Sign in to follow this  
Followers 0
danutttz

Scurt???

6 posts in this topic

Dupa ce am pus masina pe tester si au iesit cee 4 errori

1. P0138

2. P0102

3. P0335

4. P0135

Am verificat senzoru MAF cel de la debitmetru de aer l-am curatat cu alcool ....semnu de la sonda lambda sa stins.....dupa cateva minute sa reaprins iar.....

am oprit motoru pentru a verifica iar senzoru ala dar surpriza a inceput ventilatoru de la motor sa mearga la maxim .......

am desfacut capacu de la sigurante cel de sub capota si acolo erau cateva relee si sigurante ....

am cautat pe schema capacului siguranta de la ventilator am scoso sa oprit ventilatoru am puso a pornit.....am scos releu de la ventilator sa oprit .....am pus alt releu cel de la claxon a inceput iar sa mearga deci releu e bun ......precizez ca motoru a stat pornit 30 de secunde deci nu era cald sa zici ca ventilatoru trebuia sa mearga.....

acum ma gandesc ca e un scurt pe undeva pe unde poate fi? atata timp cat masina nu a stat pornita si ventilatoru a inceput sa mearga singur.........vorbesc de ventilatoru de racire a motorului .....ca celalalt care iti baga aer in masina am tranzistoru ala de la pasager dus si nu functioneaza ......poate avea legatura cu ala sau pur si simplu e vorba de un scurt pe undeva si de acolo sa o fi luato razna toata masina....???

sigurantele le-am verificat pe cele de sub capota si nu e niciuna arsa.....acum am aprins in bord urmatorii martori ....cel de la sonda lambda + cel de la DSA ...care vad ca nici ala nu se mai stinge si ala nu se aprinsese niciodata!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand mai scoti sigurante sau mufe, scoate bornele de la baterie sa nu ai surprize !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in primul rand trebuie sa ne spui si noua ce inseamna acele coduri pt ca de Volvo nu sunt aia e clar.

Trebuie sa intelegi un lucru, a baga o mufa in alta mufa si a citi niste coduri nu inseamna a face diagnoza .

De exemplu ca sa intelegi de ce te invarti in jurul cozii iti spun ca :

codul P0335 inseamna codul ECM-5200(cod de Volvo), problema este ca la masina ta nu exista acest cod iar in functie de Volvo poate insemna doua lucruri, o data poate insemna senzor RPM sau presiune AC, deci de unde incepi sa sapi ?

Codul P0135 este ECM-2801 care nu exista la masina ta dar poate insemna sonda lambda fata sau nivel combustibil, ambele la masini mai noi .

Ca sa vezi ce este sau nu defect tb sa te uiti la date in timp real si sa le compari cu ce zice producatorul.

Ca sa iti usurez munca iti atasez lista codurilor de eroare ISO convertite in cod Volvo .

Ventilatorul este comandat de senzorul de temperatura motor, sigur este stricat si acel senzor sau este mufa scoasa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in primul rand trebuie sa ne spui si noua ce inseamna acele coduri pt ca de Volvo nu sunt aia e clar.

Trebuie sa intelegi un lucru, a baga o mufa in alta mufa si a citi niste coduri nu inseamna a face diagnoza .

De exemplu ca sa intelegi de ce te invarti in jurul cozii iti spun ca :

codul P0335 inseamna codul ECM-5200(cod de Volvo), problema este ca la masina ta nu exista acest cod iar in functie de Volvo poate insemna doua lucruri, o data poate insemna senzor RPM sau presiune AC, deci de unde incepi sa sapi ?

Codul P0135 este ECM-2801 care nu exista la masina ta dar poate insemna sonda lambda fata sau nivel combustibil, ambele la masini mai noi .

Ca sa vezi ce este sau nu defect tb sa te uiti la date in timp real si sa le compari cu ce zice producatorul.

Ca sa iti usurez munca iti atasez lista codurilor de eroare ISO convertite in cod Volvo .

Ventilatorul este comandat de senzorul de temperatura motor, sigur este stricat si acel senzor sau este mufa scoasa .

Multumesc frumos Bogdan pentru timpu acordat trebuie neaparat sa fac o diagnoza la tine zilele astea, deocamdata am o problema financiara am cumparat 2 masini de care nu prea aveam nevoie si a venit si beleaua asta cu volvo chiar nu dispun momentan de bani am sa incerc sa ma abtin in a mai face ceva la masina ma gandesc ca poate mai rau stric iti multumesc inca o data!!!Toate cele bune ......Cum fac rost de bani te sun:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0