Sign in to follow this  
Followers 0
criss

ajutati-l pe tommmytza

11 posts in this topic

s-a schimbat un motor de t5 cu alt motor de t5,ambele de acelasi tip.

toate au fost puse la locul lor (nu au ramas suruburi si mufe libere).

motorul invirte,benzina ii vine,scinteie nu.

am facut si combinatii de genul:

-motor nou calc vechi

-motor nou calc nou

-senzorii axe inversati

-senzorul volanta la fel

-tras ''+'' de la baterie la bobina

-tras ''-'' de la baterie la bobina

nu stiu ce sa mai incerc

la tester =123 si 325

unul a fost rezolvat si am inteles ca se rezolva singur si al 2-lea dupa 2-3 porniri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masa pe motor are ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pornit :X:X ... DST it's back on the road :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pornit :X:X ... DST it's back on the road :D

Minunat. Dar care a fost problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa ce m-am chinuit ceva vreme dimineata,am apelat la un electrician.

a venit,a verificat ce verificasem si eu,a pus mina pe ici pe colo si a pornit.

am fost foarte atent la el si nu a remediat nici o defectiune.

mina magica sau forta gindului a facut ca dst-ul sa porneasca.

va multumesc de sfaturi oricum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toothy9.gifuipiiii!!!!!Sa fie intr-un ceas bun!Sa te tina macar cat te-a tinut cel vechi!

P.S:Astea inseamna ca nu mai da ulei/fum,nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am venit ieri cu el (l-am dus pina in Giurgiu si ne-am intors fiecare in masina lui) si inca...da fum albastrui la relanti, are un tremurat ciudat + relantiul marit la cca.1100 de ture(probabil un furtun de vacuum pus aiurea sau fisurat), la mers in oras fumega la plecarea de pe loc...s-a aprins si check engine-ul in Bucuresti...

Sa speram ca odiseea se va termina cu bine pentru Tommy. Asteptam chiar de la el pareri optimiste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da....azi s-a mai remediat cate ceva...o mufa statea in aer..am mers in targ cu Matrixx,s-a cumparat,s-a fixat...am teava de fier de deasupra bujiilor unde lipsea un vacuum,s-a fixat...la recircularea vaporilor de ulei lipseste furtunul care vine din evaporator sau ce e ala pe acolo...o sa il iau de la Criss sa il montez....mufa de la solenoid era dusa,un fir statea in aer,s-a fixat...cu toate aste ralantiul ramane la 1200 rot/min si eroarea de rear knock sensor nu vrea sa dispara..:((...in week-end imi mai bag degetele in ea si sper sa rezolv treaba...:))va multumesc oricum tuturor pentru efort si sprijin...ciao!

Share this post


Link to post
Share on other sites

poti veni cu ea la mine la curte sa ne uitam mai pe indelete la ea sa vedem ce are.Poate ii dam de cap si sarbatorim cu un gratar la sfarsit.

suna-ma daca vrei. 0722446623, poti lua cu tine si niste prieteni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru invitatie Ionut!...daca nu ii dau de cap voi lua in considerare propunerea..:)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0