paunionutz

Intrebare flash-uri/ faza lunga

23 posts in this topic

De cand am luat masina, am aceasta "problema", daca o fi problema, sau asa este conceputa masina.

Cand am pozitia aprinsa merg flash-urile normal, insa daca aprind faza scurta si incerc sa dau flash-uri ramane faza lunga aprinsa, deci pentru a putea da flash-uri trebuie sa trag de 2 ori de maneta, odata pentru a aprinde si inca odata pentru a stinge faza lunga. Am observat ca maneta are 2 "trepte" insa se comporta la fel pentru amandoua si daca trag putin si daca trag mult de maneta. Asa sunt concepute masinile, sau are a mea o problema, sau poate sunt ceva setari care trebuie facute?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e normal sa faca asa.Trebuie sa faca flash la prima treapta si atat nu trebuie sa ramana aprinsa,o fi stricata manetamellow.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba maneta si va merge cum trebuie.Si la mine facea asa cand am luat masina si am schimbat maneta.Daca se potriveste de 2005 cred ca am eu una ca am mai schimbat-o odata,am pus de 2008

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost si am mai verificat odata! Cred ca este problema de la maneta ca, daca trag foarte putin de maneta da flash, daca trag pana la prima treapta ramane aprinsa faza scurta.

Mersi Bogdan, dar sincer sa fiu, decat sa schimb maneta, prefer sa aprind si sa sting faza lunga, de 2-3 ori pe luna cat dau eu flash-uri :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe ce pozitie ti butonul de la faruri?

daca e pe pozitie asa face

tre sa-l ti pe 0

tre sa ai farurile tot timpul aprinse pe faza scurta in pozitia asta,si o sa poti sa faci flshuri (sic)

daca o sa-l ti pe pozitia de faruri aprinse cind o sa tragi de maneta o sa treci pe faza lunga si gind o impingi la loc treci pe faza scurta

daca nu ai inteles da un telefon si o sa-ti explic verbal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie imi face la fel , dar nu de fiecare data, doar cateodata.Cred ca e ceva din maneta aceea.Oare se potriveste alta maneta de la dezmembrari?potriveste de pe orice volvo s80 sau s60 sau trebuie sa fie identica masina la ani dsi dotari?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se potriveste difera eventual culoarea,la S80 am vazut ca unele sunt gri dar cred ca si la 60 sunt gri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca nu are nimic maneta. Asa am crezut si eu prima oara cand am luat masina. E chestie de finete. Dai flash-uri foarte scurte si nu ramane aprinsa faza lunga. Sigur, nu e cea mai des intalnita solutia cea de la Volvo S40, dar te poti obisnui cu ea. E drept, ca si dupa multi ani de mers cu masina, tot mi se mai intampla cateodata sa pornesc faza lunga cand vreau sa dau flash-uri. Asta e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cum e la altii ma refer la s60 da la mine e cum spunea marius o chestie de finete....nu trag pana la capat maneta si face flash:D....si nu mise pare ca are 2 trepte....seamana foarte mult cu butonul de la geamurile fata....tragi putin se deschide putin,tragi de tot se duce pana jos sau pana sus(geamurile)

Edited by St3faN80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine este tot la fel la ambele masini si ma indoiesc sincer ca sunt amandoua stricate . Daca tragi foarte usor dai flashuri fara probleme daca tragi tare comuta pe lunga si trebuie sa mai tragi inca o data sa treaca pe scurta, daca tragi usor merge perfect .

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine nu merge deloc faza lunga , doar daca tin maneta trasa , daca ii dau drumul revine la faza scurta,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine este tot la fel la ambele masini si ma indoiesc sincer ca sunt amandoua stricate . Daca tragi foarte usor dai flashuri fara probleme daca tragi tare comuta pe lunga si trebuie sa mai tragi inca o data sa treaca pe scurta, daca tragi usor merge perfect .

Pai asa e si normal sa mearga si merge la mai toate masinile (exceptie dacioasele care aveau 2 manete, semnalizare si lumini).

Mi-am adus aminte ca asa era si la Raba sau Saviem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flashul este asa la toate masinile sunt deacord DAR comutarea pe lunga este diferita la gama VAG de ex unde impingi maneta in fata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

chestie de finete intr adevar.m am obisnuit greu dar m am obisnuit.culmea ca noul propietar al masinii mele m-a intrebat aceeasi chestie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine (s40 2006 1.6D ) totul se face de la consola de unde pornesti luminile. daca e pe 0 cand tragi maneta da flash, cand dai pe pozitia 2 cand tragi maneta ramane faza lunga. incercati asa, eu zic ca o sa va lamuriti

Share this post


Link to post
Share on other sites
la mine (s40 2006 1.6D ) totul se face de la consola de unde pornesti luminile. daca e pe 0 cand tragi maneta da flash, cand dai pe pozitia 2 cand tragi maneta ramane faza lunga. incercati asa, eu zic ca o sa va lamuriti

idem si la mine, la ambele masini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha.. - deci eu tocmai m-am intors din vacanta, 1500 km, noaptea, tinand de maneta ca sa am faza lunga si injurand de mama focului cat de proasta este maneta si cum s-a stricat exact cand aveam nevoie de ea. Luminile mele fiind "always on", ca le tin pe 0 sau pe 2 tot aia. Sau...cum am aflat acum...nu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,recent am adus si eu S40 1.9 Diesel din Olanda,am o problema la fel cu faza lunga incerc sa bag faza lunga si revine la loc nu sta trebuie sa tin tras de maneta ca sa fie faza lunga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, Shane54 a spus:

Buna ziua,recent am adus si eu S40 1.9 Diesel din Olanda,am o problema la fel cu faza lunga incerc sa bag faza lunga si revine la loc nu sta trebuie sa tin tras de maneta ca sa fie faza lunga.

Ai citi mai sus? Se împinge maneta. Tragi doar la flash-uri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se trage spre tine dar trebuie sa o tii cam 1-2 secunde spre tine ca sa stea , eu am fost obisnuit de pe renault unde e mai sensibil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai ceva cu maneta, cum se intimpla in unele cazuri cind sint probleme de contact. Doar ce o actionezi si CEM-ul da comanda farurilor. si se aprind .Nu exista temporizare nici mecanica ,nici electronica.Totul este  instant .

De fel cind actionezi maneta pentru faza lunga ca si avertizare vizuala totul merge instant   si e valabil la orice auto.

In fine

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a rezolvat ,probabil masina nu a fost folosita mult timp ,dupa mai multe ori de mers noaptea maneta pare mai ok ,cred ca era imbacsita cu praf etc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now