Midnight Caller

Tariceanu nu se lasa...

48 posts in this topic

Tariceanu: Taxa de prima inmatriculare nu va fi eliminata si nici redusa

MarÅ£i, 04 Decembrie 2007 

Premierul Tăriceanu a afirmat, astazi, că taxa auto de primă înmatriculare nu va fi eliminată ÅŸi nici redusă, precizând că actualele discuÅ£ii cu reprezentanÅ£ii Comisiei Europene au la bază doar aspecte de ordin tehnic, transmite NewsIn.

"Nu se pune problema reducerii sau eliminării taxei de primă înmatriculare. Se pune problema că pe baza observaÅ£iilor Comisiei se vor modifica anumite aspecte tehnice", a afirmat Tăriceanu.

Comisia Europeană a decis, săptămâna trecută, să deschidă a doua etapă a procedurii de infringement (încălcare a tratatului)  împotriva României privind taxa de primă înmatriculare, considerând că răspunsurile autorităÅ£ilor române au fost nesatisfăcătoare. Comisia a acordat un termen de două luni pentru schimbarea legislaÅ£iei, ulterior fiind posibil să acÅ£ioneze statul român la Curtea Europeană de JustiÅ£ie.

A doua etapă a procedurii constă în transmiterea unui aviz motivat, "reasoned opinion", care conÅ£ine recomandări ale modului în care trebuie modificată taxa. Dacă nici în urma scrisorii de argumentaÅ£ie, România nu se va conforma rigorilor europene în materie, Comisia ar urma să înainteze cazul CurÅ£ii Europene de JustiÅ£ie.

Procedura de infringement a fost declanÅ£ată în martie 2007, printr-o scrisoare de notificare oficială trimisă de CE guvernului de la BucureÅŸti.

Ministrul economiei ÅŸi finanÅ£elor, Varujan Vosganian, are în această săptămână discuÅ£ii cu oficialii CE, în cadrul cărora prezintă intenÅ£ia României de a aproba, în februarie-martie 2008, prin ordonanÅ£ă de urgenÅ£ă, o variantă a taxei în acord cu cerinÅ£ele Comisiei. Astfel, România ar urma să respecte termenul de două luni dat de CE, miercuri, pentru alinierea taxei. Actul normativ ar urma să intre în vigoare la 1 iulie 2008.

Sursa: ROL.ro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inainte, mai ieseau oamenii cu furci, cu topoare, mai dadeau foc la vreun conac...acum nimic...apatie totala (ne meritam soarta de sclavi)...

"Tataie- ia zi cum erau taranii inainte?

He he, taranii erau boieri. Un cartof daca aveau, il taiau in jumate.

Si boierii ?

Boierii erau tarani, da-i draq."

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Nu mor caii cand vor cainii". Pana la urma o sa renunte el Tariceanu ca nu prea are ce face. Aia au tot interesul sa scape de masini, isi cunosc foarte bine interesul tocmai de asta Tariceanu va pierde intr-un final....mai mult sau mai putin. Oricum eu cred ca taxa asta nu va dispare definitiv, se vor implementa alte taxe ca asa este romanul inventiv. Nu mai zic de RCA-urile astea care s-au scumpit cu 60% pt aceleasi servicii de rahat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

taxa asta e cea mai mare prostie ce a putut fi gandita de cineva in romania. sunt foarte revoltat pe chestia asta. am vazut ca pd-ul zis ca o sa propuna eliminarea ei. desi nu sunt un simpatizant al pd -ului o sa ii votez pt asta. sper sa se tina de cuvant sa-mi schimb si eu 244 al meu care e cam obosit pe un 900 sau 400

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inainte, mai ieseau oamenii cu furci, cu topoare, mai dadeau foc la vreun conac...acum nimic...apatie totala (ne meritam soarta de sclavi)...

"Tataie- ia zi cum erau taranii inainte?

He he, taranii erau boieri. Un cartof daca aveau, il taiau in jumate.

Si boierii ?

Boierii erau tarani, da-i draq."

