20-30 secunde, apoi mesajul dispare și turația revine la normal. Am fost într-un service pentru completare cu aditiv și surpriză, cu multă chinuială au reușit să completeze doar vreo 200 ml. Din păcate nu aveau tester pentru citirea erorilor 

O recomandare pentru București, tester+completarea rezervorului+resetarea senzorului ? (cel puțin așa am înțeles de pe forum, după completare este necesară și o resetare)

O părere privitor la faptul că nu s-au putut completa decât 200 ml, într-un vas de 1,7 l și după 40.000 km parcurși cu 1 l de aditiv?

Mulțumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Ce parere aveti de acest aditiv pentru regenerare?

Eolys powerflex gen 3 de la Walker (1l sau 3l). Se gasesc undeva intre 480-500 lei pentru 3l sau 240 lei pentru 1l.

https://www.emag.ro/aditiv-regenerare-curatare-filtru-de-particule-eolys-powerflex-gen-3-peugeot-citroen-ford-mazda-volvo-3l-walk80620/pd/D7G3CVBBM/

Multam.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now