DANY

NOI ANVELOPE MICHELIN

14 posts in this topic

Arata interesanta ideea ! Dar daca vrei sa cari ceva si cauciucurile se lasa, ce faci ??? Sau la curbe abordate mai in viteza oare cum se comporta? Avantaje si dezavantaje 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se lasa, e un design cu spite ca la bicicleta/motocicleta. Pe mine ma ingrijoreaza uzura materialului, la cate flexari ar trebui sa indure spitele alea prin gropile din Romania cred ca s-ar dezintegra in maxim 10000 de km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai linistit, pentru Romania, vor pune "spite" de otel....:lol:. Sau , o sa gasim pe piata "spite " de schimb....ca doar romanul se descurca....

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa vedem cum o sa se comporte cand o sa iasa versiunea finala la vanzare .

Oricum la cat o sa coste sigur se va adresa masinilor sport si super sport .

Share this post


Link to post
Share on other sites

e o mare problema cu sprijinul lateral. nu cred ca spitele pot asigura sprijin lateral suficient.

in plus nu mai exista posibilitatea reglarii petei de contact cu ajutorul presiunii din roti.

sint sceptic in privinta folosirii lor in primul rind la masinile sport....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Personal, atât timp cât va exista pe piaţă, voi opta pentru versiunea clasică, cu minim 78% N2 sub presiune.

Mi se par şi extrem de urâte cauciucurile alea, parcă merge maşina pe jantă. ;D

FURTHER READING

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

datorita lipsei talonului si , probabil, a posibilitatii de a controla "live" elasticitatea spitelor , aceste tipuri de cauciucuri vor fi folosite pentru drag extrem si pentru obtinerea de viteze extreme.

la curbe, vax albina, crema puca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Edited by mironb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Povestea e mai veche, eu am vazut in 2006 primele articole cu "gaselnita" Michelin. E doar o chestie buna pentru publicitate, nimic mai mult.

In fapt, rotile astea nu sunt o inovatie in domeniul gumelor pentru autoturisme, si de aceea nu au fost lansate pe piata. O inovatie presupune sa fie aduse mai multe imbunatatiri decat minusuri.

Din pacate, la acest tip de roata, e exact invers. Bun, nu expodeaza si nu face pana. Acestea sunt plusurile.

La minusuri sunt o gramada. Nu poate fi folosita pe teren noroios si plin cu zapada, nu pot fi folosite la viteze mari. Nu transmit prea bine puterea pe sosea, datorita acelor spite flexibile, nu au o forma aerodinamica, incetinind masina si crescand consumul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun, aici nu te contrazic, dar pot fi foarte utile in ROMANIA:lol:.....si totusi, gropile au rolul lor:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe... Brutal filmuleţul! TEN POINTS!

PS: AŢi văzut că şi Volvo-urile se mai sitrică, uneori? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cred ca mai au un minus foarte mare. Nu prea il vad rezistent la cataratul pe borduri iar in romania.... asta chiar e un sport national.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alea sunt pt rover-ul martian, au uitat frantujii sa specifice, asa ca nu va repeziti sa luati, nu se vand

decat cu bilet numai dus pt planeta rosie rolleyes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now