:)

eu m-am gandit, si citit despre asta, deci n-a iesit din "mintea mea de popor", ca ce ar fi daca una zi nimeni n-ar lua carburant, n-ar da telefoane deloc, n-am cumpara nimic din magazine, ca si cum ar fi sa zicem 1 ianuarie ziua respectiva, cand defapt tara e moarta din acest punct de vedere ...

sa vedem le-ar conveni sa mai majoreasca preturile in functie de evolutia dolarului fata de cap de oi din cirada lui nea vasile de la munte ... sa facem ceva, nu sa ne lasam condusi ... stim bine cine isi are interesele in vanzarea masinilor noi ...

sper sa se elimine taxa, si de nu oricum voi gasi modalitatea sa aduc masini fara a plati taxa respectiva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt killer..........dar de cand am dat gramada de bani pe taxa,......accept orice oferta serioasa pt eliminarea motociclistului...........plec sa i-mi ascut lantul  de la drujba >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

opus, el a incercat sa se autoelimine dar la cat de incapabil este...nici asta nu a reusit. ;D asa ca mai bine il ajuti tu..... dar zic sa nu ascuti lantul de la drujba, sa se chinuie putin!! Ce drak tu vrei sa il "kiluesti" r/d??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce nu reuÅŸesc eu să înÅ£eleg e ce crede Tăriceanu că va reuÅŸi să facă împotriva Uniunii, cu atât mai mult cu cât nici nu respectă legislaÅ£ia europeană.

Cred totuÅŸi că disperarea, pt că nu o pot numi altfel, generată de interesul personal pe care îl are în acestă problemă (cu al lui Citroen) este unul dintre elementele cheie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E gresita ideea ca se mentine taxa pentru interesul propriu. Adevarul este ca nu sunt bani in visterie. S-au marit pensiile, impozit unic de 16%, etc. E disperare. PD-ul (PDL) profita si solicita anularea taxei, dar culmea, tot ei au propus-o cand erau aliati cu PNL. E o parere..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mare adevar... Trebuie bani acum la visterie. Ca guvernul de dupa alegeri v-a trebui sa dea banii inapoi, nu ii intereseaza. Ca merg la CEDO pe banii mei si ai tai si ai vostrii, nu ii intereseaza. Nu vor decat sa le mearga manevrele populiste de anul viitor, de alegeri. Sa fie ban de un mic, de o bere, de afise electorale, etc. Ce va fi dupa, nu conteaza.

Ii doare de mediu. "iubesc"...i muma'n ....

Daca ii doare de mediu sa faca o chestie simple de genul:

ANUNT catre toate SRL-urile care fac tobe de Dacia berlina. Incepand din acest moment nu ma faceti decat cu catalizator. Va platesc eu diferenta de bani. De fapt nu eu guvernul, ci UE, ca daca aia aud de o astfel de initiativa platesc tot!

Mare chestie ar fi?

Si nu sunt mare ministru, sunt un amarat de roman care imi platesc impozitele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tariceanu si ai lui sint condusi din umbra - nu are ele c**ie pentru a se indarji asa, de unul singur. Aia din umbra ii zic cum  si cat sa mai infometeze poporul asta plin de lehamite, adormit si nepasator. El doar e un simplu pion. Se trage cit se poate de pe spinarile noastre, nu o sa fie niciodata un STOP referitor la cit mai poate indura poporul asta. In orice caz, nu de la ei...poate de la noi sa fie vreun semnal...undeva...cindva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singura arma este absenteismul la vot. Pe ei ii doare cel mai mult nepasarea poporului pt. ai vota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rubrica "Politica" trebuie infiintata.  ;)

Desigur, e o gluma. N-are ce cauta intr-un astfel de forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca mai este vorba si de un santaj din partea celor de la renault care tin cu tot dinadinsul sa ne vada pe toti in golanurile ;D lor. as intelege atitudinea asta daca ar pune si ei pe golanuri niste motoare v6 de cel putin 3000 cmc. asa!

  chestia cu protectia mediului e o mare duda!

  ce polueaza mai mult; o dacie din 90 sau o masina staina pe injectie din 95,96 pe care poti sa o iei cu 1500 2000 euro. daca le-ar pasa de mediu ar putea macar sa lase posibilitatea schimbarii masinilor vechi cu unele mai noi fara plata taxei. nu!

  spunea cineva mai sus ca tariceanu e condus de altcineva. poate sa ne dea si noua ceva detalii? adevarul este ca unii oameni fac niste prostii atat de mari ca nu ne vine sa credem ca sunt facute de ei!

  apropo de protectia mediului. daca ii pasa cuiva de asa ceva de ce nu supraacizeaza carburantii! adica, sa-ti dea o cota de ,sa zicem, 100 litri de carburant pe luna la un pret mai mic 3 ron/l , zic asa, iar cine depaseste acest consum sa poata cumpara la un pret mai mare, exemplu, 4.2 ron/l. am zis asa niste cifre! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patriciu... suna cunoscut ? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voteaza si tu pentru  a scoate taxa auto. Pentru a semna trebuie sa completezi  un  formular la link-ul de mai jos

http://www.realitatea.net/petitie

haideti sa le dam la cap dragi volvisti  ;D ca si noi "beneficiem" de acelasi tratament

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU sint deacord cu tine!

Asta cu poluarea e o gogoasa mancata de toti fara sa se intrebe ce si cum ...

Tu (no offence) de ex. ai o masina ditamai cu motor la fel de mare, care mananca destul de mult in oras, si din cand in cand ii mai dai sa mance cand dai pedala de metal, numa asa de dragul senzatiei ca deh' altfel mereai cu ratb ...

Na acum o masina mare consuma oricum mai mult decat un amarat de ticoleti ...

Consum mai mare = benzina/motorina mai multa = taxe/accize mai multe platite.

Clar nu?!?

- Acum de ce poolameu (scuze! das nervos pe tine ca este egoism ce afirmi) sa plateasca cineva daca vrea sasi ia o masina din vest ca lumea, ca nu vrea nici tico, nici golanu?!? Ca vrea ca familia lui sa fie totusi in siguranta, (macar din cauza greutatii masinii) cand strazile sint pline de soferi kamikaze cu fel de fel de masinute si "jipuri" de oras ... -

Adica daca nusi permite doar o masina de lux (de 20 ani, de ex. !!!) ca vrea si el lux, (ac, geam el, scaune reglabile, confort etc) chiar daca in ochii unora is rable, ca deh' de nai asase si pasat esti nimeni ... Aceste masinii de 15 -20 ani sh, 3rdh, 4thh etc se vand undeva la pretul de o zecime a unei golanuri noi (vai de capul ei de 5mii euroi golan) si sint dotate, in cazul lui Volvo (de ex.) la un nivel la care golanul nici in 10 ani nu va ajunge. Au o oarecare nume si renume, Volvo, Mercedes, Audi etc sint fiabile, piesele second si aftermarket se gasesc la ele, dar oricum omu va plati o "taxa" la consumul mare, si la taxele locale care il vor "taxa" pe "camionul" lui ...

Si credema, pe draq polueaza o masina euro 1- 3 (in conditia ca motorul sa fie OK) mai mult decat cel 4 de ex. ... Astai reclama!

Dupa 1995 toate firmele constr de auto au inceput sa faca masini de larg consum. Adica iti iei noua si frumoasa si dupa 3 ani il schimb ... (ok nu la noi) ... ca atunci incep sa apar problemel majore, dupa 3 ani si aprox 150 - 200mii km ... Noile masini nu se mai pot repara (hmm se pot dar gen carpeala) la un sopron langa casa ... In timp ce un Volvo de 40 - 30 de ani, care INCA nare rugina (deci nui rabla!), se poate repara usor, si bine intretinut va merge inca atat. (Eu sint foarte curios sa vad actualele modele de orice tip peste 15 - 20 ani, ce si cate raman din ele. Pariu ca foarte foarte putine?!?)

Acum orasul tau mult iubit, nu numai din cauza automobilelor este sufocat (asta ti sa spus la porstv) ci din cauza ca se taie copacii din parcuri in prostie, ca nu exista un PUG normal al orasului care se cuprinda si ceva verdeata ... din cauza politicienilor corupti, a prostiei oamenilor etc etc

Acum propunerea mea e daca te preocupa sanatatea ta, vindeti masina, fa TU primul pas spre ecologism si iati o bicicleta!

In rest nam nimic cu tine, NU team atacat (am scris doar la persoana 1 sg ;)), nu fi suparat pe mine ... ai berea daca ne intalnim!

Peace! :beertogether:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este f clar, vrei sa nu ai rable?? Nu inmatriculezi masini cu mai putin de E3 si gata nu nici nu mai iei nici o taxa. Uniunea Europeana nu iti poate impune sa inmatriculezi orice masina (non euro-E2) . Hai sa nu o mai dam de gard ca nu problema poluarii se pune aici, ci  gaurile facute de politicieni. Alea trebuiesc astupate. Indiferent cati bani se dau, la mediu ajung max 30% din ei restul ....se pierd pe drum ;D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

absolut de acord cu ce spune fratele andras!  chestia cu euro 1.2.3.4. si acum 5 e o gogoasa de marketing. pt co2 nu sunt inca norme. daca ai consum de 14-15 % poti fi si euro 10 ca tot poluezi! mai documentati-va si o sa vedeti ce inseamna normele acelea de poluare! toata chestia asta incalaca libertatea individuala. chiar sunt revoltat si din cauza taxelor locale. am platit la 244 al meu 320 ron pt ca are 2400 cmc. fratele meu care are un suzuki sx4 de 1600 cmc pe benzina (o hidosenie de masina) a platit ceva de genul 60 ron. mi se pate prea mare diferenta. discriminator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helloooo Xenadrina nu este obligatoriu ca limitele sa se masoare in bani, cel mai simplu este ca astia sa nu mai permita inmatricularea masinilor care sunt sub E3. De ce spui tu ca este perfecta taxa?? ce crezi ca se face cu banii aia? Crezi ca ai sa respiri tu un aer mai curat? nici o sansa. Aici este vorba de politica, nu de mediu, trebuie sa intelegi acest lucru  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unii nici nu mai au catalizatorul pe masina chiar daca in talon este euro 3 sau euro 4. Nu este asa Alex?? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Motorul meu (B4164S2) e trecut in listele RAR ca Euro3. In talon masina mea este trecuta Euro 2. E corect acest lucru la plata rovinietei ? Nu cred.

    Peste tot S40/V40-ul din 1996 pana in 2004 are trecut in talon 185/65/15, 195/60/15 sau 205/55/15, sau chiar jante de 16" montabile pe masina. La mine au trecut 195/55/15. Vitezometrul meu e calibrat pe 195/60/15. E corect si asta ? Din nou nu cred.

    Cat despre confiscarea talonului, este foarte adevarat si legal sa o faca. DAR asta daca masina nu iese la noxe. Ori catalizatorul meu era ineficient de cand am luat masina, lucru confirmat de tester (a doua sonda lambda avea aceeasi forma de unda ca si prima), si totusi am luat ITP-ul fara niciun fel de spaga, si la testul de la AutoVit a scos 100% la noxe (adica in parametri).

    Apropo, tu o sa faci reomologarea la RAR dupa modificarea puterii motorului sau mergi "pe burta" cum se zice ? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai ca se incinge atmosfera!  :D   masina mea de 2400 cmc consuma 7.5 % (mediu) cat consuma o masina pe benzina mediu? cred ca 8 % (am zis asa) unde e diferenta de poluare? DIOXIDUL DE CARBON NU ESTE REDUS DE CATALIZATOR. este eliminat in atmosfera indiferent ce norma de poluare ai! catalizatorul e pt oxizii de azot (o caterinca :D) . de ce nu lasi omul sa se plimbe cu ce vrea? pune taxa ecologica 100% in combustibil, cine consuma, polueaza! cine poloeaza mai mult unul care face 10k km pe an sau unul care face 50k ? si alta intrebare; daca pun motorina euro 5 (mol evo-cea mai buna motorina din romania) la motorul meu non euro ce norma de poluare am? problema e mult mai complexa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now